۵۲۸۶۴۰
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

رئیسی: دولتمردان به مردم بگویند چه کار کرده‌اند

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولتمردان باید به مردم بگویند چه کار کرده‌اند اما اگر پرونده خالی بود و مردم احساس کردند مشکلات افزایش یافته دیگر چگونه می‌توانند به دولتمردان اعتماد کنند؟

خبرگزاری ایسنا: کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولتمردان باید به مردم بگویند چه کار کرده‌اند اما اگر پرونده خالی بود و مردم احساس کردند مشکلات افزایش یافته دیگر چگونه می‌توانند به دولتمردان اعتماد کنند؟

حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در جمع علما و بزرگان طوایف استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: از ابراز محبت و احساسات علما و برادران اهل سنت و شیعه از همه اقلیم‌ها با همه گویش‌ها و گرایش ها کمال تشکر را دارم.

وی افزود: امروزدر خطه‌ای هستیم که مرزبانان کشور اجازه ندادند با گذشت ایام یک وجب از خاک میهن مورد طمع قرار بگیرد و این در حالی بود که تنگنا و مشکلات زیادی داشتند و آنان با دلی شاد و وحدت و انسجام جلوه ای از زندگی وحدت بخش مقابل دوست و دشمن به تصویر کشیدند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما ذخایر و منابع فراوان و نیروی متراکم انسانی کم نداریم، گفت: فقر مطلق و بیکاری زندگی مردم را رنج می‌دهد. مردم این خطه اهل کارند اما کار نیست. امروز با مشکلات بسیاری مواجهیم و برخی فقط به ۴۵ هزار تومان یارانه اتکا دارند.

رئیسی تاکید کرد: تصور ما این است که این وضعیت قابل تغییر است. مردم در شرایط عادی می سازند اما با تبعیض نمی سازند و این که وضع موجود مولود بی تدبیری باشد نمی پذیرند، می‌توان با مدیریت جهادی و انقلابی از منابع، بهترین استفاده را کرد تا زندگی مردم تغییر کند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه مردم باید به انتخابات گذشته بنگرند و ببیند آنچه می‌خواستند محقق شده یا نه، گفت: اگر خواسته‌های آنان محقق نشده باید به فکر تغییر باشند. نباید مردم را ترساند. دولتمردان باید به مردم بگویند چه کار کرده‌اند اما اگر پرونده خالی بود و مردم احساس کردند مشکلات افزایش یافته مردم چگونه اعتماد کنند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد سلطان

      دولت کاری کرد که عده ای با منش گرگ ودر لباس میش امروز بجای نشستن کنار دولت روبروی او ایستاده اند وبه خود اجازه میدهند که هر گونه بی اخلاقی را در مناظرات نسبت به هم داشته باشند آنهم از روی غرض ورزی واز روی دانایی! من جای دولت باشم تمام افراد وابسته به دولت قبل را بطور کلی از کار برکنار میکنم!

    • بدون نام

      درود بر دولت روحانی

    • بدون نام

      شما که سابقه اجرایی در کارنامه خود ندارید چه کار کرده اید؟؟!!!!

    • محمد

      سلام اقاي رييسي من يكي از همين مردم هستم و شغلم راننده ترانزيت هست. دولت اقاي روحاني خيلي كارها براي مردم كرد و هنوز خيلي از كارها مونده و انجام نشده. لابد شما از طرح تحول سلامت خبر نداريد از برجام چطور ايا خبر نداريد از كارخانه هايي كه تا قبل از اين دولت تعطيل بودند و امروز من براي اونها مواد اوليه و قطعات حمل ميكنم و ميبينم كه دوباره اغاز به كار كرده اند. از افزايش تعداد توريستها چطور ايا خبر داريد كه در سال گذشته چه تعداد توريست از كشور بازديد كرده اند بازار هم در ارامش به سر ميبرد و مردم به دنبال خريد سكه و ارز نبودند چون خيالها از بابت ثبات قيمتها راحت بود هرچند ركود ازار دهنده كه ميراث دولت قبلي بود همچنان پابرجا بود. از افزايش فروش نفت و بازگشت به بازار نفت جهان هم بايد گفت. و اينكه نوسازي ناوگان حمل و نقل فرسوده و خريد هواپيماي نو در همين دولت كليد خورد يعني سال ها خبري از هواپيماي نو نبود ولي امروز هست.

    • بدون نام

      روحانی پیروز است

    • بدون نام

      شما هم به مردم بکوید خودتان چکار کردی

    • بدون نام

      شما خودت چه کار کرده ای .... ؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج