جاباما
۵۳۰۵۲۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تاثیر انتخابات بر تبلیغات شهری یک فیلم

مجری طرح فیلم «ویلایی‌ها» از افزایش تعداد سانس‌های این فیلم در پردیس سینمایی «کوروش» خبر داد و ابراز امیدواری کرد که پس از برگزاری انتخابات، مخاطبان این فیلم سینمایی بیشتر شوند.

خبرگزاری ایسنا: مجری طرح فیلم «ویلایی‌ها» از افزایش تعداد سانس‌های این فیلم در پردیس سینمایی «کوروش» خبر داد و ابراز امیدواری کرد که پس از برگزاری انتخابات، مخاطبان این فیلم سینمایی بیشتر شوند.

محمدرضا منصوری در گفت‌وگویی با ما بیان کرد: فیلم «ویلایی‌ها» با توجه به مضمونی که دارد و داستانی که از دفاع مقدس و دوران جنگ تحمیلی روایت می‌کند، علاقه‌مندان خاص خود را دارد، اما همزمانی اکران این فیلم با انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در میزان استقبال مخاطبان از این فیلم و تعداد سالن‌ها و سانس‌های اختصاص داده شده اثرگذار بوده است.
تاثیر انتخابات بر تبلیغات شهری یک فیلم

او افزود: در حال حاضر ۱۳ سالن سینمایی با سه سانس چرخشی در اختیار داریم و با توجه به افزایش میزان مخاطبان در روزهای پایانی هفته گذشته، پردیس سینمایی کوروش دو سانس بیشتر را به این فیلم اختصاص داده و تعداد آن به شش سانس افزایش یافت.

منصوری ادامه داد: با توجه به اینکه فیلم «ویلایی‌ها» مضمونی درباره دفاع مقدس دارد، تماشاگر کمتری ممکن است سراغ آن برود، در حالی که با تبلیغات خوب می‌توان این اثر را بیشتر معرفی کرد تا افراد بیشتری قصه‌ای دیده نشده از جنگ تحمیلی را تماشا کنند. این در حالی است که متأسفانه با وجود نیاز این گونه فیلم‌ها به دیده شدن، تبلیغات شهری در اختیار نداریم چون به دلیل گران بودن این نوع تبلیغات محیطی، کمتر فیلمی می‌تواند به این حوزه وارد شود.

وی افزود: بنابراین در حال حاضر تنها راه تبلیغ برای فیلم «ویلایی‌ها» تلویزیون و شبکه‌های مجازی است و امیدواریم پس از پایان انتخابات و عادی شدن شرایط مخاطبان بیشتری برای دیدن این فیلم به سینماها بروند.

«ویلایی‌ها را با خانواده ببینیم» شعار فیلمی است که در سی‌وپنجمین جشنواره فجر مورد توجه مخاطبین و منتقدین قرار گرفت. این فیلم در جشنواره فجر در هفت بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد و توانست جوایزی را هم از آن خود کند.

این فیلم از ۲۰ اردیبهشت ماه در گروه سینمایی استقلال اکران عمومی می شود.

در «ویلایی‌ها» طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، آناهیتا افشار، علی شادمان، با هنرمندی ثریا قاسمی و با حضور صابر ابر، بازیگران کودک فیلم امیر علی ایمان وند، علیرضا داوری، هستی فرطوسی، سوگل و سوگند بارانی و آوین منصوری به ایفای نقش پرداخته‌اند. دیگر بازیگران «ویلایی‌ها»عبارتند از گیتی قاسمی، فریماه کهنمویی، مهدخت مولایی، فاطمه بابایی و معصومه بیگی.

در خلاصه داستان این فیلم که با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید شده، آمده است: دوست نداشت من بیام اینجا... همیشه می‌گفت: بمون درس‌ات رو تموم کن، حیفه... گفتم: حیف از اون زمانیه که ما می تونیم کنار هم باشیم و نباشیم...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج