۵۲۹۳۶۹
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

حبیبی: دست روحانی در حوزه اقتصاد، خالی است

محمدنبی حبیبی گفت: رئیس‌جمهور دستش در حوزه اقتصادی خالی است و می‌خواهد ذهن مردم را از مسائل اصلی منحرف کند.

خبرگزاری مهر: محمدنبی حبیبی گفت: رئیس‌جمهور دستش در حوزه اقتصادی خالی است و می‌خواهد ذهن مردم را از مسائل اصلی منحرف کند.

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اظهار تاسف از اظهارات آقای روحانی در همدان و ارومیه گفت: روحانی فضا را ملتهب می‌خواهد تا مطالبات مردم را پنهان کند.

وی با اشاره به چرایی اظهارات ساختارشکنانه روحانی، گفت: روحانی بر اساس نظرسنجی‌های اخیر به این نتیجه رسیده است که بدلیل عدم اجرای وعده‌های خود با ریزش رای روبرو است. لذا اطرافیان او گفته اند شما باید حرفهای ساختارشکنانه بزنید تا بتوانید آرای مخالفین را هم جمع کنید.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه رویکرد رئیس‌جمهور در طرح اینگونه سخنان انحرافی است، اظهار کرد: او نباید به سمتی برود که فتنه‌گران برایش کف بزنند.

حبیبی با تاکید بر اینکه روحانی وارد خطوط قرمزها شده است گفت: اظهارات وی درهمدان نشان داد او اهداف خود را خارج از موضوع مورد بحث در رقابت‌ها و نیز مطالبات معیشتی مردم دنبال می‌کند.

وی افزود: چون او در عمل به وعده‌های اقتصادی دستش خالی است، مجبور است افکار عمومی را به سمتی هدایت کند که مردم از موضوع اصلی منحرف شوند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: روحانی در حال دیوارکشی بین دولت دهم و یازدهم است و نمی‌خواهد به کسی اجازه دهد تا به این طرف دیوار بیاید و کارنامه او را ارزیابی کند.

حبیبی با بیان اینکه روحانی رقبای خود را بدون ارائه حتی یک سند متهم به کاسبی‌تحریم می‌کند، گفت: این در حالی است که او از کاسبی برخی وزرای خود هیچ حرفی نمی‌زند.

وی خطاب به روحانی خاطرنشان کرد: شما نمی‌توانید در ذهن مردم دیوارکشی کنید و بگویید حق ارزیابی عملکرد دولت یازدهم را ندارید. مردم با گوشت و پوست و استخوان خود کارکرد شما را لمس می‌کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: آقای روحانی باید پاسخ بدهد که چه کسی تا به حال دیوار کشیدن در پیاده‌روها را ولو به تلویح بیان کرده است. روحانی باید پاسخ بدهد به چه دلیلی قاطعیت قوه قضائیه در برخورد با منافقان جنایتکار و آدمکش که دستشان به خون هزاران نفر از مردم کوچه و بازار طرفدار انقلاب آلوده است را زیر سوال می‌برد.

حبیبی اظهار کرد: روحانی باید پاسخ دهد که چرا موضوع مهم قدرت‌ دفاعی ما را به موضوعات کوچکی مثل برجام گره می‌زند تا از آن استفاده انتخاباتی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصل حرف را زدی خداوکیلی

    • بدون نام

      روحانی حمایتت می‌کنیم

    • بدون نام

      لطفا کره شمالی و هدیه تولد.آقای ' اون،،

    • بدون نام

      به عمل کار برآید به سخنرانی نیست.
      آقای روحانی شما مردود شدید.

    • سعید

      شما فکر می‌کنید با آن اقتصادی که از دوران احمدی نژاد به جا مانده بود و مسئله هسته ایی و اون همه تحریم که برای برداشتنش باید هزینه های هنگفتی پرداخت انتظار داشتید زندگی مردم به این زودی ازاین به اون رو بشه. یادتون باشه قذافی بخاطر نداشتن سیاست و سیاست مدارانه کار کشته نه تنها حکومتش که جان خود و فرزندانش را هم از دست داد،پس خدا را شکر کنیم که هدایت و تلاش تیم دیپلماسی کشور توانستیم بصورت برد برد به سرانجام برسیم.

    • محمد مهرابی

      اقای حبیبی شما تو مملکت چکاره هستی اگر آقایان دیگر این حرفها را میزدن آیا نیاز به جواب بود
      اقا بیخیال شو خواهش میکنم خواهش تمنا

    • بدون نام

      روحانی برای رسیدن به قدرت حاضر مملکت دو دستی تقدیم به آمریکا کنه خدا شر اینا رو از سر مردم کم کنه

    • بدون نام

      روحانی در برجام مردود شد...هزار هزار میلیارد دلار سرمایه ایران را با این برجام .تحقیر آمیزش به باد داد... برنامه هسته ای ایران نابود.کرد.طوری شده که این خلیج نشینها هم برای ایران خط و نشان می کشند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج