۵۲۷۳۹۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سرمربی استقلال عازم دوحه شد؛

جلسه مهم منصوریان و افتخاری با اسپانسر

علیرضا منصوریان تا دقایقی دیگر از تهران به سمت دوحه سفر خواهد کرد و از ساعت ۱۲ به اردوی تیمش اضافه می شود.

ورزش سه: علیرضا منصوریان تا دقایقی دیگر از تهران به سمت دوحه سفر خواهد کرد و از ساعت ۱۲ به اردوی تیمش اضافه می شود.

تیم استقلال تهران امروز بدون حضور سرمربی خود به دوحه قطر سفر کرد تا برای دیدار با تیم التعاون آماده شود. علیرضا منصوریان درباره دلیل نرفتنش به دوحه قطر همراه تیم به خبرنگار ما گفت : من و آقای افتخاری یک قرار قبلی با چند اسپانسر مالی استقلال و همچنین برنامه ریزی برای تیم، جذب بازیکنان و تامین منابع مالی جهت تمدید قرار داد داشتیم، به همین دلیل من بازیکنان را به سمت دوحه راهی کردم و اکنون در فرودگاه امام خمینی هستم و انشالله ساعت 12 به اردو اضافه خواهم شد.

تیم استقلال تهران روز سه شنبه و در ورزشگاه الاهلی قطر باید به مصاف تیم التعاون برود و این تساوی و برد تضمین صعود استقلالی هاست و تیم استقلال اگر با اختلاف کم تر از ۴ گل نیز صعود کند به مرحله بعد خواهد رفت و به یکی از تیم های گروه سوم آسیا در مرحله بعد برخورد می کند.
منصوریان: می خواهیم با سرگروهی تمام کنیم
منصوریان امیدوار است تا به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود کند تا بازی اول را در خانه حریف و دومین بازی را در ورزشگاه آزادی تهران برگزار کند.

علیرضا منصوریان در ادامه افزود: ما فردا متوجه خواهیم شد در گروه ذوب آهن چه تیمی اول می شود و چه تیمی دوم خواهد شد، اولین ایده این است صعودمان را قطعی کنیم و به هیچ وجه فوتبال روی خوشی ندارد و بعضا از روی بد فوتبال تنبیه شدیم. امیدوار هستیم بتوانیم سرگروه باشیم، بازی رفت در خانه حریف است و بازی برگشت در ورزشگاه آزادی خواهد بود. از نظر روحی و روانی عالی هستیم اما از نظر جسممانی به دلیل فشردگی بازی ها در تلاش هستیم بازیکنانی که در برابر سپاهان بازی کرده اند را ریکاوری کنیم و بازیکنانی که بازی نکرده اند را به یک فرم ایده آل برسانیم.
سرمربی تیم استقلال گفت: ما باید تیم خوبی را به مصاف التعاون برسیم و به امید خدا وقتی صعودمان قطعی شد، 12 روز وقت داریم و یک مینی کمپ خواهیم گذاشت تا برای دو بازی و انشالله صعود از مرحله بعد خود را آماده کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج