۵۳۰۰۹۷
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

نقل قول فاطمه هاشمی از آیت الله در مورد روحانی

فاطمه هاشمی رفسنجانی در همایش حمایت از روحانی در سالن ورزشی هلال احمر اهواز اظهار کرد: وقتی با پدرم حرف می زدم می گفت که در دوران جنگ تحمل سختی ها آسان بود چون همه همدل بودند اما امروز وضعیت روحانی سخت تر از دوران جنگ است.

خبرگزاری مهر: فاطمه هاشمی رفسنجانی در همایش حمایت از روحانی در سالن ورزشی هلال احمر اهواز اظهار کرد: از صبح که وارد اهواز شدم به محلات مختلف سرزدم و با مردم صحبت کردم که نگرانی هایی داشتند که به حق بود.

وی افزود: آب آلوده ای که مردم نمی توانند درست از آن استفاده کنند و ریزگردهایی که محیط شهر و استان را پر کرده است. واقعا و از ته دل می گویم کسانی که به این استان توجه نکردند یک عذرخواهی بزرگ به مردم بدهکارند.

فرزند مرحوم هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: همانطور که آقای روحانی آمد؛ مشکلات کشور را حل کند امیدوارم که در دور بعدی وی به این مشکلات و مسئله توجه کند ولی آنهایی که باید پاسخگو باشند، نیستند اما روحانی مشکلات را به جای آنها حل خواهد کرد.

فاطمه هاشمی رفسنجانی ادامه داد: واقعا باید این واقعیت را در نظر بگیریم که روحانی با مشکلات زیادی روبرو است.

وی بیان کرد: وقتی با پدرم حرف می زدم می گفت که در دوران جنگ تحمل سختی ها آسان بود چون همه همدل بودند اما امروز وضعیت روحانی سخت تر از دوران جنگ است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد

      تورو حضرت عباس شما دیگه نمیخواد از روحانی دفاع کنی

    • بدون نام

      روحانی دوستت داریم

    • بدون نام

      حقیقت تلخه

    • بدون نام

      وعده سر خرمنی ندهید به خوزستان توجهی نشده این بی توجهی در دوره روحانی بیشتر شده .چون در زمان روحانی در زمینه روابط خاجی و رفع تحریمها گشایشی شده پس میبایست مشکلات خوزستان کمتر میشد .خود اقا ی روحانی مشکل محیط زیست واب شرب را به رفع تحیم نسبت داده بود ولی ما چیزی ندیدیم.ازموده را ازمون خطاست.خود تو هم دلت برای مردم خوزستان نمی سوزی اومدی چنتا رای کاسب شی.

    • شهروند

      شما برو گندکاری خودتون را جمع کنید ملت احتیاج ندارن شما براشون تکلیف تعیین کنی چهار سال مردم تحمل کردن دیگه بسه شما دلواپس خودتون هستید نه نظام ومردم ربطی به تو نداره مردم چه بدبخت شدن که تو به خوزستان سرکشی کنی برو دست از سر مردم بردارید به خدا

    • بدون نام

      خیلی پررویی

    • بدون نام

      روحانی کاریزماتیک دوست داشتن رو نداره

    • منصور

      بله بالاتر از سیاهی که دیگه رنگی نیست

    • بدون نام

      همان وضعیت اسفناکی که تو در اهواز دیدی و آنهایی که مشکلات همان مردم را تا کنون حل نکردند و پاسخ هم نمی دهند همین دولت روحانی هستند دختر آیت ا... اگر قصد سیاسی از اظهاراتت را نداری چگونه مسئله به این سادگی را نفهمیدی ؟ که البته با توجه به این خاطره سازی ها قصد ندارید بفهمید .

    • شهروند

      اصلا تو چکاره مردمی که پا میشی خودسرانه از وضعیت مردم سرکشی و اظهار نظر میکنی (گیرم پدر تو بود فاضل از .......) هنوز شماخانواده دست بردار مردم نیستید

    • بدون نام

      فاطمه خانم از سفر خارجی چه خبر.اصلا چرا شما همیشه وقت انتخابات خارج تشریف میبرید.لابد برای حل مشکل ریزگردهاخوزستان تشریف بردید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج