جاباما
۵۲۷۵۱۷
۳ نظر
۵۰۱۲
۳ نظر
۵۰۱۲
پ

منتظر سری سوم باب اسفنجی باشید

با توجه به آنچه شبکه Nickelodeon به تازگی منتشر کرده، طرفداران SpongeBob SquarePants (باب اسفنجی شلوار مکعبی) منتظر خبرهای خوبی پیرامون این فیلم باشند. شبکه Nickelodeon تأیید کرده که سومین فیلم بلند باب اسفنجی در راه است.

وب سایت سینما گیمفا: با توجه به آنچه شبکه Nickelodeon به تازگی منتشر کرده، طرفداران SpongeBob SquarePants (باب اسفنجی شلوار مکعبی) منتظر خبرهای خوبی پیرامون این فیلم باشند. شبکه Nickelodeon تأیید کرده که سومین فیلم بلند باب اسفنجی در راه است. بر اساس سریال‌های انیمیشنی کودکان که توسط استفن هیلنبرگ (Stephen Hillenberg) در سال ۱۹۹۹ ساخته شدند، و تاکنون ده فصل از این مجموعه روی آنتن تلوزیونی قرار گرفته است، باب اسفنجی مشهور که درون آناناسی زیر دریا زندگی می‌کند تا حالا دو بار به شکل فیلم The SpongeBob SquarePants از سال ۲۰۰۴ و The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water (باب اسفنجی: اسفنج بیرون از آب) از سال ۲۰۱۵ روی پرده نقره‌ای قرار گرفته‌ است.
منتظر سری سوم باب اسفنجی باشید

با در نظر گرفتن این حقیقت که The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water با کارگردانی پال تیبیت (Paul Tibbit) باکس آفیس بسیار موفقی داشته و ۳۲۳ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته در حالی که بودجه آن ۷۴ میلیون دلار بوده است و از طرفی نمرات خوبی دریافت کرده و بسیاری از طرفداران منتظر سری سوم این فیلم‌ها هستند. اگرچه فرنچایز جدید و ادامه یافتن موفقیت SpongeBob SquarePants در تلوزیون و سینما قطعاً باعث شهرت طولانی این محصول شده و بنا بر گزارشات اخیر سومین سری آن هم در راه است.

طبق خبر منتشر شده در سایت خبری THR، در جریان کنفرانس درآمدهای هر سه ماهه اخیر در Viacom، کمپانی اصلی که مالک Nickelodeon و چند شبکه تلوزیونی دیگر است، مدیر Viacom، باب بکیش (Bob Bakish) تریبون را در اختیار مدیر Nickelodeon سیما ضرغامی (Cyma Zarghami) قرار داد تا درباره موفقیت‌های اخیر این کانال تلوزیونی کودکان صحبت کند. در میان موضوعات جالبی که در این جلسه مطرح شدند، ضرغامی به وضعیت سری سوم باب اسفنجی اشاره داشت:

قطعاً باب اسفنجی جدیدی ساخته خواهد شد.

بینندگانی که از هر دو فیلم The SpongeBob SquarePants و The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water لذت برده‌اند، بدون شک منتظر فرنچایز بعدی این فیلم‌ها روی پرده نقره‌ای هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکی از بهترین شخصیت پردازی های سریالهای جهان

    • بدون نام

      آخ جون

    • فاطمه

      باب عالیه :)
      سن و سال هم نمیشناسه همه دوسش دارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج