۵۲۹۷۲۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رونمایی گارمین از ساعت هوشمند Quantix ۵

این ساعت هوشمند که Quantix ۵ نام دارد به گونه طراحی شده است که سطح بیرونی آن به اسمارت واچ های موجود در بازار شباهت دارد و به ادعا شرکت گارمین، به منظور ثبت و پایش فعالیت های آبی طراحی شده است.

وب سایت تک شات: این روزها تولیدکنندگان ساعت های هوشمند، محصولات خود را به قابلیت هایی به منظور ردیابی و پایش فعالیت های بدنی کاربران مجهز می کنند و در این بین، شرکت معتبر گارمین نیز اخیراً از اسمارت واچ جدیدی رونمایی کرده است که می تواند گزینه ای ایده آل برای دریابی فعالیت بدنی افراد در حین شنا کردن و به طور کل، فعالیت های آبی باشد.

رونمایی گارمین از ساعت هوشمند Quantix 5

این ساعت هوشمند که Quantix ۵ نام دارد به گونه طراحی شده است که سطح بیرونی آن به اسمارت واچ های موجود در بازار شباهت دارد و به ادعا شرکت گارمین، به منظور ثبت و پایش فعالیت های آبی طراحی شده است.

این شرکت در ادامه افزود:

ساعت هوشمند Quantix ۵ چیزی بیشتر از یک اسمارت واچ است به طوری که قادر است با اتصال به دستگاه های الکترونیکی پشتیبانی کننده از چارت پلاترهای گارمین بر روی قایق ها، قابلیت هایی همچون آتوپایلوت، کنترل مسیر از راه دور، استریم اطللاعات، نمایش سرعت، عمق آب، دما و باد را عرضه کند.

علاوه قابلیت های ذکر شده، Quantix ۵ می تواند همانند سایر اسمارت واچ های موجود در بازار عمل کند و اطلاعات مربوط به فعالیت های کاربر همچون پیاده روی، دوچرخه سواری، دویدن و غیره را ارائه کند. همچنین نمایش ضربان قلب، نمایش هوشمند نوتیفیکیشن ها و فعالیت های روزانه را نیز باید به این ویژگی ها اضافه کرد.

نکته جالب اینجاست که این ساعت به سیستم عامل اندروید ور گوگل مجهز نشده و در عوض، سیستم عامل اختصاصی گارمین را در دل خود جای داده است. قرار است این محصول در دو مدل عرضه شود به طوری که مدل مجهز به بندی از فلز ضدزنگ با قیمت ۸۵۰ دلار و مدل مجهز به بندی از جنس سیلیکون معمولی با قیمت ۶۰۰ دلار در بازار به فروش رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج