۵۲۷۵۰۱
۵ نظر
۵۰۱۳
۵ نظر
۵۰۱۳
پ

انتشار عکس با فقرا و مساله کرامت انسانی

از چندی قبل تصاویر کمک حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی به نیازمندان منتشر می‌شود. فیلم‌های حضور این کاندیدا هم در منزل محرومان در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود و قابل تامل آنکه چهره اهالی خانه نیازمند پوشانده نمی‌شود که این رفتا خلاف آموزه‌های اخلاقی در حفظ حرمت انسان‌ها به‌ویژه نیازمندان است.

روزنامه آرمان نوشت:از چندی قبل تصاویر کمک حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی به نیازمندان منتشر می‌شود. فیلم‌های حضور این کاندیدا هم در منزل محرومان در شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود و قابل تامل آنکه چهره اهالی خانه نیازمند پوشانده نمی‌شود که این رفتا خلاف آموزه‌های اخلاقی در حفظ حرمت انسان‌ها به‌ویژه نیازمندان است.

در آیه ۲۶۴ سوره بقره تصریح شده که خداوند کساني که انفاق خود را با منت گذاشتن و آزار رساندن و يا ريا از بين مي‌برند، مصداق کفر دانسته است. رئیسی بار دیگر عنوان کرده است: «آمده‌ام که فقر مطلق، فساد و بیکاری را از بین ببرم» اما نمایش چهره نیازمندان راهکار خوبی برای از میان بردن فقر است یا سبب آسیب‌های اجتماعی در اقشار نیازمند می‌شود؟
رئیسی بر این مولفه تاکید دارد که خودش هم «دوره طلبگی عرقچین سبز به‌سر می‌گذاشته و پول كتاب‌هایی را كه لازم داشته، با دستفروشی یا کارهای دیگر به دست می‌آورده است». درآمد پایین رئیسی در دوران طلبگی دلیل خوبی برای کمک علنی به نیازمندان نیست و بیش از همه تداعی‌کننده برنامه‌ای برای جذب آرای انتخابات ریاست‌جمهوری است که اگر چنین باشد، نتیجه عکس دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فکر میکردم برترین ها قلمش جناحی نیست.اخبار مربوط به آقای روحانی رو جور دیگه پوشش میدید.صادق باشید چه اصلاح طلاب چه اصول گرا

    • بدون نام

      حقوق نجومي نيست ولي يارانه نجومي است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه نمیشه حقوق نجومی واختلاس رو به یارانه به قول شما"نجومی"تبدیل کرد.؟؟بجای اینکه به منافع افرادخاص توجه بشه اینطوری افراد عام هم از پولی که حق شونه بهره مند میشن.

    • نادر

      البته که بنده با ترویج این عکسها درفضای جامعه مخالفم ولی این کار به کرامت کسی خدشه واردنمی کند زیرا هیچ کس آن افراد را بانام نمی شناسد.بلکه می شود اسم آنراتزویرگذاشت

    • بدون نام

      الگو علی علیه السلآم است که شبانه و ناشناس کمک میکرد.این کارها واقعا ضد منش ائمه اطهار می باشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج