۵۳۰۴۰۶
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

رئیسی: آقایان در این ۳۸ سال چیزی از زندگی من پیدا نکردند

رئیسی با بیان اینکه شما باران تهمت و افتراها را به سمت بنده وارد کردید، گفت: زندگی ما را بررسی کردید و در این ۳۸ سال نقطه‌ای پیدا نکردید. ما در برابر فساد اغماضی نکردیم.

خبرگزاری ایسنا: ابراهیم رییسی گفت: برخی به مردم وعده می دهند که شرایط را تغییر می دهند اما ما فکر می کنیم با همین شرایط امکان نجات وضعیت کشور با تکیه بر منابع و نیروی انسانی متراکم، وجود دارد.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی شامگاه جمعه در جمع مردم ورامین، گفت: توفیقی است که در جمع مردم انقلابی که در سال ۴۲ برای دفاع از امام و انقلاب به صحنه آمدند، هستم. نسل آن روز بسیار بابصیرت و سرنوشت ساز بود و امام جمعه بابصیرتی داشت.

وی با اشاره به شرایط موجود کشور اظهار کرد: امروز شرایط خاصی در کشور وجود دارد. انگیزه من همین شرایط بود که هر گاه پرده کنار می رود بهتر متوجه می شوید.

رئیسی تاکید کرد: معیشت و بیکاری یک مسئله است اما مسئله اساسی آسیبی است که رهبری مطرح کردند و آن نگاه به بیگانه است و این نگاه کشور را دچار مشکل کرده است و مسئله با ریختن بتن در قلب راکتور حل نمی شود.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز جوانان می فهمند که موشک برای جنگیدن نیست بلکه برای نجنگیدن است، گفت: کشور موشک دارد که بیگانگان نگاه چپ به ما نداشته باشد. امروز این موشک مورد تحقیر و تمسخر اقایان است. عزیزان سلحشور زیر زمین ها را باز کردند تا بگویند ما توانمند هستیم و دشمن به ما نگاهی نداشته باشد.

رئیسی با بیان اینکه امروز بیکاری و فقر بحران است، اظهار کرد: در شان ورامین نیست که اشکی بر چشم خانمی باشد که برای بیکاری شوهرش گریه کند. امروز پدر و فرزند همزمان فرصت کار ندارند و کارگاه‌ها تعطیل شده است.

وی افزود: بیش از ۱۷ هزار کارخانه تعطیل شده است. آیا آقایان می فهمند و اگر می‌فهمند چرا کاری نمی کنند. آیا کشور مشکل نقدینگی دارد؟ در این دولت ۷۰۰ هزار میلیارد نقدینگی تولید شد چرا ۱۰۰ هزار میلیاردش به تولید داده نشد؟

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه ما هوی و هوس ریاست جمهوری نداشتیم، گفت: ما احساس کردیم باید کشور را نجات داد. شما به مردم وعده دادید که کشور بازار کالای چینی نباشد. در دولت قبل ورود کالای چینی هر سال پنج میلیارد دلار و در این دولت به ۱۰ میلیارد رسید.

رئیسی با بیان اینکه شما باران تهمت و افتراها را به سمت بنده وارد کردید، گفت: زندگی ما را بررسی کردید و در این ۳۸ سال نقطه‌ای پیدا نکردید. ما در برابر فساد اغماضی نکردیم.

وی افزود: گفتید که مردم با اتوبوس به برنامه‌ها می‌آیند. چرا به مردم اهانت می‌کنید؟ مگر مردم عقل ندارند. در فتنه ۸۸ هم می‌گفتند مردم به خاطر ساندویچ می‌آیند. چرا نمی‌خواهید مردمی که به شما اعتراض دارند و جوانانی که به ستوه آمده‌اند را باور کنید؟ اگر باور نکنید به زودی باور خواهید کرد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: چرا تهمت می زنید؟ از چه ناراحت و عصبانی هستید؟ از کارگران معدن گلستان یا از مردم ناراحتید که می‌گویند "یک اختلاس کم شود مسکن مهر حل می‌شود"؟

رئیسی با طرح این پرسش که چرا مردم را دچار سرخوردگی می‌کنید؟ گفت: آقایان توهین و افترا را شروع کرده‌اند، اما بدانند که ما این میدان را ترک نمی کنیم و با کمک مردم این وضعیت را تغییر می دهیم.

وی افزود: ما از هیچ سنگ، چوب، نیزه و شمشیری هراس نداریم و برای نجات اقتصاد فرهنگ و سیاست به عرصه آمدیم.

رئیسی با بیان اینکه مردم در روز انتخابات حتما وضعیت را تغییر می‌دهند، گفت: انتخابات رقم زدن شرایط استثنایی است و باید در این شرایط با اعتماد به خدا و اعتماد به مردم و دستان جوانان وضعیت را تغییر دهیم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: به مردم وعده می‌دهند که شرایط را تغییر می‌دهند اما ما فکر می‌کنیم با همین شرایط امکان نجات وضعیت کشور با منابع و نیروی انسانی متراکم وجود دارد.

وی در پایان گفت: سیاست‌های غلط دولت مشکلات را فزاینده کرده است و نگاه به بیگانه غلط است اما با تذکرات رهبری هم این نگاه عوض نشد و همین مسیر ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارزو

      درود برپسر فاطمه اول خدا بعد مردم پشتن

    • بدون نام

      امروز رئیسی از گوشه رینگ تکون نخورد طفلک

    • بدون نام

      رئیسی میگه دولت داره کارها انجام میده ملی دیر خب اگر انجام میده چه نیازی به شما هست

    • فردین

      همه چیز که پول و ثروت نمیشه!شما ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج