۵۲۹۱۰۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

انتشار بنچمارک اکسپریا XZ پریمیوم سونی

هنگامی که نام سونی اکسپریا XZ پریمیوم به میان می‌آید این محصول در حقیقت تلفن‌هوشمند رده بالا کمپانی ژاپنی بوده که با مشخصات قابل توجه در MWC ۲۰۱۷ بارسلون رونمایی شده است. اما تاکنون جزئیاتی درباره عملکرد آن به بیرون درز پیدا نکرد.

وب سایت کلیک: هنگامی که نام سونی اکسپریا XZ پریمیوم به میان می‌آید این محصول در حقیقت تلفن‌هوشمند رده بالا کمپانی ژاپنی بوده که با مشخصات قابل توجه در MWC ۲۰۱۷ بارسلون رونمایی شده است. اما تاکنون جزئیاتی درباره عملکرد آن به بیرون درز پیدا نکرد.
انتشار بنچمارک اکسپریا XZ پریمیوم سونی

اکسپریا XZ پریمیوم از صفحه‌نمایش ۴K HDR بهره می‌برد که وضوح بالایی را در به نمایش درآوردن محتوا خواهد داشت. از دیگر مشخصات آن باید به دوربین اصلی ۱۹ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، حافظه رم ۴ گیگابایتی و پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ اشاره کرد.

حال به تازگی بنچمارک پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۳۵ سونی اکسپریا XZ پریمیوم منتشر شده که نشان از عملکرد مطلوب این اسمارتفون دارد. سونی جزئیات بسیاری درباره عملکرد سخت‌افزاری سونی اکسپریا XZ پریمیوم منتشر نکرده و در چند سال گذشته نیز شاهد محصول موفقی توسط این برند ژاپنی نبودیم.

براساس پایگاه داده GFXBench عملکرد پردازنده مورد بحث سونی اکسپریا XZ پریمیوم مشخص شده که در مقایسه با پرچمدار ۲۰۱۷ سامسونگ عملکرد پایین تری محسوب می‌شود. البته دقیقا مشخص نیست این داده حقیقی است یا شایعه‌ای بیش نیست. در پایگاه داده مذکور گوشی به اسم رمز G۸۱۴۱ ذکر شده که همان اکسپریا XZ پریمیوم سونی است. در تست تک هسته‌ای شاهد امتیازی ۱۹۴۳ هستیم اما در تست چند هسته‌ای ۵۸۲۴ بوده و در قیاس با پرچمداران شرکت سامسونگ پایین تر محسوب می‌شود.

این امتیازات در مقایسه با امتیاز گلکسی اس ۸ با امتیازات ۲۰۰۸ و ۶۵۷۶ و گلکسی اس ۸ پلاس با امتیازات ۲۰۰۶ و ۶۷۹۸ اختلاف بالایی داشته و نشان می‌دهد محصولات شرکت ژاپنی می‌توانند عملکرد بزرگی از خود نشان دهند. البته اکسپریا XZ پریمیوم در مقایسه با سایر پرچمداران عملکرد بالایی داشته اگرچه قادر نیست گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس شرکت کره‌ای را در پردازش شکست دهد. به نظر می‌رسد کوالکام این چیپ اسنپدراگون ۸۳۵ را به شکل سفارشی برای شرکت سامسونگ توسعه داده که چنین نتایجی به دنبال داشته است.

شاید اکسپریا XZ پریمیوم برتر از گلکسی اس ۸ نیست اما می‌تواند در سایر مشخصات و طراحی بسیار رقیب سرسختی به شمار رود. گوشی‌هوشمندی که توانست عنوان برترین اسمارتفون نمایشگاه MWC ۲۰۱۷ را به خود اختصاص دهد. به هر حال جزئیات کافی در دست نیست تا به آن اشاره کرد و تنها بایستی منتظر ماند کمپانی سونی جزئیات عملکرد اکسپریا XZ پریمیوم را منتشر کند تا حقیقت آشکار شود. سونی قصد دارد ابتدا اکسپریا XZ پریمیوم را در بازار ژاپن عرضه داشته و سپس وارد بازارهای اروپا، آمریکای شمالی و چندی دیگر نماید.

تاریخ عرضه نیز اوایل ژوئن خواهد بود و قیمتی بیش از ۸۰۰ دلار برای آن معین شده است. بنابراین باید به انتظار ادامه داد تا جزئیات کافی در دسترس گیرد و نمی‌توان به شایعات پرداخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج