۵۳۰۴۷۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مرادی: عدم پشتیبانی فرصت را به رقبا می‌دهد

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران گفت: عدم پشتیبانی‌ها در بدنه ورزش فرصت را به رقبا می‌دهد.

خبرگزاری میزان: علی مرادی در خصوص مسابقات کشورهای اسلامی اظهار داشت: تیم و کادر فنی که فعالیت‌های خودشان را انجام دادند مصمم هستند در این رقابت با درخشش بیشتری حضورپیدا کنند، در دوره قبلی علی‌رغم شایستگی‌هایی که وزنه‌برداری داشت نتوانست سهم خود را به ورزش کشور ادا کند و مقام دوم را کسب کردیم. در هر صورت با تجربه و حضور فعالانه، وزنه‌برداران ما، اکنون با روحیه مصممی گام برداشته‌اند.

وی در خصوص حمایت وزارت خارجه برای کسب کرسی جهانی در فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری تصریح کرد: جا دارد از زحمات مجموعه افرادی که این موضوع را به عنوان یک موضوع ملی نگاه می‌کنند تشکر کنم از جمله سفرای کشورمان، روحانی و وزیر ورزش که حمایت می‌کنند، اما برای کسب کرسی جهانی یک مقدار در درون خود ورزش مشکلاتی داریم. به هرحال مسئولان ارشد نظام همه یک صدا در جهت برنامه‌های حضور در توسعه موثر هستند، اما بدنه میانی ورزش این موارد را کم‌رنگ دنبال می‌کنند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری افزود: ممکن است تا ۵ سال دیگر هم شرایط کسب پست‌های بین‌المللی ایجاد نشود، بنابراین عدم پشتیبانی باعث می‌شود برخی رقبای ما این خلاء‌ها را پر کنند. ما در ورزش‌های مختلف جایگاهمان می‌تواند تاثیرگزار باشد اما حرف آخر را پشتیبانی می‌زند و این اقدامات فرصت‌ها را از ما می‌گیرید. به هرحال تایید می‌کنم که بعد از انتخابات گزارش مفصلی خدمت مسئولان کشور و مردم ارائه می‌کنم و نقاط ضعف و قوت این موضوع را اطلاع می‌دهم.

مرادی تصریح کرد: وزارت خارجه حتی تلفنی با من صحبت می‌کند، با توجه به شناخت و اینکه می‌دانند چه تحولاتی ایجاد می‌شود حمایت می‌کنند اما در بدنه ورزش مشکلات زیادی هست که باید رفع شود. کم لطفی‌هایی که می‌شود فرصت را به رقبای ما از جمله اعراب می‌دهد.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این سوال که وضعیت کیانوش رستمی و سهراب مرادی چه زمانی حل می‌شود خاطرنشان کرد: شرایط کیانوش و سهراب متفاوت است، موضوع کیانوش یک بحث تخصصی و فنی است که قابل حل است و بعد از مسابقات کشورهای اسلامی با تعامل حل می‌شود، سهراب مرادی هم یک سری موارد شخصی را مطرح کرده و در این‌باره هم بعد از مسابقات کشورهای اسلامی باید صحبت کنیم تا مشکلات رفع شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج