۵۲۷۶۶۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دفاع جانانه فوردکاپولا از قوانین بی‌طرفی در اینترنت

فرانسیس فوردکاپولا با ارسال نامه‌ای به تنظیم‌کنندگان مقررات ارتباطات آمریکا خواستار حمایت از قوانین «بی‌طرفی در شبکه اینترنت» شد.

خبرآنلاین: فرانسیس فوردکاپولا با ارسال نامه‌ای به تنظیم‌کنندگان مقررات ارتباطات آمریکا خواستار حمایت از قوانین «بی‌طرفی در شبکه اینترنت» شد.
دفاع جانانه فوردکاپولا از قوانین بی‌طرفی در اینترنت

کارگردان آثار کلاسیک دنیای سینما چون «پدرخوانده» و «اینک آخرالزمان» از تنظیم‌کنندگان مقررات ارتباطات آمریکا خواست مقابل کمپانی‌های اینترنتی که برخی سایت‌ها را خفه می‌کنند و برای برخی دیگر امتیازات ویژه در نظر می‌گیرند، بایستند.

آجیت پای رییس کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا در دولت دونالد ترامپ گفته است، قصد دارد استاندارد سال ۲۰۱۵ در این باره را کنار بگذارد. بر اساس آن استاندارد شرکت‌های فراهم کننده پهنای باند حق نداشتند برای محتوای مورد علاقه خود امتیاز ویژه‌ای قائل شوند.

فورد کاپولا عصر یکشنبه ۱۷ اردیبهشت اعلام کرد از آغاز ایجاد اینترنت قرار نبود غول‌های ارتباطات بر این شبکه سیطره پیدا کنند.
او در نامه‌ای کوتاه نوشت: «تغییراتی که در کمیسیون فدرال ارتباطات ایجاد می‌کنید، تعادل شکننده میان هنرمندان و تجار را از میان می‌برد. با قاطعیت می‌گویم در این شرایط هیچکدام از فیلم‌های من یا آثار فیلمسازان معاصر من فرصت ساخته شدن پیدا نمی‌کردند.»

در این میان شرکت‌های بزرگ اینترنتی چون فیسبوک و آلفابت اعلام کرده‌اند از قوانین بی‌طرفی شبکه‌ حمایت می‌کنند و به این ترتیب دسترسی برابر به اینترنت را برای همگان تضمین خواهند کرد.

در نقطه مقابل شرکت‌های فراهم‌کننده خدمات اینترنتی مانند «ای‌تی اند تی»، «ورایزون» و «کامکست» قرار دارند که با قوانین بی‌طرفی شبکه مخالف هستند. آن‌ها عقیده دارند این قوانین مدیریت ترافیک اینترنت را دشوارتر می‌کند و در نتیجه سرمایه‌گذاری در این بخش کاهش می‌یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج