۵۲۷۹۳۱
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

بادامچیان: رئیس جمهوری مانند رجایی می‌خواهیم

نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: انتخابات یک امانت الهی نزد ملت است.

خبرگزاری ایسنا: اسدالله بادامچیان طی سخنانی در جمع بازاریان تهران در مسجد امام (ره) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در خصوص فضای انتخاباتی کشور اظهار داشت: وظیفه نظام اسلامی ما و مردم همیشه در صحنه آن، همواره باید بر این اساس باشد که بتوانیم رضایت امام زمان (عج) و نایب بر حق او را جلب نماییم. در انتخابات پیش رو نیز باید دقت نماییم آن شخصی انتخاب گردد که بتواند بازوی توانایی برای معظم له باشد و موجبات خشنودی ایشان را فراهم آورد.

وی ادامه داد: آن‌چه از ابتدای انقلاب تا بحال مشاهده شده است تنفیذ حکم توسط امام و رهبری به منتخب ملت بوده است، اما عدم توجه به انتخاب اصلح برخی موارد موجب گرفتاری نظام و کشور شده است. انتخابات در واقع تعیین کننده وضعیت کشور در چهار سال آینده می‌باشد، اگر این انتخاب صحیح باشد می‌توان به حل مشکلات در سال‌های آتی امیدوار بود ، اما اگر در مسیر صحیح نباشد ، آن‌چه را که امروز به آن دچار شده‌ایم را شاهد خواهیم بود.

وی ابراز عقیده کرد: برنامه‌های غلط دولت پیشین و دولت فعلی موجب بسیاری از مشکلات اقتصادی موجود گردیده است ، اما این‌که همواره رهبر معظم انقلاب از دولت‌ها حمایت می‌کند بحث پایداری نظام اسلامی است. در هر حال برای ۴ سال آینده باید شخصی انتخاب گردد که نسبت به ادامه نقاط قوت دولت فعلی بکوشد و ضعف‌های آن را نیز بپوشاند. مختصات مشخص و معین است و شورای نگهبان ۶ نامزد اصلی برای انتخابات پیش رو را تایید صلاحیت نموده است. خوشبختانه همگی هم در مناظرات با تفکرات آن‌ها آشنا شده‌ایم و در این میان فقط انتخاب اصلح مورد نظر است.

نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه افزود: انتخابات در یک نظام اسلامی با دیگر مجامع جهان دارای تفاوت بسیاری است. در روسیه یک انتخابات فرمایشی را شاهد هستیم که در آن با زدو بندهایی که انجام می شود آنچه مد نظر حزب حاکم است اتفاق می افتد و در آمریکا و انگلیس نیز مردان خاکستری پشت صحنه هستند که نفر مورد نظر را انتخاب می کنند ، البته در انتخابات اخیر آمریکا نظر این افراد حاصل نشد و ترامپ انتخاب گردید اما باید توجه داشت که اگر ترامپ نیز همسو با تفکرات این افراد به پیش نرود یا مانند کندی کشته خواهد شد و یا مانند کلینتون برای او پاپوش درست خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: اما در یک نظام اسلامی ، انتخابات به معنی برگزیدن است نه یک رقابت و جنگ برای بدست آوردن قدرت ، برگزیدن فردی که بتواند در راه مصالح اسلام گام بردارد و در فکر منافع شخصی نباشد. نظام اسلامی ما یک نظام مردمسالاری مبتنی بر تعلیمات اسلامی است و مردم در این میان باید بتوانند اصلح را تشخیص دهند، ما بنا بر وظیفه‌ای که داریم باید کسی را انتخاب کنیم که بتواند جامعه اسلامی را هدایت و مدیریت نماید. انتخاب در یک جامعه اسلامی بر طبق یک ضوابط انجام می‌گیرد مانند انتخاب یک مرجع تقلید که از قوانین و ضوابط خاصی پیروی می‌کند. انتخاب اصلح بسیار مهم است زیرا اگر رای اشتباهی دهیم در تمامی مشکلاتی که برای یک حکومت اسلامی ایجاد می‌گردد سهیم هستیم. باید انتخاب ما به گونه‌ای باشد که نظر اسلام ، امام زمان(عج) و نایب برحقش تامین گردد.

وی گفت: در انتخابات فقط آن کسی که نامزد می‌شود مسئول نیست بلکه تک تک مردم و واجدین الشرایط رای دادن مسول هستند. هر برگ رای یک امانت الهی است و برای به مقصود رساندن این امانت الهی باید دید خود را وسیعتر نماییم. علی ایحال ۶ نامزد در صحنه حضور دارند ، در میان آن‌ها ۲ نفر مسئولیت مستقیم کشور را به صورت مستقیم در این چهار سال بعهده داشتند، باید دید که عملکرد آن‌ها چگونه بوده است و آیا بر اساس ارزش‌های اسلامی و دینی کار نموده‌اند؟ آیا موجب ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی گردیده‌اند؟ آیا نسبت به اقتدار نظام ما در مجامع بین‌المللی کوشیده‌اند؟ اگر احساس بر این اساس بود که توانسته‌اند، باید به آن‌ها رای داد وگرنه در بین افراد دیگر اصلح انتخاب شود.

وی کاندیداتوری معاون اول رئیس‌جمهور را «اشتباه» خواند و ابراز عقیده کرد: زیرا اگر بعنوان حامی رئیس‌جمهور و پشتیبان او به میدان آمده که نشان از ضعف رئیس‌جمهور در پاسخگویی به مسائل است و در این میان به دیگر کاندیداها نیز ظلم شده است؛ زیرا این دو نفر با یک نگرش دارای زمان یکساعته جهت مطرح نمودن مسائل هستند و مابقی افراد هرکدام ۳۰ دقیقه. از طرف دیگر اگر بنا بر اظهارات معاونت اول رئیس جمهور ، حضور ایشان برای بدست گرفتن دولت است که بازهم نشان از ضعف دولت فعلی دارد که آقای جهانگیری جهت تغییر در دولت آمده‌اند.

وی ادامه داد: مردم باید توجه کنند که ما رئیس جمهوری مانند شهید رجایی و افرادی مانند مرحوم امانی و شهید لاجوردی برای کشور می‌خواهیم که در عین ساده‌زیستی قادر بودند برای مردم کار انجام دهند. مگر می شود اقامتگاه خود را در کاخ سعد آباد قرار داد و به فکر محرومین باشیم. مگر بیت المال محل برداشتن امکانات است که شاهد هستیم مسئولین و وزرا دارای زندگی اینچنین هستند؟ این چنین است که شاهد مشکلات اقتصادی می‌گردیم . وزیری که باید به فکر مشکلات معلمین محروم باشد در فکر رتق و فتق مشکلات واردات کالاهای فرزند خود می‌باشد.

بادامچیان افزود: در همین مناظره‌ها بجای ارائه برنامه شاهدیم که صحبت از ۴% و ... میگردد در صورتی‌که آقایان باید از بی‌اخلاقی بپرهیزند. دولت اعلام می‌کند که تورم از بین رفته است؟ آیا واقعا چنین است؟ بی‌اخلاقی‌ها تا جایی پیش رفته که نشریه‌ای در هفته گذشته یک مصاحبه خیالی را با بنده چاپ مینماید و وقتی در سراسر کشور پخش شد اظهار ندامت می‌کنند و می‌گویند اشتباه کردیم. نکته جالب این‌که بعد از تکذیبیه‌ای که اعلام شد باز هم این خبر را در سایت خود قرار داده بود. این چنین کارهایی برای کشور اثرات منفی دارد.

وی معتقد است: مسئله برجام را در بوق کرنا کردند. برجام در واقع یک توافق بود که دارای نقاط قوت و ضعف است. این‌که آن را بهترین بدانیم اشتباه کردیم و یا آن را کلا رد کنیم نیز اشتباه کردیم. باید دولتی بر روی کار بیاید که بتوان از نقاط قوت برجام در مقابل آمریکایی ها بهترین سود را نصیب کشور کند و نقاط ضعف آنرا بپوشاند.

وی افزود: مردم باید در انتخاب فرد اصلح دقت نمایند و نامزدها نیز بی اخلاقی‌ها را کنار بگذارند زیرا موجب تضعیف نظام خواهد شد ، بنده امیدوام در سایه رحمت حق تعالی و منویات رهبر معظم انقلاب بتوانیم در مسیری گام برداریم که موجب خشنودی امام زمان(عج) گردد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برای احمدی نژاد هم همین را گفتید و کمر ملت را شکستید.
      بصیرت نداشتید. بس است. سکوت کنید.

    • بدون نام

      دیگه مثله رجایی نمیاد خدارحمتش کنه

    • بدون نام

      روحانی دوستت داریم

    • بیژن شکری

      جناب آقای بادمچیان چرا یادتان رفته هشت سال ما داشتیم فردی رو که میگفتن شباهت به شهید رجایی داشتن و هر جا تشریف میبردن میگفتن بوی رجایی آمد.بعد اون هم که اولین منتقد ایشون هم شما و حزبتون شدید!!
      آزموده را آموختن خطاست.

    • بدون نام

      نداریم.متأسفانه

    • بدون نام

      زنده باد رئیسی

    • بدون نام

      درود بر روحانی.دکتررررررررررررررررررررررررررررررررررررروحانی

    • بدون نام

      به‌خواب‌شب‌ببینی‌مثلش را‌خدا‌رحمتشکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج