۵۳۰۱۸۰
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

گاز گرفتگی ۴ عضو خانواده یک پزشک

چهار نفر از اعضای خانواده یک پزشک جوان که در واحد مسکونی خود در معرض خطر گاز گرفتگی قرار گرفته بودند با هوشیاری این پزشک و حضور به موقع امدادگران نجات یافتند.

خبرگزاری میزان: چهار نفر از اعضای خانواده یک پزشک جوان که در واحد مسکونی خود در معرض خطر گاز گرفتگی قرار گرفته بودند با هوشیاری این پزشک و حضور به موقع امدادگران نجات یافتند.

این حادثه صبح دیروز در یک مجتمع مسکونی 7 طبقه که درمحوطه بیمارستانی قرار داشت، رخ داد.این حادثه در ساعت 10:54 دقیقه صبح توسط پزشک مذکور به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده و درخواست کمک فوری شد که با هماهنگی ستادفرماندهی این سازمان، بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 84 رهسپار محل حادثه در خیابان ولی عصر(عج) شدند.

بنا به اظهار محمد پناهی افسر آماده منطقه ۲ عملیات سازمان آتش نشانی تهران، در این حادثه چهار نفراز اعضای خانواده این پزشک شامل همسر ۳۵ ساله، فرزند ۳.۵ ماهه و همچنین پدر و مادر همسرش(۵۴ و ۶۰ ساله) در داخل واحد مسکونی خود در طبقه پنجم این مجتمع ۴۹ واحدی دچار گاز گرفتگی شدند که با هوشیاری این پزشک و اعلام به موقع آن به آتش نشانی و اورژانس، از این حادثه جان سالم بدر بردند.

وی اضافه کرد: این پزشک پس از اتمام شیفت کارش در بیمارستان و مراجعت به واحد مسکونی خود، متوجه این حادثه شد که سراسیمه موضوع را به آتش نشانی اطلاع داد.

پناهی عنوان کرد: آتش نشانان به محض حضور در محل، در و پنجره های این واحد مسکونی را برای ورود هوای تازه باز کردند و همچنین مصدومین این حادثه را نیز برای انجام اقدامات درمانی لازم به خارج از ساختمان منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی ادامه داد: همه مصدومین به سرعت به بخش اورژانس بیمارستان انتقال یافته و تحت درمان قرار گرفتند که در این میان، به علت وخیم بودن حال مادر همسر این پزشک و با توجه به اینکه این شخص علایم حیاتی نداشت تیم پزشکی اورژانس بیمارستان بلافاصله عملیات احیا را شروع کرده و موفق به نجاتش شدند.

این افسرآماده آتش نشانی با اشاره به اینکه این زن ۵۴ ساله هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بستری شده است، افزود:. خوشبختانه حال سه نفر دیگراز این خانواده پس از انجام اقدامات درمانی لازم، مساعد است.

وی در مورد علت بروز این حادثه اظهار داشت: بررسی های اولیه نشان داد که نقص فنی در مشعل موتورخانه در طبقه زیرین این مجتمع مسکونی موجب انتشار گاز منوکسید کربن در راهرو مجتمع و فضای این واحد مسکونی و همچنین بروز این حادثه شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خود پزشک اون لحظه عقلش نرسید پنجرهارو باز کنه!؟

    • بدون نام

      خودش بوده پنجره بازکرده اما اونا میخوان بگن ماهم هستیم بهرحال اونام زحمت میکشن خسته نباشن

    • م ا ف

      خداروشکر که نجات پیدا کردند

    • بدون نام

      اگه غریبه بودن ایا پزشک این کارارو میکرد۹

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج