۵۲۸۳۵۱
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

جیمز پترسون و بیل کلینتون کتاب جنایی می‌نویسند

بیل کلینتون رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا در همکاری با نویسنده پرفروش آمریکایی، جیمز پترسون کتابی جنایی می‌نویسد.

هنرآنلاین: بیل کلینتون رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا در همکاری با نویسنده پرفروش آمریکایی، جیمز پترسون کتابی جنایی می‌نویسد.

در اقدامی غافلگیرانه و در یک همکاری عجیب ادبی، بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق آمریکا با نویسنده بسیار پر فروش آمریکایی یعنی جیمز پترسون اثری جنایی درباره کاخ سفید خواهند نوشت.
جیمز پترسون و بیل کلینتون کتاب جنایی می‌نویسند

جیمز پترسون که این روزها حسابی در بورس توجه رسانه‌های خارجی است حالا برای نوشتن رمانی با همکاری بیل کلینتون سر زبان‌ها افتاده است. هنوز یک هفته از ماجرای نگارش اثری توسط پترسون درباره ورزشکار معروف و قاتل آمریکایی نمی‌گذرد.

۱۱ روز پس از خودکشی آرون هرناندز ورزشکار جنجالی آمریکایی که به اعدام محکوم شده بود، جیمز پترسون اعلام کرد که می‌خواهد زندگی این شخصیت را موضوع رمان خود قرار بدهد. او اعلام کرد در حال نوشتن داستانی واقعی بر مبنای زندگی آرون هرناندز، ورزشکار مشهور آمریکایی است که آوریل سال جاری خودکشی کرد. هرناندز، بازیکن معروف ورزش فوتبال آمریکایی بود که در سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ یکی از ستاره‌های آینده‌دار NFL به شمار می‌رفت.او در ۱۶ ژوئیه ۲۰۱۲ در ساوت اند، بوستون با اسلحه به مردی که همراه خواهر همسرش بود و یکی از همراهان او حمله و هر دو را کشت و به زندان محکوم شد.
این پرونده به دلیل نبود شواهد کافی و درگیری شدید دو طرف سال‌ها در جریان بود. دادگاه تجدیدنظر ایالتی آمریکا اوایل ماه گذشته اعلام کرد آرون هرناندز به جرم قتل عمد به حبس ابد محکوم شده است. او بعد از قطعی شدن حکم حبس ابد به جرم قتل عمد صبح روز ۱۹ آوریل ۲۰۱۷ ساعت ۳:۰۵ به وقت محلی در سن ۲۷ سالگی خودش را در لئومینستر، ماساچوست حلق آویز کرد.

گاردین اکنون نوشته است که پترسون این بار با همکاری بیل کلینتون در حال نوشتن رمانی جنایی است. این دو شخصیت هر دو از افراد شهیر و جنجالی آمریکا به حساب می‌آیند. بیل کلینتون نه تنها در عرصه سیاست که در حوزه بازار کتاب نیز پیشتر خود را به عنوان چهره‌ای تاثیر گذار معرفی کرده است. او سال ۲۰۰۴ با نوشتن خاطراتش رکورد جدیدی در بازار نشر و فروش ثبت کرد. رمان جدید پترسون- کلینتون با سرمایه گذاری ناشر معروف؛ پنگوئن رندم هاوس در سال آتی منتشر و توزیع خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج