۵۲۷۹۶۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ظهور بیماری مرگبار و ناشناخته در آفریقا

سازمان بهداشت جهانی از کشف یک بیماری ناشناخته و مرگبار جدید در آفریقا خبر داد که در مرحله نخست ۱۳ شهروند جمهوری لیبریا در غرب این قاره را از پای در آورده است.

خبرگزاری ایرنا: سازمان بهداشت جهانی از کشف یک بیماری ناشناخته و مرگبار جدید در آفریقا خبر داد که در مرحله نخست ۱۳ شهروند جمهوری لیبریا در غرب این قاره را از پای در آورده است.

نشریه آمریکایی هافینگتن پست امروز /یکشنبه/ به نقل از دکتر الکس گاساسیرا، نماینده سازمان بهداشت جهانی در لیبریا با اعلام این مطلب افزود: این بیماری ناشناخته از ۲۳ آوریل (سوم اردیبهشت) ۳۰ شهروند دیگر این کشور را نیز به شدت بیمار کرده است که درمانی برای آنها نیز نمی توان متصور بود.

وی در گفت وگو با این نشریه گفت: تاکنون هیچ متخصص و پژوهشگر مسائل بهداشتی در جهان نتوانسته این بیماری مزمن را که با مسمومیت کشنده همراه است، آسیب شناسی و راه حلی برای آن پیدا کند.

این متخصص بیماری های خاص از منفی بودن آزمایش های تشخیصی ابولا و لاسا که آنها نیز تا چندی پیش ناشناخته بودند، خبر داد و افزود: طبق اطلاعات به دست آمده از ۲۳ آوریل تا ۴ مه (۴۱ اردیبهشت) ۴۳ فرد بزرگسال از یک منطقه در نزدیکی مونرویا پایتخت جمهوری لیبریا به این بیماری مبتلا شده اند، که هنوز نمی توان درمانی برای آن شناسایی کرد.

دکتر کاته، یک فوق تخصص دیگر سازمان بهداشت جهانی نیز در گفت وگو با این نشریه، از ادامه تحقیقات تشخیصی سازمان های بهداشتی و درمانی بین المللی در باره این بیماری خبر داد و علائم بیماری را شامل تب، تهوع، استفراغ و اسهال اعلام کرد و گفت: تا لحظه انجام مصاحبه تصور می شد که علت این بیماری استفاده از غذاها و آب آلوده باشد که بر اساس آزمایشات مکرر این فرضیه باطل اعلام شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج