۵۲۸۵۸۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دو شغله بودن دانش آشتیانی موضوعیت ندارد

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، دو شغله بودن وزیرآموزش و پرورش را منتفی دانست و گفت: دو شغله بودن دانش آشتیانی موضوعیت ندارد.

خبرگزاری ایسنا: معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، دو شغله بودن وزیرآموزش و پرورش را منتفی دانست و گفت: دو شغله بودن دانش آشتیانی موضوعیت ندارد.

‌یوسف نجفی اظهارکرد: دانش آشتیانی عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ( تهران ) بوده و هستند.

وی افزود: در سال ۱۳۹۳ ایشان با اعضای خانواده مبادرت به تاسیس یک شرکت با مسئوولیت محدود با عنوان «آمیتیس طراوت کودکی» می کنند، مطابق اصل ۱۴۱ قانون اساسی و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل، این امر جواز داشته و کاملا مجاز است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به این مطلب که درآبان ماه ۱۳۹۵ دکتر دانش موفق به اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی برای تصدی پست وزارت آموزش و پرورش می شوند، گفت: به دلیل تغییر در شرایط ، ایشان در ۱۲ آبانماه ۹۵ استعفای خود را به هیات مدیره و مدیرعامل شرکت « آمیتیس طراوت کودکی » ارائه می کند که در ۱۳ آبان ۹۵ این استعفا مورد موافقت هیات مدیره قرار می گیرد .

وی تصریح کرد: طی یک فقره سند رسمی صلح منقول در دفتر اسناد رسمی در پنجم دی سال گذشته ایشان ، کلیه حق و حقوقی که نسبت به شرکت داشتند را به فرد دیگری صلح می کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، نجفی ادامه داد: به دنبال این جریان ،‌ مجمع عمومی فوق العاده شرکت در تاریخ ۳/۱۲/۹۵ تشکیل جلسه می دهد و ضمن تنفیذ و تایید سند صلح و انتقال کلیه سهم الشرکه ، خروج ایشان از شرکت به تصویب می رسد واین مجمع اعلام می کند که ایشان هیچ گونه حق و سمتی در شرکت مذکور ندارند.

وی افزود: مراتب جهت ثبت در اداره ثبت شرکت ها اعلام و از طریق پست سفارشی ارسال می شود، ضمن آن که، این صورتجلسه در ۲۲ اسفند ماه ۹۵ تحویل اداره پست می شود که تمامی مدارک و مستندات هم موجود است.

معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش تاکیدکرد: صرفا عضویت و مدیریت در شرکتهای خصوصی منع قانونی دارد و داشتن سهام منع قانونی ندارد، گرچه وزیرآموزش و پرورش هم سهام خود را صلح می کنند و هم بلافاصله پس از انتصاب به عنوان وزیر، از عضویت و مدیریت این شرکت استعفا می دهند، لذا موضوع دوشغله بودن ایشان موضوعیتی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج