۵۲۷۴۰۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دستیار سابق کی‌روش فردا استقلالی می‌شود؟

مک درموت مربی سابق تیم ملی فردا جلسه ای با علیرضا منصوریان برگزار خواهد کرد تا در صورت توافق فصل بعد روی نیمکت استقلال بنشیند.

ورزش سه: مک در موت مربی سابق تیم ملی فردا جلسه ای با علیرضا منصوریان برگزار خواهد کرد تا در صورت توافق فصل بعد روی نیمکت استقلال بنشیند.

علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در حال انجام کارها برای فصل اینده است، او به باشگاه اعلام کرده تا با تمام بازیکنان قرارداد را تمدید کنند و در پی جذب اسپانسر و تامین منابع مالی و همچنین برنامه ریزی برای خرید های تابستانی است.

او همچنین قصد دارد در کادر فنی اش تغییراتی را انجام بدهد و به احتمال فراوان دیگر استیو جونز دیگر در این تیم حضور نخواهد داشت.

مک درموت مربی بدنساز سابق تیم ملی که قرار بود فصل قبل به استقلال بیاید اما در پایان این اتفاق ممکن نشده بود، فردا از امارات به دوحه سفر خواهد کرد تا جلسه ای خصوصی با علیرضا منصوریان برگزار کند. دو طرف در این جلسه انتظاراتشان را اعلام خواهند کرد و در صورتی که توافق صورت بگیرد این مربی در لیگ هفدهم به عنوان مربی بدنساز و همچنین دستیار در کادرفنی تیم استقلال و کنار علیرضا منصوریان حضور خواهد داشت.

استقلال روز سه شنبه و در ورزشگاه الاهلی قطر باید به مصاف تیم التعاون بروند و به احتمال فراوان آبی های تهران از اکنون برای دیدار مرحله بعد برنامه ریزی می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج