۵۳۰۶۵۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طنز؛ پیشنهاد جدید قالیباف برای تاخت زدن با روحانی

دکتر قالیباف در جمع خبرنگاران حاضر شد و از رفتار عده‌ای فرد ناشناس در لباس ماموران شهرداری با دستفروشان پایتخت انتقاد کرد. ایشان در پاسخ سوال خبرنگاری که پرسید: «حالا شما از کجا این قدر اطمینان دارید که این افراد ماموران....

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

دکتر قالیباف در جمع خبرنگاران حاضر شد و از رفتار عده‌ای فرد ناشناس در لباس ماموران شهرداری با دستفروشان پایتخت انتقاد کرد. ایشان در پاسخ سوال خبرنگاری که پرسید: «حالا شما از کجا این قدر اطمینان دارید که این افراد ماموران شهرداری نبودند؟» پاسخ داد: «چون الان دیگر همه در شهرداری می‌دانند که حمله به دستفروشان در روزهاي انتخابات و کاندیداتوری بنده به شدت ممنوع است!».

سیلوستر استالونه؛ ملقب به راکی که از بازیگران قدیمی فیلم‌های اکشن است در گفت‌وگو با خبرنگار بخش سینمایی روزنامه، از کم‌فروش شدن فیلم‌های سینمایی اکشن سخن گفت و احتمال داد این‌گونه سینمایی تا چند سال آینده به کلی منقرض شود! ایشان در پاسخ به سوال خبرنگار ما که پرسید: «دلیل اصلی این افول را چه می‌دانید؟»، گفت: «متاسفانه از وقتی مناظره‌های انتخاباتی شما وارد فاز تخریب و هجمه و حمله و کلا کارهای اکشن شده، دیگر کسی آن‌ها را ول نمی‌کند؛ خالی‌بندی‌های هالیوودی را تماشا کند!».

کمپین تاخت زدن اموال کاندیداها و حامیان‌شان که از 40 سال قبل آغاز شده بود، همچنان ادامه دارد. در همین راستا، دکتر قالیباف سر سفره شام اعلام کرد حاضر است شامش را با شام دکتر روحانی عوض کند. دکتر روحانی هم اعلام کرد بهتر است جناب قالیباف بی‌خیال این تاخت زدن بشوند چون به‌خاطر گرفتاری زیاد و سفر بودن همسرشان؛ شام فقط تخم مرغ نیمرو با نان بربری و ترشی دارند! اما قالیباف زیر بار نرفت و با خبرنگاران زیادی، شام منزل‌شان را در چند قابلمه ریخت و دم در خانه دکتر روحانی برد و زنگ در منزل‌شان را به صدا درآورد. جناب روحانی که غافلگیر شده بود می‌خواست از ورود افراد حاضر به منزل جلوگیری کند که ناگهان دکتر قالیباف و خبرنگاران همراه‌شان با یک حرکت گاز انبری ایشان را دور زدند و وارد منزل شدند. با مشاهده سفره شام و نیمرو و نان بربری و ترشی؛ دکتر قالیباف با تعجب قابلمه‌های غذایش را روی میز گذاشت و گفت: آخه با نیمرو و ترشی که قوت به تن آدم نمی‌مونه واسه مدیریت!

مهندس میرسلیم همچنان از عملکردش در زمان وزارت ارشاد دفاع می‌کند و کوتاه بیا هم نیست! ایشان در یک نشست خبری اعلام کرد: این‌ها که بنده را به سخت‌گیری در انتشار کتاب‌ها متهم می‌کنند آیا می‌توانند انکار کنند که در زمان وزارت بنده؛ اینجانب پیشنهاد کردم دوستان عزیز نویسنده با کمی دخل و تصرف در آثار نویسندگان کهن، مقدمات ازدواج لیلی و مجنون، شیرین و فرهاد، بیژن و منیژه و وامق و عذرا را فراهم کنند تا درآینده نگویند فلانی در ادبیات آدم بسته‌ای بود؟! ولی متاسفانه برخی دوستان نویسنده این پیشنهاد بنده را رد کردند و نشان دادند که در ادبیات، طرفدار روابط تعریف شده نیستند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج