۵۲۷۴۴۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ناپدید شدن ۴ نفر در سیل لردگان

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در پی بارش شدید باران و وقوع سیلاب در شهرستان لردگان این استان ۴ نفر ناپدید و ۲ نفر زخمی شدند.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در پی بارش شدید باران و وقوع سیلاب در شهرستان لردگان این استان ۴ نفر ناپدید و ۲ نفر زخمی شدند.

ستار فرهادی در گفت و گو با خبرنگار تاکید کرد: این حادثه عصر یکشنبه بدنبال جاری شدن سیل در روستای سیدمحمد بخش منج از توابع شهرستان لردگان این استان رخ داد که در پی آن چهار نفر از بانوان ناپدید و ۲ نفر دیگر از بانوان منطقه مصدوم شدند.

وی افزود: تلاش برای یافتن ناپدید شدگان توسط نیروهای امدادی و منابع محلی آغاز شده اما تاکنون اثری از آنان مشاهده نشده است.

فرهادی همچنین گفت: بارش شدید باران، تگرگ و جاری شدن سیل باعث خسارت به ۴۰ خانوار روستایی این منطقه شده است.

وی یادآور شد: بارش های روز گذشته در چهارمحال و بختیاری همچنین به پل های ارتباطی و زیرساخت های روستای دره یاس از توابع شهرستان کیار و روستای لبد از توابع شهرستان کوهرنگ این استان خسارت وارد کرد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری اظهارکرد: پس از بررسی های کارشناسی میزان خسارت ناشی از بارش باران شدید، تگرگ و جاری شدن سیل در نقاط مختلف این استان اعلام می شود.

وی گفت: با توجه به احتمال ادامه بارش ها و امکان جاری شدن سیل در استان، هشدارهای لازم به عشایر و ساکنان مناطق مختلف اعلام شده است.

اداره کل دفتر مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری روز گذشته در اطلاعیه ای به منظور مقابله با هرگونه حادثه احتمالی، آمادگی کامل فرمانداری ها و شهرداری های استان را خواستار شد.

وقوع رعد و برق و بارش های رگباری شدید در روزهای اخیر، برخی عشایر کوچرو و دام های آنان را با مشکل روبه رو کرده بود که در این سیلاب تعدادی از دام های آنان تلف شد.

اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری نیز در اطلاعیه جداگانه ای از عشایر و افراد محلی خواست تا از استقرار در ارتفاعات و چرای دام های خود در مناطق پرخطر پرهیز کنند.

فعالیت سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری به تناوب تا اواسط هفته جاری سبب آبگرفتگی، رگبار شدید و باران خفیف همراه با تگرگ و گاه وزش باد شدید در برخی از نقاط استان می شود.

لردگان در ۱۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج