جاباما
۵۳۰۰۶۶
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

باخت روسیه در قمار با مارین لوپن

روزنامه ودمستی روسیه در تحلیلی درباره سیاست خارجی این کشور در خصوص انتخابات ریاست جمهوری فرانسه آن را قماری بی خردانه توصیف کرد که باخت فاجعه باری را برای روسیه به ارمغان آورده است.

خبرآنلاین: روزنامه ودمستی روسیه در تحلیلی درباره سیاست خارجی این کشور در خصوص انتخابات ریاست جمهوری فرانسه آن را قماری بی خردانه توصیف کرد که باخت فاجعه باری را برای روسیه به ارمغان آورده است.

روزنامه ودمستی، در تحلیلی به قلم آندری کالسنیکوف مدیر برنامه مرکز کارنگی مسکو می نویسد: میزان علاقه‌مندی روسيه به پیروزی مارین له پن و اطمینان به موفقیت وی باید چقدر باشد تا رهبری روسيه تصمیم بگیرد ملاقات سیاستمدار فرانسوی با پوتین را در کرملین (در آستانه انتخابات ریاست جمهوری فرانسه-م) ترتیب دهد.

البته مي‌شود حدس زد که هکرهایی که اطلاعات مربوط به ماکرون را یک روز مانده به انتخابات علنی کردند از روسيه نبودند ولی پس از دیدار پوتین با مارین له پن در کرملین در غرب کمتر کسی این فرضیه را باور می‌کند.

سفر سیاستمدار ناسیونالیست فرانسوی به مسکو و عکس انداختن با پوتین در کرملین روال سیاست داخلی روسيه را به یاد می‌آورد: وقتی فرماندار یک استان برای تقویت جایگاه متزلزل خود از طرف رئیس‌جمهور روسیه به حضور پذیرفته مي‌شود. حمله هکرها به ستاد ماکرون به خطای دست از جان کشیده در فوتبال شباهت داشت وقتی ورزشکاران سعی می‌کنند به هر قیمت به خواسته خود برسند.

علت این مساعی (کرملین) اطلاعات ناموثق و ناباوری به امکان رأی دادن اروپایی‌ها به نفع حفظ ارزشهای اروپایی بود. این سیاست جبهه ملی (فرانسه) شکست خورد.

از نقطه نظر راهبردی برای طبقه حاکم روسيه تغییری در کار نبود. به این دلیل که غرب همان غرب مانده و باز هم از چتر نجات نهادهای دموکراتیک استفاده می‌کند. اروپا که این همه سال در حال غروب است اینطور هم وارد تاریکی شب نشد. یعنی دشمن جمعی (غرب-م) سرجایش ماند. نظریه "دژ محاصره شده" به قوت خود باقی خواهد ماند. هرچند لحن مسکو - حداقل از سر تعجب - تغییر می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سيد أمين طباطبايي

      هيچ باختي در كار نيست،،،او هم يك اروپايي است ،،،وقلبش برأي اروپا ميتپد،،،،،ولي حل معضلات و مشكلات راهكار و فرمولي ميخواهد كه به تمام ابهامات پاسخگو باشد،،،من راهكار وفرمولي دارم كه به تمام اين ابهامات جوابگو باشد وهمه در برابر ان سر تعظيم فرود اورند،،،،وهر كس و احدي در هر لباسي كه با ان به خاطر منافع پوچ مخالفت كند روسياه و رسوا وتنها در برابر سيل خروشان نابود شود و جوابگو تمامي اروزاها و اميال وانسانها را رستگار ومنجي بشريت واروپا و بهترين نسخه دموكراسي برأي رشد و حياط إنسانها باشد،،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج