جاباما
۵۲۷۶۵۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ایسوس از دو ‌نوت‌بوک ارزان قیمت رونمایی کرد

در حالی که این روزها، بسیاری از کمپانی به تولید لپ تاپ های ارزان قیمت و البته مجهز به سیستم عامل ویندوز ۱۰ اس روی آورده اند، شرکت ایسوس روز گذشته از دو نوت بوک جدید خود که هر دو از سیستم عامل ویندوز ۱۰ هوم و پردازنده های آپولو لیک اینتل بهره می برند، پرده برداشت.

وب سایت تک شات: در حالی که این روزها، بسیاری از کمپانی به تولید لپ تاپ های ارزان قیمت و البته مجهز به سیستم عامل ویندوز ۱۰ اس روی آورده اند، شرکت ایسوس روز گذشته از دو نوت بوک جدید خود که هر دو از سیستم عامل ویندوز ۱۰ هوم و پردازنده های آپولو لیک اینتل بهره می برند، پرده برداشت.
ایسوس از دو ‌نوت‌بوک ارزان قیمت رونمایی کرد

این شرکت تایوانی که همراه به عرضه محصولاتی ارزان قیمت شهرت داشته، این دو مدل جدید سری نوت بوک های ویوبوک را برای آن دسته از خریدارانی عرضه کرده است که به دنبال کار با محصولی جمع و جو، ارزان قیمت و در عین حال با مشخصات فنی قابل قبول هستند.

این دو نوت بوک که به نام های E۱۲ E۲۰۳NA و E۱۲ E۲۰۳NAH روانه بازار خواهند شد به دو پردازنده آپولو لیک سلرون N۳۳۵۰ ( دو هسته ای) و پنتیوم (چهار هسته ای) مجهز خواهند بود. مدل دوم یعنی NAH به هارد ۲.۵ اینچی HDD تا یک ترابایتی را پشتیبانی می کند، اما در مقایسه با مدل نخست یعنی NA از ضخامت بدنه و وزن بیشتری برخوردار است. همچنین، مدل NA در سه حافظه داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

هر دو مدل از نمایشگر ۱۱.۶ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p بهره می برند و از دیگر ویژگی های مشترک این دو دستگاه می توان به درگاه میکرو اس دی، ورودی HDMI، وای فای، یک درگاه یو اس بی ۳.۱ نوع سی و دو درگاه یو اس بی ۳.۱ نوع A اشاره کرد.

گفتنی است لنوو برای آن دسته از کاربرانی که تمایلی به استفاده از سیستم عامل ویندوز ۱۰ ندارند، امکان انتخاب سیستم عامل مبتنی بر اوبونتو گنو لینوکس یعنی Endless OS را نیز فراهم کرده است.

هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص قیمت و زمان عرضه این دو نوت بوک اعلام نشده اما گفته می شود که بین ۲۰۰ الی ۳۰۰ دلار قیمت خواهند داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج