۵۲۹۴۶۱
۹ نظر
۵۰۰۷
۹ نظر
۵۰۰۷
پ

رئیسی: بعد از ۳۸ سال شاهد مشکلات هستیم

ابراهیم رییسی با بیان اینکه امروز بعد از ۳۸ سال ما شاهد مشکلاتی در زندگی و معیشت مردم و اقتصاد کشور هستیم، گفت: اقتصاد ما همگام با افتخار آفرینی سایر حوزه‌ها پیش نرفته و مشکلات و ضعف‌هایی در بخش اجرایی کشور می‌بینیم.

خبرگزاری ایسنا: ابراهیم رییسی با بیان اینکه امروز بعد از ۳۸ سال ما شاهد مشکلاتی در زندگی و معیشت مردم و اقتصاد کشور هستیم، گفت: اقتصاد ما همگام با افتخار آفرینی سایر حوزه‌ها پیش نرفته و مشکلات و ضعف‌هایی در بخش اجرایی کشور می‌بینیم.

حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در جمع هوادارانش در مصلی امام خمینی (ره) شهریار با بیان اینکه در هر انتخابات دو اتفاق حتمی است گفت: یکی توجه به گزینشی است که تا کنون انجام شده و یکی تصمیم گیری درباره آنچه باید در آینده اتفاق بیفتد. تفاوت و فرق محوری در انتخابات نظام ما با سایر کشورها این است که کسی که انتخاب می‌کند با کسی که انتخاب می‌شود بر اساس تکلیف عمل می‌کنند.

وی افزود: امروز از برکات امام، قانون اساسی و خون شهدا این است که رای مردم تشریفاتی نیست بلکه آینده کشور و کیفیت اداره دستگاه‌های مختلف را رقم می‌زند. سکان‌داری دستگاه‌های اجرایی کشور امر بسیار با اهمیتی است.

رئیسی گفت: امروز بعد از سی و هشت سال ما شاهد مشکلاتی در زندگی و معیشت مردم و اقتصاد کشور هستیم، اقتصاد ما همگام با افتخار آفرینی سایر حوزه ها پیش نرفته است و مشکلات و ضعف‌هایی در بخش اجرایی کشور، در ادارات کشور و وزارتخانه‌ها می‌بینیم.

وی گفت: بهترین گشایش برای ما، حضور زنان و مردان در عرصه خواهد بود و اگر نگاه به مردم عوض نشود مشکلات به قوت خود باقی خواهد ماند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: ما آنچه می‌بینیم آن است که عده‌ای ندار هستند و در اداره معیشت روزانه خود با مشکل روبه‌رو هستند. ما معتقدیم با امکانات موجود کشور امکان تغییر در زندگی محرومان وجود دارد. ما معتقدیم که امروز هجده میلیارد دلار در سال کالای قاچاق وارد کشور می‌شود، آیا ما باید شاهد ورود این حجم از کالای قاچاق به کشور باشیم؟ آن هم نه کالایی که آن کولبر بیچاره وارد م‌ کند، بلکه آن کالایی که کانتینری وارد کشور می‌شود و عده‌ای یقه سفید با وارد کردنش پول ملت را می برند، در حالی که می‌توان با بخشی از این پول برای جوانان شغل ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: آن چیزی که امروز در کشور نسبت به حل مشکلات کشور دور از شعارهای انتخاباتی اهمیت دارد این است که رفع مشکلات کاملا بر اساس آنچه امام و شهدا به ما آموختند ممکن است و ما هم می خواهیم، هم می‌دانیم و هم می‌توانیم.

رئیسی گفت: رشد جمعیت در مناطقی چون شهریار به دلیل مهاجرت از روستاها افزایش یافته است و آن چیزی که در این شرایط اهمیت دارد این است که اولاً با آمایش سرزمینی نیازهای این منطقه شناخته شود و در ثانی به روستاییان کمک شود که مشکلاتشان حل شود.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر ما روی ملت‌مان حساب می کنیم به خاطر این است که جوانان ما اهل خطر کردن هستند، روزگاری در خیابان‌های شهرهایشان سنگر زده بودند تا از کشورشان دفاع کنند و امروز در خیابان‌های سوریه سنگر زده‌اند تا امنیت کشورشان حفظ شود. همین مردم هستند که از مهمترین مولفه‌های قدرت کشور ما به شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه من سیستم ادارات کشوری را خیلی خوب می‌شناسم، افزود: من ده سالی که در سازمان بازرسی بودم تمامی اداره های کشور را اسکن کردیم و آسیب شناسی‌اش را انجام دادیم اما هنوز آسیب زدایی نشده است.

رییسی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: من از شخص وزیر کشور و از عزم و همت ایشان در زمینه مبارزه با مواد مخدر متشکرم. ما معتقدیم باید انصاف را رعایت کرد. ما با همه اعتراضاتی که به وضع موجود داریم، اگر کار خوبی هم انجام شده است، می‌گوییم و من از شخص وزیر کشور در زمینه مبارزه با مواد مخدر تشکر می کنم چرا که می دانم ایشان در این زمینه فعال است اما آیا تنها وزارت کشور برای مبارزه با مواد مخدر کافی است؟ رئیس جمهور باید همه وزرا را در این زمینه به خط می‌کرد.

وی ادامه داد: من ذیل یک حزب یا جریان سیاسی خاص طبقه‌بندی نمی شوم و می خواهم از همه ظرفیت‌های کشور و نیروهای توانمند استفاده کنم، حال چه اصولگرا باشند چه اصلاح طلب. مردم از دعواهای سیاسی خسته شده‌اند و هرکس که در خط امام و رهبری باشد از هر جریانی باشد می‌توان از ظرفیتش برای حل مشکلات کشور استفاده کرد.

رییسی افزود: برخی به دنبال رقیب هراسی هستند و می‌گویند اگر اینها بیایند دیوار می کشند، بله. ما بین چپاولگران و حقوق مردم دیوار بلندی خواهیم کشید.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: آقایان محترم شما ما را می‌شناسید و می‌دانید که آنچه ما می‌گوییم بر اساس ظرفیت‌های کشور شدنی است، پس چرا می‌گویید اگر اینها بیایند می خواهند کشور را به عقب بازگردانند؟ ما گفتیم که نه بازگشت به عقب، نه تحمل وضع موجود بلکه تغییر به نفع مردم. ما باید به عقل مردم احترام بگذاریم، باید با مردم، با صفا و صادقانه سخن بگوییم نه اینکه به دنبال رقیب هراسی باشیم.

وی افزود: یک وقتی، از من پرسیدند که به تبلیغات انتخاباتی اعتقاد داری یا به برنامه و اینها؟ من پاسخ دادم که به عقل مردم اعتقاد دارم که اگر می‌خواهند وضع کشور تغییر کند، در روز انتخابات این را مشخص خواهند کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حاج آقای رئیسی شما برنامه ات چیه ؟؟؟ وعده های توخالی خریدار نداره شما چه سابقه اجرایی دارید ؟؟؟ مردم به عقب بر نمی گردند
      با روحانی هستیم تا 1400 انشاالله

    • بدون نام

      چرا دیر متوجه شدی؟
      همه میدانیم مشکل اقتصادی داریم اما در بین این شش کاندید کدامشان آشنا به علم اقتصاد است.
      خب این میشود.وقتی انتخاب بین رجل درجه چندم انجام میشود.
      روسای جمهور قبلی را ببینید اکثرا بعدا رد صلاحیت شدند.خب چرا فکری نمیکنید.؟

    • بدون نام

      بعد 38 سال دچار شدیم ! یعنی تا حالا عروسی بوده باشه

    • عرفان

      دقیقا مشکل جامعه همین است که تمام مشکلات تلنبار شده از38سال قبل است و هریک از مسئولان بی خیال جامعه مشغول کارهای شاق خود بودند .

    • بدون نام

      رییسی ان شاا... تو دولتت تو امام زمان ضحور کنه تا پیش آقا سرافکنده نباشبم .

    • بدون نام

      با روحانی تا 1400 خورشیدی

    • بدون نام

      تاحالا واقعا بی مشکل بودیم؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      بله ولی کانون قدرت متعدد هستند . مشکلات ایران ساختاری است و با تغییر رئیس جمهور تغییر چندانی نمی کند . باید به فکر اصلاح ساختار و رفع فساد سیستمی بود

    • بدون نام

      مشکل کشور اينه که هر کس فکر ميکنه اگر به يه منصب بالاتر برسه مفيدتره.مثل شما آقاي رئيسي.درصورتي که اگر هر کس در هر شغلي کارشو درست انجام بده مملکت آباده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج