جاباما
۵۲۸۲۷۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

گردنبندی که جایگزین جلیقه نجات می شود

این گردنبند که در صورت وقوع خطر برای شناگر باز شده و با کیسه پلاستیکی بادی درون خود شناگر را نجات می دهد، می تواند شناکردن را به تجربه ای لذت بخش تر مبدل کند.

خبرگزاری مهر: استفاده از جلیقه های نجات برای افرادی که دوست دارند در دریا و مناطق عمیق شنا کنند، به امری متداول مبدل شده، اما به تازگی یک گردنبند ساده و کوچک جایگزین جلیقه های نجات شده است.
گردنبندی که جایگزین جلیقه نجات می شود

به نقل از دیجیتال ترندز، این گردنبند که در صورت وقوع خطر برای شناگر باز شده و با کیسه پلاستیکی بادی درون خود شناگر را نجات می دهد، می تواند شناکردن را به تجربه ای لذت بخش تر مبدل کند.

این گردن بند پلاستیکی در صورتی که فرد بیش از ۳۰ ثانیه زیر آب باقی بماند، باز می شود تا شناگر را به بالای سطح آب منتقل کند. گردن بند مذکور که Ploota نام دارد، دارای کیسه های هوایی است که با گاز دی اکسید کربن پر شده اند و لذا با فعال شدن آنها سر فرد به بالای آب منتقل می شود.

رینر فیش طراح این گردن بندهای نجات می گوید غرق شدن برخی از دوستان نزدیکش در حالی که برخی از آنها شناگران خوبی بوده اند، الهام بخش تولید Ploota بوده است.

بر اساس آمار سازمان بهداشت جهانی، سالانه حدود ۳۷۲ هزار نفر به علت غرق شدن در سراسر جهان فوت می کنند که از آمار مرگ ۲۶۵ هزار نفری در سال به علت مرگ ناشی از دود و آتش بیشتر است. پیش فروش Ploota به قیمت ۷۰ دلار آغاز شده و عرضه آن به بازار از اواخر تابستان آغاز می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج