۵۲۹۹۹۵
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

در گردهمایی هنرمندان حامی روحانی مطرح شد؛

روحانی، ۴ سال دیگر زمان نیاز دارد

ستاد هنرمندان حامی حسن روحانی با حضور هنرمندانی همچون کیهان ملکی، خشایار اعتمادی، محمد بنایی، فرهاد بشارتی و وکیلی (نماینده مجلس) افتتاح شد.

خبرگزاری ایلنا: در مراسم افتتاحیه ستاد هنرمندان حامی حسن روحانی، فرهاد بشارتی گفت: برای دورهم جمع شدن انگیزه و بهانه لازم است و چه بهانه‌ای بهتر از اینکه ستادی برای حسن روحانی تشکیل شود و این عهد را ببندیم که بازهم کنارش هستیم.

وی افزود: ۴ سال زمان کمی برای اصلاح گذشته و خرابی‌های آن است. پس نیاز است که دولت آقای روحانی دوره دیگری فرصت داشته باشد تا احساس آرامش، امنیت و زندگی و به رسمیت شناختن جدی ما را در جهان فراهم کند و این اتفاق میسر نمی‌شود مگر با حضور همه ما در پای صندوق‌های رای به حسن روحانی.

محمد بنایی (مسوول کمیته هنرمندان کارآفرین ستاد حسن روحانی) نیز در این مراسم گفت: ما هنرمندان عشق و زندگی‌مان مردم است و هرچه داریم از مردم است. هنرمندی که مردم با او نباشند مرده است و روحانی نیز رییس جمهوری مردمی است. مردمی که در چهار سال گذشته با تلاش، مبارزه، سختی و گرفتاری توانستند حسن روحانی را رییس جمهور کنند تا ساختمانی که خراب شده بود از نوع بسازند.

بنایی گفت: روزهایی که دلار ناگهان از ۸۰۰ تومان به ۴ هزار تومان و بنزین از ۱۰۰ به ۱۰۰۰ تومان رسید را فراموش نمی‌کنیم. آقای خاتمی خزانه‌ای درست کرده بود که میلیاردها دلار پس‌انداز داشت اما دیدیم که در دوره احمدی نژاد به چه روزی رسید. روحانی ساختمانی را که ویران شده بود؛ بازسازی کرد اما در طول ۴ سال تنها فرصت شد تا فوندانسیون آن را بزند. حالا باید همه چیز کمک کنیم تا روحانی بتوان اقدامات نیمه تمام خود را تمام کند.

وزیری (معاون نظارت ستاد روحانی) نیز با بیان اینکه در ۴ سال اخیر فضای مناسبی برای فعالیت هنرمندان فراهم شد، گفت: در این مدت دیدیم که در صورت ایجاد فضای مناسب هنرمندان و جوانان می‌توانند خودنمایی کنند.

نورعلی عباسپور (قائم مقام ستاد مرکزی حسن روحانی) نیز گفت: هرچند زمان کوتاهی تا انتخابات داریم اما خوشبختانه شور و شوق مردم بالاست و اغلب نخبگان حوزه‌های هنری، ورزشی و دانشگاهی همگام با دولت آقای روحانی هستند. نخبگان مرجع مردم هستند و این حرکت را می‌توانند تا روز انتخابات رهبری و مدیریت کنند.

عباسپور ادامه داد: باید تلاشمان را به سمت مناطق آسیب‌پذیر ببریم تا به مردم برای انتخاب بهتر که منجر به آبادانی و سربلندی کشور می‌شود؛ کمک کنیم.

در پایان این مراسم رونمایی؛ کارناوالی توسط ستاد هنرمندان حسن روحانی به راه افتاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سحر

      اون اوایل و صد روز بود.میخای ی ده سال دیگ ام فرصت لدیم؟

    • بدون نام

      4سال دیگه هم دنبال یکی میگردن بیاد خرابی های اینو جمع کنه این دومينو ادامه دارد

    • بدون نام

      فقت روحانی باهات بودیم وهستیم

    • بدون نام

      به امید خدا و ری شما مردم عزیز دولت امید انتخاب شده ومی شود انشاعلا

    • بدون نام

      ...شعارهای آقای روحانی در چها سال پیش.....من نان را بر سر سفره های مردم خواهم آورد....من نرخ ارز را در عرض 9 ماه تک نرخی خواهم کرد..من پرونده هسته ای را ظرف 9 ماه به نفع ایران .یا برد برد پایان خواهم داد.. من برای ایرانی ها عزت و احترام خواهم آورد..من اعتبار پاسپورت ایرانها را به آنها برمی گردانم...من اگر با امریکایها و 1+5 به تفاهم نرسیم برنامه هسته ای را با قدرت ادامه خواهم داد..اگر 1+5 به تعهدات خود عمل نکند در کمترین وقت پایگاهای هسته ای را به حالت اول برمی گردانم...من در این چهار سال اشتغال را برای جوانان فراهم و مردم در پایان چهار سال یک جوان بیکار تحصیل کرده نخواهند دید. من برای مردم ایران امید به زندگی را صددرصد افزایش خواهم داد. هزار تا من من و عده دادید. خوشبختانه فیلم هاش موجود است.....دیگه چی میخواهی از جان مردم بابا فقط برو...........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج