جاباما
۵۲۹۷۸۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

HP هم با کورتانا اسپیکر هوشمند می‌سازد

شرکت آمازون با ساخت اسپیکر هوشمند اکو که با دستیار صوتی الکسا کار می‌کند به موفقیت خوبی دست پیدا کرد. این اتفاق باعث شد که شرکت‌های دیگر هم دست به تولید محصولات مشابه بزنند و ما شاهد گوگل هوم یا حتی اسپیکر هوشمند هارمن کاردن باشیم که با کورتانا کار می‌کند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: شرکت آمازون با ساخت اسپیکر هوشمند اکو که با دستیار صوتی الکسا کار می‌کند به موفقیت خوبی دست پیدا کرد. این اتفاق باعث شد که شرکت‌های دیگر هم دست به تولید محصولات مشابه بزنند و ما شاهد گوگل هوم یا حتی اسپیکر هوشمند هارمن کاردن باشیم که با کورتانا کار می‌کند.

HP هم با کورتانا اسپیکر هوشمند می‌سازد

دیشب در کنفرانس Build ۲۰۱۷ شرکت مایکروسافت مشخص شد که HP هم از جمله شرکت‌هایی خواهد بود که بلندگوی هوشمند با کورتانا می‌سازد. مایکروسافت اعلام کرد که به همکاری شرکت‌ّهای مختلف از جمله HP می‌خواهد تعداد محصولات مجهز به کورتانا را افزایش دهد.

مایکروسافت همکاری جدیدی را هم با اینتل شروع کرده تا بتواند پلتفرمی برای برای توسعه دستگاه‌هایی که به کورتانا مجهز می‌شوند تولید کند.

بلندگوی هوشمند هارمن کاردن که چند روز پیش معرفی شد می‌تواند با تمام دستگاه‌هایی که اسکایپ‌ دارند تمام صوتی برقرار کند و حتی خانه‌ّهای هوشمند را هم کنترل می‌کند. حتی این بلندگو می‌تواند موسیقی‌ را به صورت ۳۶۰ درجه پخش کند.

مایکروسافت به این موضوع اشاره کرده در طول ماه‌های آینده ویژگی‌های جدیدی را به کورتانا اضافه می‌کند تا بتوان کارهای بیشتری با این دستیار صوتی انجام داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج