۵۲۹۱۴۶
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

تکذیب استفاده دختر وزیر از یک کارت بازرگانی

وزیر آموزش و پرورش استفاده دخترش از کارت بازرگانی یک روستایی را تکذیب کردو گفت:‌با وجود آنکه کارهای دخترم ربطی به من ندارد اما موضوع را از او پرسیدم که او گفت این سخنان کذب است چرا که ازکسی کارت نگرفتیم بلکه قرارداد ترخیص کاری با شرکتی داشتیم.

خبرگزاری ایلنا: وزیر آموزش و پرورش استفاده دخترش از کارت بازرگانی یک روستایی را تکذیب کردو گفت:‌با وجود آنکه کارهای دخترم ربطی به من ندارد اما موضوع را از او پرسیدم که او گفت این سخنان کذب است چرا که ازکسی کارت نگرفتیم بلکه قرارداد ترخیص کاری با شرکتی داشتیم.

فخرالدین دانش‌‌آشتیانی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران از حضور خود در جلسه روز گذشته کمیسیون اصل نود خبر داد و گفت: برخی در رابطه با دوشغله بودن من مطالبی را مطرح کردند که از این رو، دیروز در کمیسیون اصل نود حاضر شدم و مدارکی را ارائه کردم که نشان می‌داد به هیچ عنوان از روزی که وزیر شدم، دوشغله نبوده‌ام.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: پس از آنکه از مجلس رای اعتماد گرفتم، استعفای خود از آن شرکت‌ها را دادم و علت طولانی شدن مراحل اداری آن به این دلیل بود که پیش از این کار، اساسنامه خود شرکت تغییرات اساسی داشته و چون روند آن به درازا کشیده، پروسه ثبت استعفاء ما را به عقب انداخته است. در اسفند ماه صورت جلسه مجمع عمومی شرکت به آدرس پستی ثبت شرکت‌ها ارسال شده و طبق اسناد ارائه شده به کمیسیون اصل نود مشخص شد که ما در آن شرکت نبودیم و دو شغله محسوب نمی‌شویم

او درباره اینکه علت دامن زدن به این حاشیه در آستانه انتخابات چیست، اظهار کرد: واقعیت این است که برخی افراد از زمان قبل انتخابات تهمت‌زدن را شروع و در این فضا کار خود را ادامه می‌دهند. اخیرا هم عنوان گفته شده که دخترم از کارت بازرگانی یک روستایی استفاده کرده است. با وجود آنکه کارهای دخترم ربطی به من ندارد اما موضوع را از او پرسیدم که او گفت این سخنان کذب است چرا که ازکسی کارت نگرفتیم بلکه قرارداد ترخیص کاری با شرکتی داشتیم.

دانش آشتیانی افزود: در حکم برائتی هم که صادر شده آمده که تمام هزینه‌های گمرکی، ارزش افزوده و مالیات را پرداخت کرده‌ایم. با وجود آنکه دادگاه حکم داده کالا از مبادی رسمی وارد شده هنوز در سایت‌ها مطرح می شودکه قاچاق کالا بوده تا بتوانند از آن بهره‌برداری انتخاباتی کنند. تهمت‌هایی که به من و خانواده‌ام زده‌اند را به خدا واگذار می‌کنم و حق شکایت را بر خودم محفوظ می‌دانم. بجای اینکه سراغ موارد بزرگ بروند، کار خانوادگی ما را زیر ذره بین قرار دادند اما هیچ مورد خلافی را نتوانستند در بیاورند.

وزیر آموز و پرورش در پاسخ به این سوال که گردش حساب این شرکت چه میزان بوده است، گفت:‌ خود این افراد اعلام کرده‌اند که این البسه دو محموله بوده مجموعش ۲۲۰ میلیون تومان است. واقعیت این است که چون ما کار شرکت را اصولی و با پرداخت هزینه جلو بردیم، اگر سودو زیان را ببیند متوجه خواهند شد که هر ماه ضرر بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره جون خودت .تو که راست میگی .آخه مردم بدبخت رابگو که توقع دارند وزیر اعتراف کنه و بگه این حرفها راست بوده . خوش به حالشون .همه کاری میکنند بعدم تکذیب میکنند .

    • بدون نام

      داداش قربونت آدرس شرکتو بده یک کانتین پوشاک وارد کردم توگمرک 6 ماه مونده میگن واردات پوشاک کلأ ممنوع است. دختر خانم شما چطوری وارد کرد.پوشاک جز۶ اجناسی است.که به تولید کشور ضربه میزند.و تولید کننده داخلی را نابود میکند. بهترین پوشاک در ایران تولید میشود. آنقدر کیفیت پوشاک داخلی خوب است. که یکسری مارک برندهای خارجی رو روی آنها میزنند و به اسم پوشاک برند خارجی میفروشند. سوال چرا دختر خانم مظلوم شما با دویست میلیون پول کم و ناقابل چرا از تولید کننده گان داخلی خرید نکرد. چرا. آهان واسه این است .سودش کم است...ودولت روحانی فقط میخواهد مردم در فقر وفسادو روکود اقتصادی بمانند...و هرچی هم که می شود .چهارساله میدازند به گردن دولت قبل.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج