۵۲۹۴۹۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

از بلیت ۴۶۰ هزار تومانی تا رضایت و آگاهی مردم

چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در حالی از فردا (جمعه) با برگزاری مراسم افتتاحیه رسما آغاز خواهد شد که مردم باکو در انتظار این رویداد هستند.

خبرگزاری تسنیم: چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در حالی از فردا (جمعه) با برگزاری مراسم افتتاحیه رسما آغاز خواهد شد که مردم باکو در انتظار این رویداد هستند.

مراسم افتتاحیه چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی بعد از ظهر فردا در ورزشگاه ملی باکو برگزار خواهد شد.

در آستانه این بازی‌ها همه چیز از سوی میزبان مهیا شده تا کمترین نقص و مشکل وجود داشته باشد. مسئولان برگزاری «باکو ۲۰۱۷» تمهیدات لازم برای راحتی ورزشکاران، توریست‌ها و خبرنگاران را فراهم کرده‌اند؛ تمهیداتی که در فاصله یک روز مانده به شروع رسمی بازی‌ها خوب بوده است.

* اطلاع رسانی مطلوب شهری

با حرکت از فرودگاه به سمت هتل و دهکده بازی‌ها، بنرها و تبلیغات زیادی از این میزبانی دیده می‌شود، به طوری که چشم هر فردی را به خود جلب می‌کند. البته این شیوه تبلیغات در مرکز شهر کمتر است، اما باز هم وجود دارد.

* حضور پر تعداد داوطلبان

داوطلبان یا همان والنتیرها کسانی هستند که مسئولیت برگزاری بازی‌ها در سطوح پایین‌تر بر عهده آنها است. این افراد که بیشترشان نیز جوان هستند، از همان فرودگاه کار راهنمایی نمایندگان کشورهای مختلف و توریست‌ها را در گروه‌های چند نفره آغاز کرده‌اند. به نظر می‌رسد با آغاز مسابقات، فعالیت این گروه نیز شکل جدی‌تری به خود خواهد گرفت.

از بلیت 460 هزار تومانی تا رضایت و آگاهی مردم

* آگاهی مردم از بازی‌ها

این موضوع که همه مردم باکو می‌دانند شهرشان در آستانه یک میزبانی بزرگ است، اغراق نیست. زمانی که با آنها صحبت می‌شود، نشان می‌دهند که اطلاع خوبی از این رویداد دارند و آماده پذیرایی از میهمانان کشورشان هستند.

* رضایت از میزبانی و تلاش برای جهانی شدن

با تعدادی از مردم باکو که صحبت شد، هیچکدام از این میزبانی ناراضی نبودند و در واقع رضایت خود را اعلام می‌کردند. مسئول یک دکه روزنامه فروشی گفت: این میزبانی‌ها به جهانی شدن کشورمان کمک می‌کند و ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.

یکی از مغازه‌داران یک پاساژ بزرگ نیز عنوان کرد: چرا راضی نباشیم؟ کمترین سود این بازی‌ها آن است که توریست‌ها به باکو می‌آیند و این مسئله به کسب و کار ما نیز رونق می‌بخشد.

همچنین یکی از داوطلبان گفت: باکو دو سال قبل میزبان بازی‌های اروپایی بود و امسال پذیرای ورزشکاران ۵۷ کشور در بازی‌های کشورهای اسلامی است. امیدوارم روزی شاهد میزبان المپیک باشیم و در این راه تلاش خواهیم کرد.

از بلیت 460 هزار تومانی تا رضایت و آگاهی مردم

* باکو در آستانه برگزاری مسابقه فرمول یک

قرار است چند هفته دیگر مسابقه اتومبیلرانی فرمول یک در باکو برگزار شود. بر همین اساس نشانه‌هایی از این میزبانی در خیابان‌ها دیده می‌شود. تابلوهای راهنمایی به سمت محل برگزاری این رویداد و همچنین تبلیغات محیلی مختص به این مسابقه روی بلوک‌های سیمانی قرار گرفته کنار خیابان همگی از جمله این نشانه ها هستند.

از بلیت 460 هزار تومانی تا رضایت و آگاهی مردم

* سالروز تولد حیدر علی‌اف و فستیوال تخفیفات

دیروز (چهارشنبه) سالروز تولد حیدر علی اف، رئیس جمهور پیشین و فقید آذربایجان است؛ فردی که مردم این کشور احترام فراوانی برایش قائل هستند. به مناسبت این روز بزرگ برای مردم آذربایجان، فستیوال از تخفیفات در بین اجناس مختلف وجود داشت که البته از چندین روز قبل آغاز و دیروز هم تمام شد.

از بلیت 460 هزار تومانی تا رضایت و آگاهی مردم

* نظم مناسب کادر برگزاری، بهتر از ریو

بدون شک المپیک بزرگترین رویداد ورزشی جهان است و باید نهایت نظم در آن دیده شود؛ مسئله ای که فقدان آن در بازی‌های ۲۰۱۶ ریو به چشم آمد و البته تاکنون در باکو دیده نشده است. در بازی‌های المپیک ریو و به هنگام پذیرش خبرنگاران، ناهماهنگی و بی‌نظمی دیده می‌شد، اما در بازی های کشورهای اسلامی داوطلبان با نظم و البته احترام خاصی امور مربوطه را انجام می‌دهند و پاسخگو هستند.

از بلیت 460 هزار تومانی تا رضایت و آگاهی مردم

* بلیت 460 هزار تومانی برای افتتاحیه

افتتاحیه بازی‌ها فردا برگزار خواهد شد. برای این مراسم بلیت‌هایی در چهار دسته در نظر گرفته شده است. گران‌ترین بلیت ۲۰۰ منات (نزدیک به ۴۶۰ هزار تومان) است و پس از آن نیز بلیت‌های ۱۰۰، ۵۰ و ۲۰ مناتی تعیین شده است. برای اختتامیه بلیت های ۱۰۰، ۵۰، ۲۰ و ۱۰ مناتی در دسترس خواهد بود.

* بلیت‌های ارزان برای تماشاگران بازی‌ها

شاید قیمت بلیت افتتاحیه کمی گران باشد، اما برای تماشای مسابقات ارزان خواهد بود. در مراحل مقدماتی، بلیت‌ها به قیمت ۳ و ۲ منات و برای فینال نیز با قیمت ۵ و ۳ منات در دسترس عموم قرار دارد.

* بلیت فروشی در 12 نقطه از شهر

بلیت مراسم‌ها و مسابقات علاوه بر خرید اینترنتی، در ۱۲ نقطه از ظهر باکو نیز عرضه شده است که این نقاط در اماکن عمومی هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج