۵۳۰۴۶۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

پزشک جوان ناجی خانواده اش شد

چهار تن از اعضای خانواده پزشک جوان که به خاطر گاز گرفتگی در آستانه مرگ بودند با هشیاری پزشک و حضور بموقع امدادگران نجات یافتند.

روزنامه ایران: چهار تن از اعضای خانواده پزشک جوان که به خاطر گاز گرفتگی در آستانه مرگ بودند با هشیاری پزشک و حضور بموقع امدادگران نجات یافتند.
صبح پنجشنبه پزشک جوان پس از پایان کارش در بیمارستان راهی محل زندگی‌شان در مجتمع مسکونی ۷ طبقه واقع درمحوطه بیمارستان شد. اما به محض ورود به خانه با پیکرهای نیمه جان همسرش، نوزاد سه ماهه و پدر و مادر همسرش که در خانه‌شان میهمان بودند، روبه‌رو شد. او بلافاصله با آتش‌نشانی و اورژانس تماس گرفت و تا رسیدن امدادگران به نجات خانواده‌اش پرداخت.
محمد پناهی - افسر آماده منطقه ۲ عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران - گفت: آتش‌نشان‌ها پس از رسیدن به محل مورد نظربا همسر ۳۵ ساله، فرزند ۳ ماهه و همچنین پدر ۶۰ ساله و مادرزن ۵۴ ساله پزشک جوان در داخل واحد مسکونی خود واقع در طبقه پنجم مجتمع ۴۹ واحدی روبه‌رو شدند.
اما خوشبختانه با هشیاری این پزشک و اعلام بموقع موضوع به آتش‌نشانی و اورژانس، تمامی اعضای این خانواده از حادثه جان سالم بدر بردند. وی اضافه کرد: این پزشک پس از اتمام شیفت کارش در بیمارستان راهی خانه شده بود که به محض ورود متوجه ماجرا شده و درخواست کمک فوری کرده بود.
پناهی عنوان کرد: آتش‌نشانان به محض حضور در محل، در و پنجره‌های این واحد مسکونی را برای ورود هوای تازه باز کردند و همچنین مصدومین این حادثه را نیز برای انجام اقدامات درمانی لازم به خارج از ساختمان منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.
وی ادامه داد: همه مصدومین به سرعت به بخش اورژانس بیمارستان انتقال یافته و تحت درمان قرار گرفتند. در این میان، به علت وخیم بودن حال مادر همسر پزشک و با توجه به اینکه این شخص علایم حیاتی نداشت تیم پزشکی اورژانس بیمارستان بلافاصله به عملیات احیای پرداختند و موفق به نجاتش شدند.
افسرآماده آتش‌نشانی با اشاره به اینکه این زن ۵۴ ساله هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است، افزود: خوشبختانه حال سه نفر دیگراز این خانواده پس از انجام اقدامات درمانی لازم، مساعد است.
وی در مورد علت بروز این حادثه اظهار داشت: بررسی‌های اولیه نشان داد که نقص فنی در مشعل موتورخانه در طبقه زیرین مجتمع مسکونی موجب انتشار گاز منوکسید کربن در راهرو مجتمع و فضای این واحد مسکونی و همچنین بروز حادثه شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج