۵۳۰۵۶۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تریلر جدید انیمیشن ماشین ها ۳

چه کسی فکر می‌کرد که روزی وسایل نقلیه پیر شوند و بحران میانسالی بگیرند؟! «لایتنینگ مک کوئین» (Lightning McQueen) افسانه‌ای یکی از همین ماشین‌های میانسال‌ است که قصد بازگشت به مسابقه را دارد تا ثابت کند هنوز هم دود از کنده بلند می‌شود!

وب سایت گیم شات: چه کسی فکر می‌کرد که روزی وسایل نقلیه پیر شوند و بحران میانسالی بگیرند؟! «لایتنینگ مک کوئین» (Lightning McQueen) افسانه‌ای یکی از همین ماشین‌های میانسال‌ است که قصد بازگشت به مسابقه را دارد تا ثابت کند هنوز هم دود از کنده بلند می‌شود! در ادامه با ما همراه باشید تا تریلر جدید انیمیشن ماشین ها ۳ (Cars ۳) را مشاهده فرمایید.

تریلر جدید انیمیشن ماشین ها ۳ پیرامون شخصیت «جکسون استورم» (Jackson Storm) است. یک ماشین جدید آبی رنگ که صداپیشگی آن‌ را «آرمی همر» (Armie Hammer) برعهده دارد. جکسون استورم بر این باور است که آینده این مسابقات و روش‌های پیشرفته‌ای که تمرین می‌بینند و قابلیت‌هایی که دارند؛ بدین معناست که آن‌ها دارند این ورزش را وارد یک مرحله تازه می‌کنند و ماشین‌های پیرتر همچون لایتنینگ مک کوئین فرصت خودشان را داشته‌اند، کارشان به پایان رسیده است و هیچ جایی در آینده مسابقات ندارند.

همان‌طور که اولین تریلر هم نشان داده بود، قسمت سوم ماشین‌ها کمی تاریک‌تر و در واقع فلسفی‌تر از قسمت‌های قبلی است. در این انیمیشن، صداپیشگانی همچون «اوون ویلسون» (Owen Wilson) در نقش لایتنینگ مک کوئین، «کریستلا آلونزو» (Cristela Alonzo) در نقش «کروز رامیرز» (Cruz Ramirez) ، «لری د کیبل گای» (Larry the Cable Guy) در نقش «ماتر» (Mater)، «لوئیس همیلتون» (Lewis Hamilton) در نقش همیلتون، «کری واشنگتون» (Kerry Washington) در نقش «ناتالی سرتین» (Natalie Certain)، «ناتان فیلیون» (Nathan Fillion) در نقش «استرلینگ» (Sterling)، «لیا دی‌لاریا» (Lea DeLaria) در نقش «خانم فریتر» (Miss Fritter)، «بانی هانت» (Bonnie Hunt) در نقش «سالی» (Sally)، «مایکل والیس» (Michael Wallis) در نقش «شِریف» (Sheriff) و «پال دولی» (Paul Dooley) در نقش «سارج» (Sarge) حضور دارند.

خلاصه داستان رسمی این انیمیشن بدین شرح است:

غافل‌گیرشده از نسل جدید ماشین‌های پرسرعت، لایتنینگ مک کوئین ناگهان از ورزش موردعلاقه‌اش کنار رفته است. برای بازگشت به بازی، او به کمک یک متخصص فنی مسابقات به نام کروز رامیرز نیاز خواهد داشت، با نقشه او برای پیروزی و چند چرخش غیرمنتظره، لایتنینگ ثابت خواهد کرد که کار ماشین شماره ۹۵ به پایان نرسیده است.

انیمیشن ماشین های ۳ در تاریخ «۱۶ ژوئن ۲۰۱۷» مصادف با «۲۶ خرداد ۱۳۹۶» روی پرده‌ می‌رود. در صورت انتشار اخبار و تریلرهای دیگر، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.
این تریلر جدید را را در زیر مشاهده کنید:
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
تریلر جدید انیمیشن ماشین ها 3
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج