جاباما
۵۲۸۷۰۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

آخرین پیکر معدنکار مفقود شده، کشف شد

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه پیکر ۴۳ معدن‌کار حادثه دیده معدن یورت آزادشهر به‌طور کامل خارج شده است، گفت: تجسس برای اطمینان یافتن از نبود دیگر معدن‌کاران در معدن یورت ادامه دارد و هنوز عملیات پایان نیافته است.

خبرگزاری تسنیم: اسماعیل نجار در گفت‌وگو باخبرنگار درباره تازه‌ترین جزئیات حادثه معدن زمستان یورت آزادشهر استان گلستان و عملیات آواربرداری از محل حادثه اظهار کرد: طبق تحقیقات و آمار به‌دست آمده از خانواده‌های معدن‌‌کاران حدود ۴۳ نفر در این حادثه مفقود شدند که با تلاش شبانه‌روزی نیروهای امدادگر پیکر این افراد در مراحل مختلف از معدن یورت آزادشهر کشف و تحویل پزشکی قانونی شد.

وی ادامه داد: پیکر آخرین معدن‌کار حادثه دیده نیز امروز (سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت) با تلاش کارشناسان و امدادگران از زیر آوار بیرون کشیده شد و برای شناسایی به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد:‌در حال حاضر نیز کارهای آواربرداری تا حدود زیادی انجام شده اما تجسس‌ها برای یافتنن احتمالی معدن‌کاران دیگر ادامه دارد و عملیات همچنان پایان نیافته است.

به گفته نجار، این احتمال که پیکر دیگری از معدن‌کاران کشف شود بسیار ضعیف به‌نظر می‌رسد چرا که در جریان کسف ۴۳ پیکر معدن‌کار حادثه دیده، تمام خانواده‌های آنان اعلام مفقودی کرده بودند و آمار مستندی وجود داشت.

وی افزود: این تجسس‌های کارشناسان بیشتر برای یافتن اطمینان از نبود پیکر معدن‌کاران دیگر در زیر آوار است و امیدواریم دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد: تحقیقات در مورد علت وقوع حادثه و جزییات آن از سوی کارشناسان، مراجع ذیصلاح و قضایی در حال انجام است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      یاد اون کاندیدای مرحوم افتادم که گفت حدود ۱۲ تا بچه دارم ... یعنی چی حدود ۴۳ نفر؟ مثلا ۴۲/۷۵ نفر؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج