۵۳۰۵۱
۱۰ نظر
۵۰۷۵
۱۰ نظر
۵۰۷۵
پ

دزد و پلیس بازی با سوپرماشین های بی نظیر

باحالترین ماشین پلیس های دنیا

در این مطلب با بی نظیرترین ماشین پلیس های دنیا آشنا می شوید که برای بهترین خودروسازهای جهان هستند و قیمت های بالا، سرعت های خدا و امکانات عالی دارند.

باحالترین ماشین پلیس های دنیا






برترین ها: در این مطلب با بی نظیرترین ماشین پلیس های دنیا آشنا می شوید که برای بهترین خودروسازهای جهان هستند و قیمت های بالا، سرعت های خدا و امکانات عالی دارند.

باحالترین ماشین پلیس های دنیا

۱. لامبورگینی اونتادور

امارت متحده عربی: دبی، ایتالیا و بریتانیا

لامبورگینی، این سوپر ماشین دوست داشتنی می تواند در خدمت نیروی پلیس باشد و با سرعت بالا و امکانات عالی خود به دنبال مجرمان بگردد. ماشین های سبز و سفید Aventador LP۷۰۰-۴ لامبورگینی که جزو جدیدترین لامبورگینی های این شرکت ایتالیایی هستند در اختیار پلیس دبی قرار دارند.

موتور ۶.۵ لیتری V۱۲ این خودرو ۷۰۰ اسب بخار قدرت دارد و در عرض ۲.۹ ثانیه از صفر تا صد کیلومتر را پر می کند. بالاترین سرعت این خودرو ۳۵۰ کیلومتر در ساعت است.


باحالترین ماشین پلیس های دنیا

۲. کاپارو T۱

بریتانیا

کشورهای بریتانیا بیش از کشورهای دیگر از سوپر ماشین ها برای نیروی پلیس خود استفاده می کنند. این ماشین عالی Caparo به نیروی پلیس کلان شهر لندن اضافه شده است. از مشخصات آن باید به موتور ۳.۵ لیتری V۸ با قدرت ۵۷۵ اسب بخار و گشتاور ۱۰۵۰۰ دور در دقیقه اشاره کرد. این سوپر ماشین در عرض ۲.۴ ثانیه از صفر تا صد کیلومتر را پر می کند که بهتر از لامبورگینی است. این مدل در کمتر از ۵ ثانیه می تواند به سرعت ۱۶۱ کیلومتر در ساعت برسد. تنها راه فرار از دست این غول پرسرعت، پیاده شدن از ماشین و در رفتن است.


باحالترین ماشین پلیس های دنیا

۳. پورشه ۹۱۱

آلمان و اتریش

در آلمان مردم به ۹۱۱ (پلیس) زنگ نمی زنند آنها ۹۱۱ سوار می شوند. پورشه ۹۱۱ پیشینه طولانی در سرزمین ژرمن ها دارد. شاید بتوان گفت جزو نخستین اتومبیل های پرسرعتی است که در آلمان به عنوان ماشین پلیس استفاده شد. این سوپرماشین در سال ۲۰۱۲ میلادی دوباره از نو طراحی شد. نسل هفتم پورشه ۹۱۱ طول بیشتر، قد کوتاه تر و بدنه عریض تر از بقیه مدل ها دارد. در ضمن، ۴۰۰ اسب بخار نیز قدرت دارد و اکنون در خدمت پلیس آلمان قرار دارد.


باحالترین ماشین پلیس های دنیا

۴. لامبورگینی گالاردو LP۵۶۰-۴

ایتالیا

گویا پلیس ایتالیا به لامبورگینی علاقه خاصی دارد. مدل دیگری از لامبورگینی های برتر دنیا در خدمت پلیس این کشور است تا تبهکاران را دستگیر کنند. گالاردو موتور ۵.۲ لیتری V۱۰ با ۵۶۰ اسب بخار قدرت دارد. این ماشین می تواند در عرض ۳.۴ ثانیه از صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را پر کند. بالاترین سرعت آن نیز ۳۲۵ کیلومتر در ساعت است.


باحالترین ماشین پلیس های دنیا

۵. کادیلاک CTS-V

بلومفیلد هیلز - ایالت میشیگان

پلیس های بلومفیلد هیلز میشیگان که حومه دیترویت است بسیار وضعشان خوب است. آنها سال ها است که از ماشین های جنرال موتورز استفاده می کنند. تعقیب و گریز با کادیلاک CTS-V بسیار شیک و لاکچری به نظر می رسد. این سوپر ماشین، موتور V۸ و قدرت ۵۵۶ اسب بخار دارد.


باحالترین ماشین پلیس های دنیا

۶. میتسوبیشی لنسر Evo X

استرالیا، مالزی و بریتانیا

سوپرماشین لنسر Evo X میتسوبیشی چه ویژگی برتری نسبت به بقیه ماشین های این فهرست دارد؟ چهار در است. با صندلی عقب مخصوص، این خودرو نه تنها می تواند تبهکاران را تعقیب کند، بلکه می تواند آنها را با خود به ایستگاه پلیس ببرد. این خودرو ۲۹۰ اسب بخار قدرت و موتور چهار سیلندر دارد. Evo X یک بزن بهادر واقعی است.


باحالترین ماشین پلیس های دنیا

۷. جگوار XF

انگلستان

نیروی پلیس انگلستان از سال ۲۰۱۰ میلادی از مدل XF جگوار استفاده می کند. این خودرو، ۵۱۰ اسب بخار قدرت و موتور دوقلوی توربو دیزل دارد.


باحالترین ماشین پلیس های دنیا

۸. پاترول بیابانی

آریزونا

ایالت آریزونای آمریکا از پاترول های شن‌رو برای نیروی پلیس خود استفاده کرده است. این اتومبیل، موتور فولکس واگن با قدرت ۲۰۰ اسب بخار دارد.


باحالترین ماشین پلیس های دنیا

۹. لوتوس

ایتالیا و انگلستان

Exige و Evora هر دو سوپرماشین های کمپانی لوتوس و جزو سریع ترین خودروهای تعقیب و گریز در اروپا هستند. Evora S، ۳۴۵ اسب بخار قدرت دارد و در عرض ۴.۴ ثانیه از صفر تا صد کیلومتر را پر می کند. بالاترین سرعت آن نیز ۲۸۵ کیلومتر در ساعت است.


باحالترین ماشین پلیس های دنیا

۱۰. آئودی R۸ GTR

آلمان

آئودی R۸ GTR، موتور ۵.۲ لیتریV۱۰ با قدرت ۶۲۰ اسب بخار دارد. این ماشین در عرض ۳.۲ ثانیه می تواند از صفر تا صد کیلومتر را پر کند. بالاترین سرعت آن نیز ۳۲۵ کیلومتر در ساعت است.


باحالترین ماشین پلیس های دنیا

۱۱. کوروت

میشیگان، کارولینای شمالی و تگزاس

شورلت کوروت یکی از بی نظیرترین ماشین پلیس ها است و تبهکاران و توزیع کننده های مواد مخدر نیز از این ماشین ها استفاده می کند. به همین دلیل، اگر در خیابان های آمریکا حرکت کنید، بیشتر از دیگر ماشین ها انواع کوروت C۵ و Z۰۶ را می بینید.


باحالترین ماشین پلیس های دنیا

۱۲. دوج وایپر

ایلینویز و کارولینای جنوبی

کاپوت بلند وایپر آن را به یک ماشین پلیس ترسناک در خیابان های آمریکا تبدیل کرده است. بیشتر ماشین های پلیس از مدل های قدیمی وایپر هستند که در خلال سال های ۱۹۹۲ تا ۲۰۱۰ میلادی ساخته شده اند. البته گویا قرار است مدل ۲۰۱۳ SRT Viper وایپر با موتور ۸.۰ لیتری V۱۰ که ۶۴۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ پوند-فوت گشتاور دارد.


باحالترین ماشین پلیس های دنیا

۱۳. استون مارتین One-۷۷

دبی

یکی از گران قیمت ترین ماشین پلیس های این فهرست همین مدل One-۷۷ استون مارتین است. این خودرو بین ۱.۴ تا ۱.۸ میلیون دلار آمریکا قیمت دارد و یک تکان اساسی به پلیس دبی داده است. جالب تر اینکه فقط ۷۷ دستگاه از این خودرو تولید شده است. هر کدام از این مدل ها، موتور ۷.۳ لیتری V۱۲ دارند. ثروتمندان دبی سوپرماشین های بسیار عالی سوار می شوند و اگر قرار باشد جرمی مرتکب شوند، پلیس باید قدرت مقابله با آنها را داشته باشد. شایع شده است پلیش ثروتمند دبی قرار است سوپرماشین های دیگری همچون مرسدس SLS AMG و بنتلی کونتیننتال Gt را نیز به ناوگان پلیس خود وارد کند.


باحالترین ماشین پلیس های دنیا

۱۴. کانسپت باراباس CLS Rocket

این خودرو موتور V۱۲ بنز با ۷۳۰ اسب بخار قدرت دارد. بالاترین سرعت آن نیز ۳۶۰ کیلومتر در ساعت است و باید گفت سریع ترین خودرویی است که ما در این فهرست معرفی کرده ایم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      بیا حالا اگه ما اینجا پلیس بشیم بنز رو ازمون میگیرن مگان میدن بهمون

    • عمو یادگار

      پرایدخودمون دمش گرم که هرچی ماشین پلیسه به گردشم نمی رسه ...

    • آزاد

      حالا مثلا با اینا چه کار می کنن،،،
      تو همین کشور ها تبهکارها راست راست تو خیابون ها راه می روند، پلیس ها هم جرات هیچ کاری ندارن....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منظورت روستاي شماست ؟

    • امير

      كاش فرماندهان پليس ماهم اين ماشين هارو ببينن

    • mahan

      peraid behtareh

    • mohammadreza

      از پست شماخیلی خوشم امد

    • بدون نام

      خیلی خوب بود مرسی

    • الیاس

      بهترین بازی های دنیا

    • بدون نام

      زایه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج