۵۳۰۱۸۸
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

هاشمی: مردم، پشتوانه دولت روحانی هستند

دختر آیت االله هاشمی رفسنجانی گفت: با رأی خود به دولت روحانی، نشان می‌دهیم که به جمهوری اسلامی و انقلاب پایبند و وفاداریم. انقلاب اسلامی را دوست داریم، اما دوست نداریم که در ایران ما آزادی و استقلال وجود نداشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: دختر آیت االله هاشمی رفسنجانی گفت: با رأی خود به دولت روحانی، نشان می‌دهیم که به جمهوری اسلامی و انقلاب پایبند و وفاداریم. انقلاب اسلامی را دوست داریم، اما دوست نداریم که در ایران ما آزادی و استقلال وجود نداشته باشد.

فاطمه هاشمی رفسنجانی در همایش حامیان حسن روحانی در اصفهان اظهار کرد: پدرم معتقد بود کار دولت سازندگی آسان‌تر بود؛ چرا که اگر با کشوری جنگ زده و خزانه‌های خالی مواجه بود اما همدلی و همراهی همه نهادها و سازمان‌های نظام را پشتوانه خود داشت، اما دولت فعلی نه تنها از این پشتوانه برخوردار نیست، بلکه دائماً از سوی ارگان‌ها و احزاب مختلف مورد حمله قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: چشم امید مردمی که در دوران دولت نهم و دهم تمام امکانات خود را در گوشه و کنار کشور از دست دادند و مشکلات فراوانی را شاهد بودند به رأی در انتخابات پیش رو است. امروز چشم مردمی که با جنگ مخالف هستند، به ما است؛ پس همه ما روز ۲۹ اردیبهشت به دولت روحانی رأی می‌دهیم چرا که در بین کاندیداهایی که امروز برای کاندیداتوری ریاست جمهوری روی کار آمده‌اند، کسی وفادارتر به انقلاب و پر سابقه تر از حسن روحانی در امور اجرایی و کشورداری نداریم.

دختر آیت االله هاشمی رفسنجانی افزود: دولت یازدهم در طول چهار سال گذشته با همه مشکلاتی که پیش رو داشت و مشکلاتی که از دولت گذشته بر جا مانده بود، امنیت و آزادی را برای کشور به ارمغان آورد. این فعالیت‌ها هنوز هم به پایان نرسیده است و این ما هستیم که با حضور و رأی خود امکان ادامه این راه محقق خواهیم کرد.

این عضو حزب اعتدال و توسعه در خصوص عملکرد نامزدهای انتخاباتی در مناظره های اخیر گفت: متاسفانه در طول مناظره‌ها و گفت و گوهایی که کاندیدهای ریاست جمهوری داشته‌اند، شاهد تخریب جمهوری اسلامی و رهبران جمهوری اسلامی بوده‌ایم. برخی به گونه‌ای صحبت می‌کنند که انگار هیچ نقشی در خرابکاری‌ها و تخریب‌ها نداشته‌اند و نه تنها آن ها را به دولت فعلی نسبت می‌دهند بلکه به رهبران انقلاب و شعور سیاسی و اجتماعی مردم نیز توهین می‌کنند.

هاشمی ادامه داد: با رأی خود به دولت روحانی، نشان می‌دهیم که به جمهوری اسلامی و انقلاب پایبند و وفاداریم و به دنبال حفظ و حقانیت آن هستیم. ما انقلاب اسلامی را دوست داریم، اما دوست نداریم که در ایران ما آزادی و استقلال وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به فعالیت‌های دولت فعلی گفت: ما امروز از مردی روایت می‌کنیم که عقلانیت، تدبیر و امید را به کشور بازگرداند و به دنبال تداوم این عقلانیت و تدبیر در کشور هستیم. ما اجازه نمی‌دهیم که اتفاقاتی که در سال ۸۴ و بعد از آن رخ داد باز هم تکرار شود.

وی با بیان اینکه امروز به موجب حضور تحجر و قدرت‌هایی که به دنبال سلب آزادی و استقلال هستند، کشور در شرایط سختی به سر می‌برد، گفت: این ما هستیم که با رأی خود باید به دولت فعلی مدد دهیم تا از موقعیتی که ایجاد شده سرافراز بیرون بیاید. روحانی با فعالیت‌هایی که در ۴ سال گذشته انجام داده است که مهم ترین آن برجام، فروش نفت و خروج از تحریم‌ها بوده، زیرساخت کشور و برنامه‌های خود را برای دور بعدی آماده کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      چرا شما دست از سر ما برنمیدارید هر کی خودش عقل داره میدونه به کی رای بده شماها دلواپس خودتون هستید و موقعیتتون .عجب رویی داری شما .داداش کجاس حتما اونم از تو زندون خط میده به زندونی ها که به روحانی رای بدید ......

    • بدون نام

      چرا نظر خودتان را با نظر عموم مردم جمع می بندید؟

    • بدون نام

      واسه مردم تصمیم نگیرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج