جاباما
۵۲۸۲۶۰
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

رئیسی یا نمی داند یا نمی خواهد بداند!

آقای رئیسی!شما هم اعضای ارشد ستاد‌تان وزیر، معاون و مشاوران احمدی نژاد هستند و هم درخواست هایی که از این ستاد بلند می شود همپوشانی کامل با ایده هایرئیس دولت قبل دارد.

علیرضا کریمی در آفتاب یزد نوشت: ابراهیم رئیسی یا نمی داند در ستاد اش چه خبر است یا خود را به آن راه زده است!
او پس از آخرین مناظره وقتی در جمع خبرنگاران قرار گرفت با برافروختگی از صدا وسیما در خواست نمود که یک مناظره بین رئیس دولت قبلی و فعلی برگزار کند تا حسن روحانی در مناظره ها اینقدر برای فرار از پاسخگویی از دولت قبل و کاستی های آن نگوید.جالب آنکه همزمان وقتی کاندیدای اصولگرایان اینگونه «تز» می داد میرکاظمی وزیر نفت دولت قبل و یکی از مقامات عالیرتبه ستاد وی، خواستار محاکمه محمد جواد ظریف به محض پیروزی ابراهیم رئیسی شده بود!این وزیر دولت احمدی نژاد مدعی بود چون برجام موجب خسران شده پس باید وزیرخارجه فرهیخته دولت تدبیر و امید مجازات گردد!
البته این خواسته جناب میرکاظمی موضوع جدیدی نیست.در طول مذاکرات هسته ای بارها و بارها چه در قالب بیانیه و چه رسانه و چه از تریبون های مختلف و متعدد حامیان دولت قبل خواستار اخراج و تنبیه ظریف شده بودند چرا که او باعث شده بود مذاکرات به ثمر برسد و از سوی دیگر قطعنامه های رنگارنگ سازمان ملل لغو و یا متوقف شود.لذا این درخواست نکته جدیدی ندارد چرا که به قول رئیس جمهور طبیعی هم به نظر می رسد؛ وقتی کسی مانع کاسبی شما شود آیا اعتراض و فغان نمی نمایید؟
اما نکته ای که این درخواست را متمایز می کند این است که چنین درخواست ها و صدا هایی از ستاد کاندیدایی بلند شده است که مدعی است قرابتی با احمدی نژاد ندارد .
یاللعجب! آقای رئیسی!شما هم اعضای ارشد ستاد‌تان وزیر، معاون و مشاوران احمدی نژاد هستند و هم درخواست هایی که از این ستاد بلند می شود همپوشانی کامل با ایده هایرئیس دولت قبل دارد.با توجه به چنین شرایطی آیا نباید به حسن روحانی حق داد که در سخنان خود به کارنامه دولت قبل اشاره نماید و صراحتا بگوید که چه تحویل گرفته است؟
متاسفانه به نظر می رسد محافظه کاری بلاوجه و نجابت رئیس جمهور عاملی شده تا رقبای وی اگر نگوییم گستاخ حداقل بی پروا تر شوند و با سوء استفاده مطالبی را بیان نمایند که مصداق عینی هوچی گری سیاسی و اقتصادی است.این در شرایطی است که تطبیق رفتار ،کردار و سخن دو کاندیدای رقیب حسن روحانی با احمدی نژاد کار چندان سختی نیست و رئیس جمهور حق دارد که عطف به 4 سال قبل اظهارنظر نماید.
بهرحال جا دارد از مسعود میرکاظمی تشکر ویژه ای شود.او بدون لکنت زبان آنچه در دل رقبای روحانی می گذرد و جرات بیان آن را در مناظره ها و سایر میتینگ ها ندارند، بر زبان جاری ساخت.مطالبه محاکمه محمد جواد ظریف آرزوی یکایک اصولگرایانی از جنس رقبای رئیس جمهور است.این صراحت لهجه میرکاظمی عضو ارشد ستاد ابراهیم رئیسی نباید از جانب مردم بی پاداش بماند.امید است باقی هم این جسارت را داشته باشند و بی پرده آنچه در دل شان می گذرد را بیان نمایند.فی المثل درست نیست کسی که روزی روزنامه ها را فاقد شعور می دانسته امروز از تکریم اهالی فرهنگ بگوید.آنچه در دل دارید بگویید؛
مثل مسعود میرکاظمی!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامی

      خداشفابده عجب تحلیلی !چه تخیلی!

    • بدون نام

      چه چرت و پرت نوشتی ای کیو

    • بدون نام

      عجب?نه اینکه آقای روحانی از مملکت خبر دارند

    • بدون نام

      مسخره ترین تحلیل ممکن بود

    • بدون نام

      روحانی حمایتت می‌کنیم روحانی دوستت داریم

    • بدون نام

      خخخخ چه بلدید رو به جلوفرار کنید اگه جرات دارید بسم الله چرا مناظره نمی کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج