۵۲۹۲۸۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تأثیر موسیقی در یادگیری زبان های خارجی

روش های زیادی برای یادگیری زبان های خارجی وجود دارند که از طرف معلمان به دانش پذیران آموزش داده می شود. اخیراً یک وب سایت فعال در زمینه فرا گیری زبان های خارجی سعی کرده است تا از قدرت موسیقی برای آموزش کلمات جدید و مفاهیم موجود در هر زبان خارجی به دانش پذیران استفاده نماید.

وب سایت کلیک: روش های زیادی برای یادگیری زبان های خارجی وجود دارند که از طرف معلمان به دانش پذیران آموزش داده می شود. اخیراً یک وب سایت فعال در زمینه فرا گیری زبان های خارجی سعی کرده است تا از قدرت موسیقی برای آموزش کلمات جدید و مفاهیم موجود در هر زبان خارجی به دانش پذیران استفاده نماید.
تأثیر موسیقی در یادگیری زبان های خارجی

راه های زیادی برای فراگیری زبان خارجی وجود دارند اما تنها تعداد کمی از آن ها هستند که از موسیقی به عنوان ابزاری تأثیر گذار در فراگیری زبان خارجی جدید استفاده می شود. اما اخیراً یک وب سایت که در واقع به عنوان یک سرویس یادگیری زبان های خارجی فعالیت دارد از موسیقی برای یاد دادن زبان خارجی استفاده کرده است. این وب سایت که Linguician نام دارد را می توان به عنوان نوعی ابزار یادگیری زبان خارجی دانست که از قدرت موسیقی برای بسط و گسترش دامنه لغات و روانی فرد در تولید جملات استفاده می کند.

نکته جالب توجه در این سرویس این است که برای یادگیری هر زبانی از موسیقی های همان زبان استفاده می شود و از آنجایی که موسیقی های هر زبان بسیار گسترده و متنوع است، کاربران می توانند در حین فراگیری زبان خارجی جدید، لحظات مفرحی را نیز سپری کنند.

در linguician که همان سرویس یادگیری زبان خارجی است زبان هایی مثل اسپانیایی، پرتغالی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و حتی انگلیسی برای آن دسته از افرادی که به زبان انگلیسی صحبت نمی کنند نیز آموزش داده می شود. کاربران بعد از ورود به این سرویس از طریق وب سایت آن زبان مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس ثبت نام می نمایند و در ادامه یادگیری زبان مورد نظر آغاز نمایند.

بعد از انتخاب زبان خارجی مورد نظر و ثبت نام کاربر در این وب سایت، مجموعه ای از ویدیو موزیک های مشهور همان زبان برای کاربر به نمایش در می آید. کاربر یکی از این ویدیو ها را انتخاب می کند و روند یادگیری آغاز می شود. برای مثال برای زبان اسپانیایی بیشتر از ویدیو موزیک های ریکی مارتین خواننده محبوب این کشور استفاده شده است.

برای دسترسی به زیر نویس و متن آهنگ ها، کار می تواند بر روی گزینه Discover کلیک کند. در واقع با کلیک بر روی این گزینه ترجمه کلماتی که خواننده ادا می کند بر روی صفحه نمایش داده می شود. در حین نمایش برخی از کلمات به صورت پر رنگ شده در می آیند و کاربر باید از لیست چهار گزینه ای نمایش داده شده در زیر ویدیو کلمه متناظر و مناسب با کلمه پر رنگ شده را انتخاب نماید.

این روش به کاربر کمک می کند تا در محیطی کاملاً تعاملی در حین لذت بردن از موسیقی، کلمات زبان مورد نظر را فراگیرد. برای اینکه کاربر متوجه شود تا چه میزان توانسته است کلمات جدید را از روی موسیقی پخش شده فراگیرد، در پایان هر درس یک آزمون تعبیه شده است که با انجام آن آزمون کاربر می تواند به راحتی میزان یادگیری خود را تشخیص دهد. برای هر جواب صحیح که کاربر ارائه می دهد مقداری امتیاز در نظر گرفته شده است که به LangiCoins مشهور است. هر چه این امتیازها بیشتر باشد کاربر می تواند ویدیوهای بیشتری را مشاهده نماید.

این سرویس دارای یک اپلیکیشن رسمی برای کاربران سیستم عامل اندروید است. بنابراین کاربران سیستم عامل اندروید می توانند از این اپلیکیشن بر روی دستگاه های اندرویدی خود استفاده نمایند و در همه جا به این سرویس دسترسی داشته باشند.

به عقیده کارشناسان، یکی از راه هایی که باعث می شود فراگیر زبان خارجی جدید، به راحتی بتواند آن زبان را یاد بگیرد و رومان صحبت کند این است که کاربر خود را در دل فرهنگ کشورها و مردمی که به آن زبان صحبت می کنند قرار دهد و با آن آشنا شود. موسیقی یکی از ابزاری است که به کاربران برای رسیدن به این هدف کمک می کند. پیش از این نیز مرورگر کروم راه خلاقانه ای برای فراگیری زبان خارجی ارائه داده بود. اما این روش سرویس linguician در استفاده از موسیقی برای یاد دادن زبان خارجی روش خلاقانه تر و کاربردی تری به نظر می رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج