۵۲۷۱۶۵
۶ نظر
۵۰۱۰
۶ نظر
۵۰۱۰
پ

اعتراض شدید «علی پهلوان» به گلزار و صالحی

کنسرت موسیقی «محمدرضا گلزار»، هنرپیشه و خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان، شامگاه چهاردهم اردیبهشت ماه برای دومین بار، در «سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی» تهران برگزار شد.

وب سایت آوای ایرانیان: کنسرت موسیقی «محمدرضا گلزار»، هنرپیشه و خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان، شامگاه چهاردهم اردیبهشت ماه برای دومین بار، در «سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی» تهران برگزار شد.
اعتراض شدید «علی پهلوان» به گلزار و صالحی

کنسرت «محمد رضا گلزار» که به رهبری ارکستر «حامد برادران» بروی صحنه رفت، با قطعه «چه جوری» از سر گرفته شده و پس از آن گلزار، هواداران خود را به یک شب متمایز با اتفاقات موسیقایی غافلگیر کننده و حضور میهمانانی ویژه وعده داد.

از جمله قطعاتی که برای این اجرا در نظر گرفته شده بود، می توان به «بگو آره»، «کارو به اینجا رسوندی»، «چی شد»، «دلم شکست»، «باور کن دنیامی» اشاره کرد و «فرهاد مجیدی»، «ناصر ملک مطیعی»، «امیرعباس گلاب» و «بهنام بانی» از جمله مهامانان ویژه حاضر در این کنسرت بودند. اجرای قطعه «پرواز» یکی از سورپرایزهای دیگر این شب بود که این قطعه، در دومین آلبوم گروه موسیقی «آریان» منتشر شده بود و اینبار پس از مدت‌ها، روی صحنه خاطره آفرین شد. خصوصا که با آغاز نواختن موسیقی، «پیام صالحی» نیز به مجموعه ملحق شده و در کنار گلزار آن را اجرا کردند.

«پیام صالحی» پس از اجرای قطعه «پرواز» گفت: «زمانی گروه آریان را با یک گیتار و کلی آرزوهای رنگی تشکیل دادیم! خوشحالم که بعد از ۲۰ سال هنوز هم در کنار هم هستیم.»، «محمدرضا گلزار» هم در ادامه صحبتهای او افزود: «ما گروه آریان را در سال ۱۳۷۷ تشکیل دادیم و بیش از ۱۰۰ مرتبه با هم روی صحنه رفتیم که اولین اجرا در جزیره قشم بود.»

قطعه «روز برفی» هم بی شک یکی از بیادماندنی ترین تک آهنگهای گلزار است که با زنده یاد «مرتضی پاشایی»، خوانده بود و اجرای آن هواداران را هیجانی مضاعف بخشید. پس از اجرای این قطعه گلزار از تماشاگران، درخواست یک دقیقه سکوت کرد.

این کنسرت با تمام اتفاقات خوش و برنامه های غیر منتظره اش، پیامد غیر منتظره ی دیگری نیز به دنبال داشت که آنهم اعتراض «علی پهلوان»، یکی از بنیان گذاران و خوانندگان گروه موسیقی «آریان»، نسبت به اجرای قطعه «پرواز» بود. این خواننده در صفحه شخصی اینستاگرام خود با انتشار پستی به این محتوا که «اجرای صحنه ای آهنگهای گروه آریان، بدون اجازه کتبی از صاحب اثر، غیر قانونیست. حتی شما دوست عزیز!»، نسبت به اجرای صحنه ای این قطعه توسط گلزار و پیام صالحی، واکنش نشان داد

شایان ذکر است که کنسرت «محمدرضا گلزار»، به همت موسسه فرهنگی و هنری «اکسیر نوین»، طی دو سئانس، در «سالن میلاد نمایشگاه بین المللی» به اجرا در آمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سلی

      بابا گلزارم مگه خواننده س مسخره ش در اوردن

    • بدون نام

      همه چی توایران باپول میچرخه ایناهم دیگه مسخرشودراوردن کشورداره ازفقرفلاکت به هم میریزه اینا هنوز روابرای خاکستری هستن

    • مریم

      بعضی ها دارن خیلی حرف میزنم
      داداش گلم دوست نداری گوش نکن دیگه توهین لازم نبست

    • شهرام

      اینا معلوم نیست با هم رفیقن یا دشمن؟ چه بدبختیم ما. حیف یک ریال برای شنیدن صدای اینا

    • rehi

      واقعا اگر چیزی بر خلاف سلیقه شماست دلیل نمیشه که اقای گلزار خواننده خوبی نیستن .لطفا نظر ها انتقاداتتون یکطرفه نباشه .و لطفا دیگران خصوصا اقای گلزار رو قضاوت نکنید اقای گلزار برای الانشون خیلی زحمت کشیدن . واینکه خوانندگیشونم طرفداران خودشونو داره
      اگه نمیخواین گوش ندین .به همین سادگی

    • darya

      گلزار عشقههههههههههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج