جاباما
۵۲۸۳۲۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

رونمایی پوستر «ویلایی ها» در بنیاد فارابی

پوستر فیلم سینمایی «ویلایی ها» به کارگردانی منیر قیدی ۱۸ اردیبهشت ماه با حضور عوامل فیلم، مدیران سینمایی و اصحاب رسانه در سالن زنده یاد عباس کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی رونمایی شد

خبرگزاری مهر: پوستر فیلم سینمایی «ویلایی ها» به کارگردانی منیر قیدی ۱۸ اردیبهشت ماه با حضور عوامل فیلم، مدیران سینمایی و اصحاب رسانه در سالن زنده یاد عباس کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی رونمایی شد

مراسم رونمایی از پوستر فیلم «ویلایی ها» به کارگردانی منیر قیدی ۱۸ اردیبهشت ماه در بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد. در ابتدای این مراسم حبیب ایل بیگی معاون ارزشیایی و نظارت سازمان سینمایی، ضمن قدردانی از گروه تولید این فیلم گفت: عوامل فیلم «ویلایی ها» اثری را خلق کرده اند که یادآور خاطرات و اتفاقات بزرگی در دفاع مقدس است.
رونمایی پوستر «ویلایی ها» در بنیاد فارابی

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر خیلی از اتفاقات در حال فراموش شدن است افزود: خدا را شاکریم که در این مقطع تاریخی، چنین فیلمی ساخته شده است، چرا که نیاز جامعه ما ایجاب می کند تا برای پابرجا ماندن رشادت ها و ایثارگری ها چنین فیلم هایی در سینما تولید شود.

ایل بیگی به خاطراتی از دوران ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: «ویلایی ها» می تواند نقش زنان را در دفاع مقدس روایت کند. امیدوارم این فیلم در اکران خوب دیده شده و فرهنگسازی بهینه ای در خصوص چگونگی حضور بانوان در دفاع از کشورمان در مقابل تهاجمات بیگانگان صورت گیرد.

علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی نیز در ابتدای سخنان خود ضمن تشکر از حضور اصحاب رسانه در این مراسم و همچنین زحماتی که در طول سال برای بازتاب خبرهای سینما می کشند، گفت: از فیلم هایی که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشتند ۳ فیلم با موضوع رخدادهای دهه شصت بود که دو فیلم در اکران نوروزی به نمایش عمومی درآمده و از اواخر این هفته نیز فیلم «ویلایی ها» به نمایش درمی آید.

وی افزود: اما ویژگی متفاوت فیلم «ویلایی ها» در مقایسه با دو فیلم «ماجرای نیمروز» و «آباجان» این است که ویلایی ها را یک زن کارگردانی کرده و در این فیلم به بخش کمتر روایت شده جنگ تحمیلی، یعنی زندگی و رشادت های زنان در جریان دفاع مقدس پرداخته شده است.

تابش به موسیقی پایانی فیلم «ویلایی ها» با صدای غلامرضا کویتی پور اشاره کرد و ادامه داد: از آقای کویتی پور که با نوای حماسی اش ذهن بیننده را به دوران پرافتخار دفاع مقدس سوق می دهد و همچنین از بازیگر توانمند و پیشکسوت سینما خانم ثریا قاسمی که نقشی بیادماندنی در ویلایی ها ایفا کرده است قدردانی می کنم.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با اشاره به اهمیت تولید آثار سینمایی در حوزه دفاع مقدس، از تلاش های سعید ملکان تهیه کننده و محمد مهدی عسگرپور مشاور کارگردان این فیلم نیز قدردانی کرد.

منیره قیدی کارگردان «ویلایی ها» نیز از رونمایی پوستر فیلم پس از گذشت یکسال از تولید و در آستانه اکران عمومی ابراز خرسندی کرد و گفت: در زمان تولید این فیلم شرایط سختی را به دلیل شرایط جوی و هوای گرم سپری کردیم. رونمایی پوستر فیلم را به ثریا قاسمی بازیگر فیلم به خاطر زحمات و صبوری هایی که در طول ایام فیلمبرداری از خود نشان دادند تقدیم می کنم.

پس از سخنان کارگردان فیلم، پوستر «ویلایی ها» توسط ثریا قاسمی و طناز طباطبایی و سایر عوامل فیلم رونمایی شد.

در ادامه ثریا قاسمی ضمن تشکر از تهیه کننده فیلم به دلیل تولید فیلم «ویلایی ها» از مسئولان سینمایی خواست از تولید چنین فیلم هایی حمایت ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه همه عوامل این فیلم قهرمان و نقش اصلی هستند و نقش اول و دوم در این فیلم معنی ندارد افزود: نگاه این فیلم نسبت به جامعه متفاوت و به دور از نگاه های کلیشه ای بوده و موضوع فیلم نیز درباره همه زنان جهان و انتظارات آنها است.

غلامرضا کویتی پور نیز در این مراسم ضمن تاکید بر این که باید به شهدای عزیز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتخار کنیم، چرا که به خاطر ایثار و از جان گذشتگی آنها در تمام نقاط کشورمان امنیت و آرامش حکمفرماست، گفت امیدوارم ارزش و جایگاه چنین فیلم هایی را بیشتر بدانیم.

وی به فعالیت های ثریا قاسمی در سال های متمادی نیز اشاره کرد و افزود: امروز در خدمت بانوی سینمای ایران هستیم که شش دهه فعالیت هنری در کارنامه خود دارد و همچنان می درخشد.

در این مراسم هنرمندانی چون سعید ملکان تهیه کننده، منیر قیدی کارگردان، ثریا قاسمی، طناز طباطبایی، آناهیتا افشار، مه دخت مولایی، گیتی قاسمی، فریماه کهنمویی بازیگران فیلم، هستی فرطوسی و امیرعلی کریمی بازیگران نوجوان، رشید دانشمند صدابردار، محمدرضا منصوری مجری طرح، کیومرث عباسیان مدیر تولید، مه لقاء ناقد طراح لباس، علی فرآورده طراح پوستر، اصحاب رسانه و مدیران بنیاد سینمایی فارابی حضور داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج