۵۳۰۲۶۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پتروشیمی فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال به فینال این فصل رسید.

ایسنا: مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال به فینال این فصل رسید.

در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز شهرداری اراک میزبان پتروشیمی بود که در این مسابقه خانگی با نتیجه ۷۹ بر ۶۷ تن به شکست داد تا پتروشیمی با سه پیروزی راهی فینال این فصل از رقابت‌ها شود. پتروشیمی که مدافع عنوان قهرمانی است در فصل گذشته نیز بدون شکست برابر شهرداری اراک به فینال رسیده بود.

در این دیدار ماهشهری‌ها کوارتر نخست را ۲۶ بر ۱۰ به سود خود تمام کردند اما در کوارتر دوم میزبان ۱۸ بر ۸ برنده شد. با آغاز نیمه دوم نیز اراکی‌ها بهتر بودند و کوارتر سوم را ۲۳ بر ۲۱ به سود خود تمام کردند اما در کوارتر پایانی پتروشیمی دوباره توپ و میدان را در اختیار گرفت و ۲۴ بر ۱۶ حریفش را شکست داد و در نهایت ۷۹ بر ۶۷ پیروزی میدان و فینالیست شد.

در این مسابقه حامد حدادی با ۲۵ امتیاز و ۱۳ ریباند دبل دبل کرد و نقش اصلی تیمش در این پیروزی را ایفا کرد. بهنام یخچالی هم ۱۷ امتیاز داشت. نکته جالب توجه در این مسابقه بدون امتیاز بودن محمد جمشیدی بود. این ملی‌پوش بسکتبال در دیدار قبلی ستاره میدان بود و با شوت‌های سه‌امتیازی‌اش شیرازه شهرداری اراک را برهم زد اما شوت‌های او در این مسابقه اصلا وارد سبد حریف نشد.

در طرف مقابل میدان نیز کوانتین هاسلی با ۱۷ امتیاز و ۱۰ ریباند دبل دبل کرد و عملکرد خوبی در این مسابقه داشت.

دیگر مسابقه این مرحله در تهران برگزار شد که دانشگاه‌آزاد میزبان نفت آبادان بود. دانشگاهی‌ها که بعد از دو باخت خارج از خانه چیزی برای از دست دادن نداشتند در خانه توانستند حریف خود را ۹۸ بر ۸۹ شکست دهند.

دانشگاه‌آزاد در کوارتر اول ۲۶ بر ۱۷ مهمانش را شکست داد و کارش را خوب شروع کرد اما در کوارتر دوم نفتی‌ها به خودشان آمدند و با نتیجه ۳۱ بر ۱۶ به برتری رسیدند. با آغاز نیمه دوم دوباره این میزبان بود که عملکرد بهتری داشت و کوارترهای سوم و چهارم را با نتایج ۲۰ بر ۱۶ و ۳۶ بر ۲۵ به سود خود تمام کرد و در نهایت ۹۸ بر ۸۹ به برتری رسید.

با این نتیجه رقابت دو تیم دو بر یک شد و تقابلشان برای فینالیست شدن ادامه پیدا می‌کند. مسابقه چهارم دانشگاه‌آزاد و نفت آبادان فردا در تهران برگزار می‌شود.

در این مسابقه نفت آبادان رایان ریچاردز بازیکن خارجی‌اش را در اختیار نداشت و با یک بازیکن خارجی به میدان رفت.

دومینیکن جونز بازیکن خارجی دانشگاه‌آزاد با ۳۹ امتیاز ستاره دانشگاه‌آزاد بود و نقش اصلی را در برد تیمش ایفا کرد. پس از او آندره اوگلیوی و محمد یوسف‌وند با ۱۷ و ۱۸ امتیاز دیگر بازیکنان موثر تیم تهرانی بودند. اوگلیوی همچنین ۱۴ ریباند داشت و دبل دبل کرد.

در طرف مقابل دورن پرکینز ۲۱ امتیاز کسب کرد و در کنارش نیز محمد حسن‌زاده ۱۹ امتیاز و ۱۰ ریباند داشت و دبل دبل کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج