۵۲۹۶۷۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کورتانا به دست‌یار تمام عیاری تبدیل می‌شود

در کنفرانس Build ۲۰۱۷ که برای توسعه‌ دهندگان برگزار شد، مایکروسافت به ما نشان داد که کورتانا بجز کامپیوتر در اسپیکر هوشمند invoke شرکت هارمن کاردن (Harmon Kardon) و خودرو چگونه کار می‌کند.

مجله دیجی کالا - خشایار شاهسون: چند وقتی‌ می‌شود که کورتانا در ویندوز ۱۰ و ایکس‌باکس وان قابل دسترس است اما مایکروسافت در تکاپوی استفاده‌ از این دستیار مجازی در رایانه‌های معمولی است. در کنفرانس Build ۲۰۱۷ که برای توسعه‌ دهندگان برگزار شد، مایکروسافت به ما نشان داد که کورتانا بجز کامپیوتر در اسپیکر هوشمند invoke شرکت هارمن کاردن (Harmon Kardon) و خودرو چگونه کار می‌کند.
کورتانا به دست‌یار تمام عیاری تبدیل می‌شود

دستیار هوشمند مایکروسافت می‌تواند مثل الکسا آمازون و گوگل اسیستنت (Google Assistant) کارهایی مثل یادآوری برنامه‌های روزانه، برنامه‌های سفر و دیگر درخواست‌های ساده‌ را انجام دهد. مایکروسافت هم‌چنین نشان داد که کورتانا می‌تواند نقش یک منشی را برای اداره ها و شرکت ها را ایفا و ملاقات‌ها را زمان‌بندی کند.
کورتانا به دست‌یار تمام عیاری تبدیل می‌شود

زمانی که شما در حال رانندگی باشید، کورتانا می‌تواند بعد از رسیدن به مقصد به شما یادآوری یا خلاصه‌ای از پیام را به‌جای متن طولانی برایتان تهیه ‌کند. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه قابلیت‌های جدید کورتانا در دست نیست اما مایکروسافت روی این پروژه کار می‌کند. این قابلیت‌های جدید قرار است تا پاییز امسال برای اسپیکر هوشمند Invoke عرضه می‌شود. هم‌چنین قرار است مایکروسافت با شرکت‌های خودروسازی مثل ب‌‌ام‌و و نیسان همکاری کند تا دستگاه‌های زیادی بتوانند در آینده با این دستیار هوشمند دیجیتالی متصل شوند.
کورتانا به دست‌یار تمام عیاری تبدیل می‌شود
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج