۵۲۹۱۶۶
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

انتقاد رئیس کل بانک مرکزی از اظهارات قالیباف

رییس بانک مرکزی تاکید کرد: در شرایطی که لازم بود قدرشناسی از نظام بانکی صورت گیرد که در اجرای پروژه‌های شهری بانک‌ها با تمام توان تلاش کردند شایسته نبود که چنین الفاظی به کار گرفته شود.

خبرگزاری ایلنا: رییس بانک مرکزی تاکید کرد: در شرایطی که لازم بود قدرشناسی از نظام بانکی صورت گیرد که در اجرای پروژه‌های شهری بانک‌ها با تمام توان تلاش کردند شایسته نبود که چنین الفاظی به کار گرفته شود.

ولی‌الله سیف رییس بانک مرکزی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا، درباره اینکه قالیباف در واکنش به اظهارات رییس بانک مرکزی آن را تخلف دانسته گفت: اظهارات من در واقع دفاعی بود از کارمندان شریف بانک مرکزی و نظام بانکی کشور که ایشان القاب نادرستی را در مورد آنها به کار برده بودند و همکاران ما اعتراض شدیدی نسبت به این مساله داشتند و پیگیری زیادی مدیرعاملان بانک‌ها داشتند که من فقط این اعتراض را منعکس کردم و در شرایطی که لازم بود قدرشناسی از نظام بانکی صورت گیرد که در اجرای پروژه‌های شهری بانک‌ها با تمام توان تلاش کردند شایسته نبود که چنین الفاظی به کار گرفته شود.

سیف در پاسخ به اینکه برخی گمانه‌زنی‌ها حکایت از این دارد که انتخابات به دور دوم کشیده می شود ,اظهار داشت: من تصور خاصی ندارم بگذارید مردم شرکت کنند و نتیجه ای که حاصل شد به هر حال معلوم می شود اما من فکر می‌کنم آنچه مهم است بالارفتن درصد مشارکت است و اکنون آن حرکت و شور و هیجان ایجاد می شود و امیدوارم که درصد شرکت کنندگان به ترتیبی باشد که بتواند نسبت به مراحل گذشته یک شاخص مثبت ایجاد کند .

رییس بانک مرکزی در مورد اینکه نسبت به صحبت قالیباف آیا پیگیری حقوقی انجام شده است؟گفت: همکاران ما در شورای هماهنگی بانک ها و کانون بانک ها به صورت خصوصی دارند اقداماتی انجام می دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در دور اول مردم انشاالله تکلیف دلواپسان و کاسبان تحریم رو مشخص خواهند کرد
      با روحانی هستیم تا 1400 علی برکت الله

    • بدون نام

      ازهمان دور اول به امید خدا خدا حافظی با دولت بی تدبیر وبدبختی که برای مردم اورد دیگر رکود بدبختی بس است بیکاری وعقب گرد بس است ما با میتوانیم اشنا تریم تا با نمیشود ونیست اگر نیست چرا حقوقهای نجومی وچرا همه میگویید ما کشوی ثروتمند هستیم پس داریم ولی دزدیها و رانت خواریها نمی گزارند تا وضع کشور بهتر شود پس درست فکر کنیم ودرست تصمیم بگیریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج