۵۲۹۳۱۸
۳۳ نظر
۵۰۱۰
۳۳ نظر
۵۰۱۰
پ

شریعتمداری: روحانی به آخر خط رسیده است

مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه روحانی اگر به آخر خط نرسیده بود به سیم آخر نمی‌زد، گفت: آقای روحانی، انتخابات را فقط یک بهانه می‌دانند و هدف نهایی آنها بیرون از دایره انتخابات تعریف ‌شده است.

خبرگزاری فارس: حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان با اشاره به نزدیک شدن به روزهای پایانی تبلیغات، ابراز داشت: هرچه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم، این احتمال قوت بیشتری می‌گیرد که اعضاء اتاق عملیات پشت‌صحنه آقای روحانی، انتخابات را فقط یک بهانه می‌دانند و هدف نهایی آنها بیرون از دایره انتخابات تعریف ‌شده است. این نکته از اظهارات ساختارشکنانه آقای روحانی به‌وضوح قابل‌فهم است.

وی ادامه داد: مروری هرچند گذرا بر اظهارات ایشان نشان می‌دهد که او به بهانه حمله به رقبای انتخاباتی خود، اساس انقلاب و نظام را آماج حملات خویش کرده است و به نظر می‌رسد که آگاهانه یا ناخودآگاه، دو پیام به‌ ظاهر جداگانه ولی در واقع یکسان را در دو قالب متفاوت برای داخل و خارج ارسال می‌کند.

شریعتمداری گفت: مفهوم و ترجمان پیام او برای مردم در داخل کشور این است که اگر رقبای وی پیروز انتخابات شوند، با سختگیری‌ها و تنش‌آفرینی‌های خود روزگار مردم را تیره‌وتار خواهند کرد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان خاطرنشان کرد:‌ روحانی می‌داند که این پیام با توجه به کارنامه خالی از دستاورد و پر از خسارت دولت او، خریداری ندارد و مردم این ادعا را به‌حساب سایر ادعاهای عاری از واقعیت وی می‌نویسند. دقیقا به همین علت است که می‌کوشد ناکارآمدی این ترفند را با ترفند دیگری جبران کند و از این روی ادعا می‌کند که کنار گذاشتن وی از قوه اجرایی کشور می‌تواند خطر جنگ را به دنبال داشته باشد.

شریعتمداری ادامه داد: این ترفند مصداق همان «اکل میته» در حالت اضطرار است. با این توضیح که می‌داند اگر مردم این دروغ بزرگ را باور کنند، علی‌رغم اطلاع از ناکارآمدی دولت وی، بعید نیست به او رأی بدهند چرا که در این حالت بین تن دادن به یک دولت خسارت‌آفرین و جنگ، اولی را انتخاب کرده و میان بد و بدتر و فاجعه و فاجعه‌بارتر، فاجعه را برگزیده‌اند.

وی گفت: این نکات نشان می‌دهد که اتاق عملیات پشت پرده آقای روحانی هم به ناکارآمدی و خسارت‌آفرینی دولت ایشان اعتراف دارد و به همین علت روحانی را از سکوی تبلیغ کارآمدی دولت پائین کشیده و روی سکوی تهدید جنگ نشانده است.

شریعتمداری تصریح کرد:‌ آقای روحانی در بخشی از تبلیغات انتخاباتی خود روی نقاطی انگشت می‌گذارد که ربطی به انتخابات ندارد و درست یا غلط این تلقی را پدید می‌آورد که انگار برای دشمنان بیرونی پیام می‌فرستد! و برای تحقق آرزوی دیرینه و بر زمین‌مانده آنها چراغ سبز نشان می‌دهد به‌ عنوان ‌مثال روحانی به‌خوبی می‌داند برجام کلاه گشادی است که آمریکایی‌ها بر سر ایران گذاشته‌اند و می‌داند در برجام نه ‌فقط دستاوردی نیاورده است، بلکه امتیازات فراوانی را هم از دست‌ داده است ولی با این ‌حال بر انجام برجام‌های ۲ و ۳ و ۴ و ... هم اصرار می‌ورزد.

شریعتمداری با طرح این پرسش که آیا این اقدام پیام آمادگی برای فروش ایران به آمریکایی‌ها نیست؟! اظهار داشت: این یعنی دقیقا همان برداشتی که رادیو فرانسه از نگاه غرب به آقای رئیس‌جمهور ارائه کرده بود «فروشنده بدهکاری که خود را ناگزیر از فروش منافع ملی کشورش می‌داند!» مخالفت با نمایش قدرت موشکی ایران به بهانه‌های متفاوت و ازجمله مغایرت آن با برجام! متهم کردن نظام به تنش‌آفرینی! بدون کمترین اشاره به این واقعیت که ما فقط در مقابل حملات و توطئه‌های دشمنان از خود دفاع کرده‌ایم و ده‌ها نمونه دیگر که می‌تواند پیام روشن روحانی به غرب باشد که اگر انتخاب شود، تضعیف پایه‌های اقتدار نظام را دنبال می‌کند! مواضعی که باعث شده جان برنان رئیس‌سازمان سیا و جان کری وزیر خارجه اوباما و کنگره آمریکا با صراحت از شکست روحانی در انتخابات شدیدا ابراز نگرانی کنند.

وی همچنین گفت: اظهارات سراسر کذب روحانی درباره اهل سنت ایران، سخنان دیروز وی در همدان که اگر من نباشم و رقبای من رئیس‌جمهور شوند، پیاده‌روها را دیوار کشیده و زنانه مردانه می‌کنند! و روزگارتان را سیاه خواهند کرد و یا مردم آنهایی را که در طول ۳۸ سال فقط اعدام و زندان بلد بوده‌اند را نمی‌خواهند!...اینها دیگر تبلیغ انتخاباتی نیست بلکه مقابله با اساس نظام است.

روحانی با این اظهارات سعی دارد جمهوری اسلامی ایران را دقیقا همان‌طور که دشمنان می‌پسندد معرفی کند. روحانی می‌داند که مردم این دروغ‌های شاخ‌دار را باور نمی‌کنند و این نکته را هم می‌داند که دشمنان بیرونی به این سیاه‌نمایی‌ها علیه اسلام و انقلاب از زبان رئیس‌جمهور به‌شدت نیاز دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دکتر

      اقای شریعتمداری شما برای رییس جمهوری کاندید میشدین یک بار برای همیشه از دستت خلاص میشدیم

    • محمد

      تو به آخر خط رسیدی که حرفات دیگه برا ملت تکراری و مسخره شدن ... از یار غارت اجمدی نژاد چه خبر ؟
      نمی بینم تیتر یک روزنامه ت باشه؟
      فکر کردی ملت فراموش کردن امثال تو به احمدی نژاد میدون دادن
      چرا نیستتون؟
      چرا خودتون را قایم کردین؟
      جواب بده ؟

    • بدون نام

      اگه شما لطف کنی و یه مدت حرف نزنی شاید به آخر خط برسه اما از علاقه شدید مردم به شما و همفکراتون و اون لحن گزندتون احتمالاً بازهم رای میاره

    • بدون نام

      درود بر روحانی

    • بدون نام

      دکتر روحانی مثل کوه دماوند استوار است دشمنان کوردل روحانی به خط پایان رسیدند امیدوارم اون سیلی که رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمنان روحانی بخورند ودشمنان خارجی را شاد نکنند

    • پیام

      یادم هست وقتی به احمدی نژاد گفتند دروغگو ، آقایان بهشان بر می خورد که چرا رییس جمهور کشور را دروغگو خطاب کرده اند !! حالا براحتی به روحانی می گویند دروغگو ...!

    • علیرضا

      تو اگر از آقای روحانی تعریف و تمجید کنی ، عجب است .

    • بدون نام

      بهتر نیست حرف نزنی بابا دست بردار کسی کیهان رانکاه هم نمیکنه درود بر روحانی

    • بدون نام

      برو بابااااااااا

    • بدون نام

      روزنامه کیهان بدرد شیشه تمیز کردن میخوره زنده باد روحانی زنده باد اصلاحات

    • بدون نام

      افراری مثل تو باعث بدبختی ما هستن

    • بدون نام

      روحانی حمایتت می‌کنیم

    • بدون نام

      به لطف وباری خدا روحانی. ماندنی است رای ما. روحانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        100%%%%%%%%%%%

    • بدون نام

      درود و سلام خدا بر روحاني

    • نازی

      نیمه راهیم بر نمیگردیم یا روحانی تا ۱۴۰۰

    • بدون نام

      ما خیری از این دولت ندیدیم

    • بدون نام

      خدا وکیلی حالتان خوب است توصیه میکنم به یک روان شناس مراجعه کنید چون این حرفها واظهار نظر وانتقاد از یک سر دبیر بعید است اول موضع خود را بگویید بعد یکی را به انتهای جاده روانه کنید فکر کنم حالتان خوب نیست

    • بدون نام

      برادر داری اشتباه میری این تویی که از بس حرف مفت زدی خسته شدی با رو حانی تا ۱۴۰۰

    • امیرخانی

      حرفات شبیه پیاز گندیده که مفت میدن دست مشتری!بود
      جناب همه کاره کیهان همه میدانن که شیخ یه کشور تحریم شده و پر از بحران رئیس جمهور منتخب شما رو تحویل گرفته بود پس لطفا به شعور مردم توهین نکنید با این حرفای........

    • بدون نام

      تو اگر شعور داشتی الان بخاطر حمایت های بیخودی که از احمدی‌نژاد میکردی از خجالت میمردی

    • بدون نام

      خدمت کیهان به صنف سبزی فروش. فراموش نکنید

    • بدون نام

      این بابا همیشه شیپور رو از سر گشادش میزنه.یعنی یه باغیرت تو این مملکت نیست که این روزنامه رو از دست این بگیره ومردم رو از شرش خلاص کنه.

    • بدون نام

      روحانی فرط .ردحانی پر.روحانی بای بای

    • نادیا

      کاش خجالت می‌کشید ی

    • بدون نام

      به جای فحش دادن به شریعتمداری بهتر یک کم به حرفاش فکر کنی می بینی که دقیقا روحانی همین حرفا رو داره میزنه و به دشمنان ما چراغ سبز نشون میده تعصب رو کنار بگزار و واقع بین باش.

    • بدون نام

      جناب شریعتمداری یادمون نرفته حمایتهای تو رو از اون دولتی که هشت سال ما را به خاک سیاه نشوند تو دیگه نمیخواد برای مردم نسخه بپیچی
      با روحانی تا 1400

    • بدون نام

      بخدا مردم خسته شدن ازین خط مشی، شما با این انتقادات بی اساس دارید ....
      با روحانی تا ۱۴۰۰

    • بدون نام

      دکتر روحانی انشالله با بالاترین آرا در کل دوره های انتخابات رییس جمهور میشود.چون لیاقتش را دارد.

    • بدون نام

      برای نابود کردن کشور ۱۰تا شریعتمداری کافیه

    • بدون نام

      ملت ایران شجاعانه از روحانی حمایت کرده و در انتخابات هفته آینده ته مانده جریان متحجر و تندرو و دلواپس را برای تبدیل به برق به زباله دانهای شهرداری تهران خواهند سپرد

    • بدون نام

      ایشالا که اصولگراها دیگه کرسی ریاست جمهوری و دولت موافق خودشونو تا ظهور امام زمان نمیبینن
      خودشونم میدونن الکی دست و پا میزنن

    • بدون نام

      اقای شریعتمداری شما اینقدر منفور هستین که با هر کاندیدایی مخالف باشید،مردم به او رای میدهند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج