۵۲۹۰۰۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تیم بلیک‌ نلسون «دن‌کیشوت» می‌شود

فیلم «دن‌کیشوت راستین»، با اقتباس از رمان مشهور دن‌کیشوت به قلم سروانتس ساخته می‌شود. فیلم‌برداری این فیلم به کارگردانی کریس پُچ و بازی تیم بلیک‌نلسون، روز گذشته رسما کلید خورد.

وب سایت فیلم نت نیوز: فیلم «دن‌کیشوت راستین»، با اقتباس از رمان مشهور دن‌کیشوت به قلم سروانتس ساخته می‌شود. فیلم‌برداری این فیلم به کارگردانی کریس پُچ و بازی تیم بلیک‌نلسون، روز گذشته رسما کلید خورد.

کریس پُچ، نویسنده و کارگردان هالیود، روز گذشته فیلم‌برداری فیلم دون کیشوت راستین را آغاز کرد. پوچ علاوه بر کارگردانی این فیلم با اقتباس از رمان کلاسیک دون کیشوت اثر مشهور سروانتس، نگارش فیلم‌نامه را هم به عهده داشته‌است.
تیم بلیک‌ نلسون «دن‌کیشوت» می‌شود

تیم بلیک‌نلسون گزینه‌ی‌ اول سازندگان برای ایفای نقش دون‌کیشوت ‌است. او در حال حاضر فیلم کمدی کولوسال را بر پرده‌ی سینما دارد که تنها سه هفته از اکران آن می‌گذرد.

در کنار بلیک‌نلسون، بازیگر قدیمی و کهنه‌کار هالیود، جیکوب باتالون تازه وارد قرار دارد. او نقش سانچو، همسفر و شاگرد دون‌کیشوت را بازی می‌کند. باراتون در حال حاضر در نسخه‌ی آخر مرد عنکبوتی که در حال تولید است در کنار مرد عنکبوتی بازی می‌کند.

این نسخه‌ی مدرن از سفر دون‌کیشوت و همسفرش سانچو، ششمین فیلمی است که در هالیود با اقتباس از رمان دون‌کیشوت ساخته می‌شود. نسخه‌ی سال ۱۹۴۷ با یک جایزه‌ی به عنوان بهترین فیلم، تا به امروز موفق‌ترین فیلم این لیست است.

روز گذشته فیلم‌برداری این پروژه به تهیه کنندگی دو کمپانی چارتوز فیلم و نیوترال گراند فیلم، در حومه‌ی شهر نیواورلئان، رسما آغاز شد.

علاوه بر این پروژه، کمپانی دیزنی هم در حال تولید فیلمی است به نام کسی که دون‌کیشوت را کشت. این فیلم به کارگردانی تری گیلام قرار است در سال ۲۰۱۸ اکران شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج