۵۲۹۳۳۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

استانداران مردم را تهدید به قطع یارانه نکرده‌اند

عضو هیأت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: متأسفانه در هفته‌های طی سفرهای استانی متوجه شدیم در برخی روستاها شایعه کرده‌اند که اگر مردم به آقای روحانی رأی ندهند؛ امکانات دولتی آن مناطق قطع می‌شوند! حال آنکه این حرف بی اساس است.

خبرآنلاین: عضو هیأت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: متأسفانه در هفته‌های طی سفرهای استانی متوجه شدیم در برخی روستاها شایعه کرده‌اند که اگر مردم به آقای روحانی رأی ندهند؛ امکانات دولتی آن مناطق قطع می‌شوند! حال آنکه این حرف بی اساس است.

حسینعلی امیری در واکنش به اظهارات برخی نمایندگان مجلس و چهره‎های سیاسی منتقد و مخالف دولت یازدهم مبنی بر اینکه استانداران به مردم حوزه تحت مسئولیت خود گفته‎اند اگر به روحانی رأی ندهید تمام امکانات و یارانه های‌ استان قطع می شود؛ گفت: متأسفانه با یک فضای غیراخلاقی و غیرمنصفانه مواجه هستیم، بعضی از نامزدها به جای اثبات خودشان دنبال تخریب هستند. این تخریب در قالب افترا، شایعه، اغوا و امیدوار کردن مردم به امور غیرواقعی ظهور و بروز يافته است.

وی با بیان اینکه تخریب با هیچ توجیهی پسندیده نیست، افزود: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به دنبال اثبات خود باشند و صحبت ها و نقدشان مستند و مستدل باشد، متأسفانه الان در فضای انتخاباتی گاهی حرف های بی اساسی زده و شایعاتی گفته می شود، حتی برخی نامزدهای منتقد دولت، آرزوهایشان را به عنوان برنامه مطرح می کنند. اینها موضوعات قابل قبولی نیست.

عضو هیأت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: هر هفته وزیر کشور با هیأت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری جلسه می گذارد و روند انتخابات، مسائل مربوط، گزارش تبلیغات نامزدها، گزارش عملکرد بخش های اجرايي و نظارتي مورد بحث، بررسی و تحلیل قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور همواره تأکید کرد مجریان باید در اجرای انتخابات بی طرف باشند، افزود: وزیر کشور نیز همین نظر را دارد و در جلسه استانداران و فرمانداران این مسئله را به عنوان دستور رئیس جمهور مورد تأکید جدی قرار داد.

معاون رئیس جمهور یادآور شد: هیأت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری نیز ناظر بر اعمال وزارت کشور در فرایند برگزاری انتخابات است. بنابراین این حرف و ادعا که استانداران به مردم گفتند اگر به آقای روحانی رأی ندهند؛ امکانات و یارانه های استان قطع می شود بی اساسی است.

وی افزود: متأسفانه ما هفته گذشته طي سفرهای استانی متوجه شديم که این شایعه در برخی روستاها مطرح شده است؛ حال آنکه اصلا این موضوع بي اساس است. رویکرد دولت هم تا به حال توجه به قشر آسیب پذیر و محروم جامعه بوده و هست. خدماتی که دولت در مناطق محروم و روستایی و عشایری انجام داده، واقعا کم نظیر است.

امیری اظهار کرد: بالا بردن بودجه و امکانات مناطق محروم و آسیب پذیر در دولت یازدهم کاملا محسوس است. این مسئله با آمار و ارقام قابل ارائه است. لذا توصیه می کنم نامزدها در رقابت های انتخاباتی دنبال اثبات و ارائه برنامه خودشان باشند. چون نقض شایعات و آمار و ارقامی که ارائه مي‏‎دهند به راحتي قابل اثبات است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به این سئوال که آیا به طور مکتوب جواب برخی نمایندگان مجلس، منتقد و مخالف دولت یازدهم درباره این ادعا را خواهید داد؟ گفت: در هر موردی که گزارشی در مجلس قرائت شود، قطعا ما پاسخ لازم را به طور مستند و مستدل تهیه می کنیم و به مجلس شورای اسلامی می دهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاک برسرتان 4ساله سرکارید عرضه نداشتید45تومن یارانه رودرست حسابی دست مردم بدید هرروزخدا نالیدید ور ور کردید من موندم این همه پول ازهر طریقی ازمردم میکنید تازه فروش نفت گاز خاک سنگهای معدنی روکارنداریم اخه واسه مردم سئواله یکی بیاد جواب بده شما این همه منبع درامددارید چقدربه طوروحشتناک عوارضهای مختلف میگیرید یعنی یکی نیست پاسخگوباشه چرا اینقدربه مردم ظلم میکنید قبل ازیارانه پراید8تومان بود ایامسئولین اینومیفهمن انوقت واسه 45تومن هی دارید توسر مردم میزنید خودتونم خوب میدونی اقای رئس دولت 45که سهله 300میشه به همه ملت داداگه ازچپاولگریتون کم بشه ....قبوله یارانه قطع کنید وبایدقیمتهاروبرگردونید به6سال قبل تمامی قیمتهاروفهمیدید صبرمردم حدی داره

    • بدون نام

      روحانی پیروز است ,یارانه بدی یا ندی, ولی بدی بهتره, بعضی ها نیاز دارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج