جاباما
۵۲۹۲۷۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

شهر خودران ها در کره جنوبی ساخته می شود

دولت کره جنوبی راهکار جدیدی را برای تست خودروهای بدون راننده ارایه داده است و این راهکار ساخت یک شهر جدید و مخصوص خودروهای بدون راننده است. کره جنوبی قصد دارد این شهر ۳۵ هکتاری را در آینده نزدیک افتتاح کند.

وب سایت تک شات: بسیاری از شرکت‌های بزرگ جهان این روزها با جدیت هرچه تمام‌تر در حال کار روی توسعه خودروهای بدون راننده هستند و معتقدند که این خودروها می‌توانند نحوه جا‌به‌جایی‌های انسان‌ها از نقطه‌ای به نقطه دیگر را متحول کنند. در هر حال تست فناوری‌ خودروی بدون راننده در دنیای واقعی چندان ساده نیست زیرا تمامی کشورها دارای قوانین خاضی برای استفاده از خودروهای بدون راننده در خیابان‌های عمومی دارند.
شهر خودران ها در کره جنوبی ساخته می شود

به همین دلیل دولت کره جنوبی راهکار جدیدی را برای تست خودروهای بدون راننده ارایه داده است و این راهکار ساخت یک شهر جدید و مخصوص خودروهای بدون راننده است. کره جنوبی قصد دارد این شهر ۳۵ هکتاری را در آینده نزدیک افتتاح کند.

این شهر جدید که K-City نام دارد، در کره جنوبی تمامی شرایطی که یک خودرو در خیابان‌های عادی شهر با آنها مواجه می‌شود را دارا خواهد بود. به این ترتیب خودروهای بدون راننده می‌توانند رو به رو شدن با تمامی موارد دنیای واقعی برای مثال مناطق مخصوص پارک، خطوط مخصوص اتوبوس و بزرگ‌راه‌ها را تجربه کنند.

پس از افتتاح این شهر بزرگترین منطقه در جهان است که به تست خیابانی خودروهای بدون راننده اختصاص دارد. شرکت‌های علاقه مند می‌توانند به کره جنوبی رفته و بدون نگرانی قوانین محدودکننده ورود خودروهای بدون راننده به خیابان‌های عمومی، فناوری‌های جدید خود را در این زمینه تست کنند.

ساخت شهر K-City تا به امروز ۱۷ میلیون دلار هزینه داشته است، تست بزرگراه‌های این شهر در اکتبر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد و کل شهر نیز اواسط سال ۲۰۱۸ میلادی آماده استفاده خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج