۵۲۸۹۷۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

«ملی و راه‌های نرفته‌اش» در انتظار نوبت اکران

محمد نیک بین از احتمال اکران فیلم "ملی و راه‌های نرفته‌اش" به کارگردانی تهمینه میلانی در اکران دوم عید فطر خبر داد.

هنرآنلاین: محمد نیک بین از احتمال اکران فیلم "ملی و راه‌های نرفته‌اش" به کارگردانی تهمینه میلانی در اکران دوم عید فطر خبر داد.

محمد نیک بین تهیه‌کننده فیلم سینمایی "ملی و راه‌های نرفته‌اش" به کارگردانی تهمینه میلانی، درباره زمان اکران این فیلم به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: زمان اکران فیلم هنوز مشخص نشده و امیدواریم بتوانیم برای نیمه دوم عید فطر اکران داشته باشیم. اگر همه مسائل به‌موقع انجام شود و جا برای اکران باقی‌مانده باشد در این زمان اکران خواهیم داشت چراکه تعداد گروه‌ها محدود است و امکان برای اکران همه فیلم‌ها میسر نیست.
«ملی و راه‌های نرفته‌اش» در انتظار نوبت اکران

وی ادامه داد: با پخش‌کننده مذاکراتی داشتیم تا با یکی از گروه‌های آزاد به توافق برسد و نتیجه این مذاکرات طی هفته آینده مشخص می‌شود.

نیک بین در ادامه درباره تغییرات احتمالی که در فیلم برای اکران عمومی ایجادشده است بیان کرد: پس از نمایش فیلم در جشنواره جهانی فیلم فجر به صلاحدید خانم میلانی تغییرات بسیار محدودی در فیلم شکل گرفت ولی این تغییرات در زمان فیلم و محتوای فیلم خللی ایجاد نکرده است و بسیار اندک بوده‌اند.

تهیه‌کننده "سوپراستار" با اشاره به این‌که بازخوردها در جشنواره جهانی فیلم فجر بسیار خوب بود، اظهار کرد: ما در جشنواره جهانی فیلم فجر برای یک سئانس فیلم را به نمایش گذاشتیم و در این‌یک سئانس بازخوردها بسیار مثبت بود ولی نباید این نکته را فراموش کرد که معمولاً بعد از اولین نمایش همه صرفاً تبریک می‌گویند و کسی نقد نمی‌کند. برای دیدن بازخورد اصلی نیازمند زمان هستیم تا فیلم به شکل گسترده‌تری به نمایش درآید و بعد نظرات مردم و دوستان سینماگر را در این زمینه جویا شویم.

وی در ادامه درباره حضور فیلم "ملی و راه‌های نرفته‌اش" در فستیوال‌های بین‌المللی و همچنین اکران فیلم در خارج از کشور نیز گفت: در بخش بازار جشنواره جهانی فیلم فجر صحبت‌هایی شد، اما هنوز نتایج مشخص نشده است. نمایش فیلم و حضور در فستیوال‌ها بستگی به مسائل گوناگونی دارد. فستیوال‌ها و اکران تجاری فیلم در خارج از کشور دو بخش مجزا از هم هستند. در بخش فستیوال‌ها باید صبر کرد و نظرات مسئولین برگزارکننده جشنواره‌ها را شنید، در حالی‌ که در بخش تجاری این‌طور نیست و کنترل در دست شماست و تنها باید زمان‌بندی درستی داشته باشید.

نیک بین در خاتمه درباره فعالیت‌های جدید خود وهمسرش و همچنین حضور در جشنواره سی و ششم فیلم فجر خاطرنشان کرد: این روزها روی چند سناریو مشغول کار هستیم و خانم میلانی در حال بررسی هستند تا از این میان یک اثر را انتخاب کنند. یکسری از دوستان نیز سناریوهایی برای مطالعه ارسال کرده‌اند و فعلاً روی مطلب خاصی تصمیم گرفته نشده است، اما احتمالاً در جشنواره سی و ششم فیلم فجر با یک اثر حضور خواهیم داشت.

"ملی و راه‌های نرفته‌اش" مانند دیگر آثار تهمینه میلانی یک اثر اجتماعی است و داستان دختری جوان و کم‌تجربه به نام ملیحه است که با ازدواجی نادرست و بدون رضایت خانواده با جوانی به نام سیامک دچار مشکلاتی می‌شود.

در این فیلم میلاد کی مرام، ماهور الوند، السا فیروز آذر، جمشید هاشم‌پور، افسر اسدی، جمشید جهان زاده کشکولی، فرزانه نشاط خواه، ستاره اسکندری، سارا خوئینی‌ها، فلور نظری و مسعود فروتن به ایفای نقش پرداخته‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج