۵۲۸۹۰۹
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

بازیگر نقش اصلی دنباله‌های Avatar مشخص شد

جیمز کامرون (James Cameron)، کارگردان مجموعه‌ی Avatar «آواتار» بازیگر سریال Fear the Walking Dead «از مردگان متحرک بترسید»، کلیف کورتیس (Cliff Curtis)، را به عنوان بازیگر نقش اصلی فیلم‌های خود انتخاب کرده است.

وب سایت سینما گیمفا: جیمز کامرون (James Cameron)، کارگردان مجموعه‌ی Avatar «آواتار» بازیگر سریال Fear the Walking Dead «از مردگان متحرک بترسید»، کلیف کورتیس (Cliff Curtis)، را به عنوان بازیگر نقش اصلی فیلم‌های خود انتخاب کرده است. اولین فیلم Avatar «آواتار» در سال ۲۰۰۹ اکران شد و به خاطر دستاوردهای بزرگی که در زمینه‌ی تکنولوژی و جلوه‌های ویژه به دست اورد خیلی تحسین شد و توانست به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ تبدیل شود. از آن موقع دنباله‌های این فیلم در مراحل مختلفی از تولید قرار داشته‌اند و تاریخ اکران آ‌ها مرتباً با تاخیر مواجه می‌شد.
بازیگر نقش اصلی دنباله‌های Avatar مشخص شد

چندی پیش تاریخ اکران تمامی دنباله‌های Avatar «آواتار» مشخص شد و فیلمبرداری آن‌ها از اواخر امسال شروع می‌شود؛ پس به همین دلیل این فیلم نیاز به بازیگران جدید دارد و به همین خطار کلیف کورتیس به این فیلم پیوسته است.

بر اساس گزارش سایت ددلاین (Deadline)، کلیف کورتیس موفق شده است یکی از مهترین نقش‌های فیلم را ازان خود کند و در هر چهار دنباله حضور خواهد داشت. شخصیت کلیف کورتیس، تانواری (Tonowari) نام دارد که فرمانده قبیله‌ای هست که قلمروی آن‌ها درون آب هست. این موضوع نشان می‌دهد که جیمز کامرون قصد دارد نقاط جدیدی از پاندورا را به ما نشان دهد؛ البته هنوز معلوم نیست که این قبیله دوست یا دشمن قبیله‌ی اوماتیکایا (Omaticaya) است.

تیم بازیگری Avatar «آواتار» در حال حاضر تنها شامل زویی سالدانا (Zoe Saldana)، سم وورتینگتون (Sam Worthington)، سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) و استفن لانگ (Stephen Lang) می‌شود و کورتیس به این افراد ملحق می‌شود. ما از شخصیت‌های زویی سالدانا و سم وورتینگتون اطلاع داریم و می‌توانیم حدس بزنیم که چه نقشی در داستان دارند، ولی نقش دیگر بازیگران هنوز مشخص نیست. از آن جایی که کورتیس قرار است شخصیت‌ اصلی باشد؛ پس قبیله‌ی او هم نقش پررنگی در داستان خواهد داشت. با منتشر شدن این خبر می‌شود فهمید مراحل پیش از تولید فیلم به خوبی پیش می‌رود و به هین خاطر طرفداران این فیلم باید منتشر اخبار بیشتری درباره‌ی این فرانچایز باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج