۵۲۹۷۶۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

کوین اسپیسی: «خانه پوشالی» متوقف نخواهد شد

فصل پنجم «خانه پوشالی» در حالی تا کم تر از یک ماه دیگر روی شبکه آنلاین «نتفلیکس» در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که برای نخستین بار از آغاز پخش این سریال در دومین دوره زمامداری باراک اوباما، رییس جمهوری جدید در کاخ سفید حضور دارد.

آی ‌سینما: فصل پنجم «خانه پوشالی» در حالی تا کم تر از یک ماه دیگر روی شبکه آنلاین «نتفلیکس» در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که برای نخستین بار از آغاز پخش این سریال در دومین دوره زمامداری باراک اوباما، رییس جمهوری جدید در کاخ سفید حضور دارد. کوین اسپیسی ستاره و تهیه کننده اجرایی این سریال به همراه مدیر بخش محتوای نتفلیکس در روزهای اخیر با حضور در مراسم کمپین تبلیغاتی «خانه پوشالی» درباره تاثیرات احتمالی سیاست‌های دولت کنونی امریکا بر آینده این سریال سیاسی بحث و گفت‌وگو کردند.


کوین اسپیسی: «خانه پوشالی» متوقف نخواهد شد

به گزارش «هالیوود ریپورتر»، ساراندس در توضیح چگونگی روند پیشبرد خطوط داستانی سریال گفت: «ما در هر فصل از پس به هم بافتن تار و پود این قصه بر آمده ایم. تقریبا شبیه نگاه کردن به گوی پیشگویی بوده. بعضی از خطوط داستانی حتی پیش از آن که در واقعیت رخ بدهند و به تیتر رسانه ها تبدیل شوند، حین نگارش فیلمنامه سریال پیش بینی شده بودند.»

اسپیسی نیز در ادامه صحبت‌های همکارش اضافه کرد: «ما هیچ وقت نگران این نبودیم که طبق اتفاقات روز پیش برویم. اصلا دغدغه این موضوع را نداریم. تنها سعی‌مان بر این است که به هدف‌مان وفادار بمانیم. یکی از مهم‌ترین وجوه قضیه برای من شخصا این است که خلاف حدس بیننده ها پیش برویم و به پیشبرد سریال در مسیرهای مختلف و گشودن درهای متفاوت ادامه دهیم و اجازه ندهیم دست مان به راحتی رو شود و قابل پیش بینی شویم.»

در ادامه، ساراندوس به این نکته اشاره کرد که از آغاز پخش سریال، مخاطبان به همزمانی و توازی بعضی اتفاقات در فیلمنامه و دنیای واقعی پی بردند. بسیاری از افراد، شخصیت فرانک آندروود و همسرش کلر (با بازی رابین رایت) را با بیل و هیلاری کلینتن قیاس کرده اند.

اسپیسی در تکمیل توضیحات خود یادآور شد: «قویا حس می کردیم دل مان نمی خواهد مردم بدانند به کدام سمت قرار است حرکت کنیم. هیچ وقت قصدمان این نبود که در دنیای واقعی سیاست نقش بازی کنیم، بلکه می خواستیم جهانی موازی خلق کنیم. چه بسا جهانی که عده ای آن را ترجیح بدهند.»

ستاره برنده اسکار و ساراندوس همچنین درباره آینده سریال بعد از انتشار فصل پنجم صحبت کردند. ساراندوس گفت: «اگر استقبال از فصل جدید مشابه چهار فصل گذشته باشد - و دلیلی هم وجود ندارد که خلافش ثابت شود - قطعا ادامه خواهیم داد.» او اضافه کرد: «دنیای این سریال خارق العاده است؛ در چرخه های انتخاباتی خودش را احیا می کند و آدم هایی وارد این دنیا و از آن خارج می شوند. تصور می کنم همین موضوع باعث می شود هیچ کدام از فصل های سریال شبیه به هم نباشد؛ درست مثل دنیای سیاست در واقعیت که در هر دوره تازه و غیرتکراری است.»

بازیگر نقش «فرانک آندروود» هم تاکید کرد: «تا جایی که احساس کنیم قصه ای تازه برای گفتن داریم و هنوز جاهایی مانده که به آنجا سرک نکشیده ایم و همچنان می توانیم تفریح کنیم و مخاطبان مان هم به همین میزان سرگرم می‌شوند، ادامه می دهیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج