۵۲۸۱۸۷
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

کسی به خاطر اعتراض به روحانی بازداشت نشده

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت که هیچیک از معترضان به رییس جمهور در جریان سرکشی روز یکشنبه دکتر روحانی از معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر دستگیر نشده است.

خبرگزاری ایرنا: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت که هیچیک از معترضان به رییس جمهور در جریان سرکشی روز یکشنبه دکتر روحانی از معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر دستگیر نشده است.

علی اصغر طهماسبی افزود: طرح شایعه دستگیری معترضان به رییس جمهور و انتشار آن در فضای مجازی مبنای درستی ندارد ضمن اینکه سخاوت و صبوری آقای روحانی به هیچ عنوان اجازه نمی دهد این افراد دستگیر شوند.
وی اضافه کرد: نماینده ولی فقیه در گلستان نیز در این رابطه اطلاعیه یا بیانیه ای صادر نکرده اند و هر آنچه در این رابطه و دستگیری معترضان به رییس جمهور عنوان شده است از اُس اساس تکذیب می شود و دروغ محض است.
رییس جمهور نیز طی سخنانی در جمع کارگران که برخی از آنها با خشم و اشک و فریاد درددل خود را مطرح کردند، گفت: بی شک افراد مقصر یا مقصران وقوع این حادثه تلخ پس از صدور حکم قضایی به مردم معرفی خواهند شد.
دکتر روحانی با تصریح بر اینکه خسارت مالی قابل جبران است اما موضوع جان افراد متفاوت است؛ افزود: هیچ کس در قبال وارد شدن آسیب به جان مردم استثنا نیست و نباید از کنار این قصورها که به وارد شدن تلفات جبران ناپذیر منجر شد به آسانی گذشت.
وی بیان کرد: پیش از این قرار بود معاون اول رییس جمهور به گلستان بیاید و از این معدن آسیب دیده بازدید کند اما ترجیح دادم به واسطه گستردگی ابعاد فاجعه و خسارت های فراوان آن شخصا به منطقه بیایم و علاوه بر دیدن روند امداد رسانی با خانواده معدنچیان جان باخته دیدار کنم.
دکتر روحانی افزود: تاکنون پیکر تعدادی از معدنچیان از داخل معدن خارج شد و هنوز تعداد کارگران دیگر داخل معدن معلوم نیست که جان این عزیزان به هیچ عنوان قابل جبران نیست.

وی ادامه داد: مطابق وظیفه دینی و شرعی در قبال جان مردم ایران مسوولیم و تلاش می کنیم تا حتی الامکان اندوه این مصیبت وارد شده را کاهش دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      در دولت آزادی(!) همچین هم بعید نیست.

    • ایرانی

      خوب کاری کردند اعتراض کردند
      آقای روحانی باید پاسخگوی جان آن انسان های بی گناه باشد
      حاضر شدن در محل معدن آزادشهر دردی را دوا نمی کند!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه این معدن رو روحانی درست کرده و مگه این معدن در زمان احمدی نژاد نبوده ؟؟؟؟ برید یه جور دیگه سیاه نمایی کنید

    • بدون نام

      معاون اول رییس جمهور به گلستان بیاید و از این معدن آسیب دیده بازدید کند اما ترجیح دادم به واسطه گستردگی ابعاد فاجعه و خسارت های فراوان آن شخصا به منطقه بیایم و علاوه بر دیدن روند امداد رسانی با خانواده معدنچیان جان باخته دیدار کنم.................ممنونیم از شما وامیدواریم در تمامی برهه ها این کار نیک ومدیریتی شما مداومت داشته باشد .

    • بدون نام

      درود بر روحانی . اگر زمان احمدی نژاد بود به خاطر اعتراض معدنچیا اونایی که زنده بودن یا میکشتن یا زندانی میکردن

    • بدون نام

      ریاست جمهور بهتر بود بیایند وبا کارگران همدردی کنند وبه مسائل انها رسیدگی کنند که با وجود ضیق وقتشون این وظیفه را به خوبی به انجام رساندند دستشون درد نکنه ...اما مردم ازادشهر با برخورد اشتباهشون در جواب به لطف روحانی بدجوری حیثیت خودشون و مهمانوازی گلستان را زیر سوال بردند .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انتظار چه برخوردي از آدماي عصباني داري ؟مطمئنا دكتر روحاني درك كردن . شما فقط يك لحظه فكر كن پدرت يا برادرت يكي از اون كارگرا بودچه حالي داشتي ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج