جاباما
۵۲۷۰۹۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

توقف به روزرسانی اندروید نوقا توسط گوگل

گوگل در پستی اعلام کرده که پروژه اندروید نوقا به بلوغ خود رسیده و از این پس دیگر نسخه بتایی برای آن عرضه نمی شود. از این پس باید منتظر عرضه نسخه های آزمایشی برای اندروید O باشیم.

وب سایت کلیک: گوگل در پستی اعلام کرده که پروژه اندروید نوقا به بلوغ خود رسیده و از این پس دیگر نسخه بتایی برای آن عرضه نمی شود. از این پس باید منتظر عرضه نسخه های آزمایشی برای اندروید O باشیم.
توقف به روزرسانی اندروید نوقا توسط گوگل

گوگل به کاربران گوشی های نکسوس و اخیرا پیکسل اجازه می دهد تا پیش از عرضه نسخه های رسمی و جدید سیستم عامل اندروید، قابلیت های آن را روی دستگاه های خود تجربه کنند. اکنون نسخه پیش نمایش اندروید O که ویژه توسعه دهندگان است منتشر شده و گوگل اعلام کرده است که توسعه نسخه آزمایشی (بتا) اندروید نوقا کامل شده است. بنابر این دیگر شاهد انتشار بیلد های آزمایشی جدید برای عموم نخواهیم بود.
نسخه آزمایشی و عمومی اندروید O به زودی منتشر می شود

اگر چه بسیاری از بیلد های پیش نمایش جدید دچار باگ و مشکلات فراوان هستند، ولی طرفداران اندروید بی صبرانه منتظر انتشار و امتحان کردن آن ها هستند تا تغییرات و قابلیت های آینده اندروید را پیش از همه تجربه کنند. اکنون گوگل پایان یافتن انتشار نسخه های آزمایشی اندروید نوقا را رسما تایید کرده است.

گوگل در این باره نوشته است: «از توجه شما به "برنامه بتا اندروید" متشکریم! نسخه آزمایشی اندروید نوقا به تکامل رسیده است و تمامی دستگاه های منتخب به نسخه عمومی فعلی به روز رسانی شده اند. اگر شما هنوز از نسخه آزمایشی نوقا استفاده می کنید، می توانید ایمیج کامل OTA مخصوص دستگاه خود را دانلود و نصب کنید. این کار باعث حذف اطلاعات دستگاه شما نمی شود. این سایت با آغاز برنامه بتا اندروید O به روز رسانی خواهد شد.»

با تکمیل برنامه انتشار نسخه های آزمایشی اندروید نوقا، نوبت به اندروید O می رسد. بنابر این هنوز هم می توانید منتظر عرضه نسخه های جدید اندروید با باگ های فراوان برای دستگاه های نکسوس یا پیکسل خود باشید! گوگل اعلام کرده است که انتشار نسخه های آزمایشی اندروید O به زودی آغاز می شود. انتشار نسخه ۷٫۱٫۲ اندروید نوقا پایانی بود بر عرضه نسخه های آزمایشی این سیستم عامل. همچنین گوگل اعلام کرده است که وب سایت مربوط به انتشار نسخه های آزمایشی اندروید با عرضه اندروید O به روز رسانی می شود.

لازم به ذکر است که نسخه مخصوص توسعه دهندگان اندروید O چند ماه قبل منتشر شد. با این حال، گوگل هنوز در حال تلاش برای ارتقای آن به نسخه آزمایشی عمومی است. دومین نسخه پیش نمایش اندروید O برای توسعه دهندگان اواسط ماه میلادی جاری عرضه می شود. انتظار می رود نسخه آزمایشی عمومی اندروید O نیز همزمان با آن منتشر شود. احتمال دارد که این نسخه ها همزمان با رویداد Google I/O که طی روز های ۲۷ تا ۲۹ خرداد برگزار می شود، منتشر گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج