۵۳۰۶۸۱
۳ نظر
۵۰۲۱
۳ نظر
۵۰۲۱
پ

قوی‌ترین شاسی‌بلندهای چینی در بازار ایران

خودروهای چینی بخش بزرگی از بازار خودروی ایران را در دست دارند و با توجه به استقبال ایرانی‌ها از شاسی بلندها، خودروهای چینی شاسی‌بلند نیز در این بازار جولان می‌دهند.

وب سایت شبکه: خودروهای چینی بخش بزرگی از بازار خودروی ایران را در دست دارند و با توجه به استقبال ایرانی‌ها از شاسی بلندها، خودروهای چینی شاسی‌بلند نیز در این بازار جولان می‌دهند. در مطلب زیر می‌خواهیم سه شاسی‌بلند قدرتمند چینی بازار ایران را بررسی کنیم.
قوی‌ترین شاسی‌بلندهای چینی در بازار ایران

هایما S۷ توربو

پس از عرضه نمونه معمولی هایما توسط ایران­‌خودرو که با استقبال چندان گرمی در بازار مواجه نشد، این شرکت اقدام به تولید مدل توربو این خودرو کرد. مدل توربو با تغییراتی که در نمای بیرونی به وجود آمده است نسبت به مدل معمولی جذاب‌تر شده است. این تغییرات شامل تغییر در سپر و جلوپنجره، طرح جدید مه­‌شکن­‌ها، طرح جدید رینگ­‌ها، وجود پایه باربند و ... است.
قوی‌ترین شاسی‌بلندهای چینی در بازار ایران
شایان‌ذکر است که این تغییرات صرفاً در نمای ظاهری نبوده و به قسمت داخل نیز کشیده شده است. این خودرو مجهز به آپشن­‌های مناسبی بوده ولیکن کیفیت مواد به‌کاررفته در داشبورد چندان مناسب نیست و همین امر یکی از نقاط ضعف این خودرو به شمار می‌­آید. این خودرو مجهز به موتور 1800 توربو بوده و دارای توان 170 اسب بخار است که آن را تبدیل به یکی از قوی­ترین چینی‌­های بازار کرده است. هایما توربو در سال جدید یعنی 1396 و با قیمتی حدود 94.5 روانه بازار شده است.

جک S۵

طرح S۵ با توجه به خودروی هیوندای ix۳۵ بنا نهاده شده و می‌توان آن را یک کپی نسبتاً موفق از آن خودرو دانست. در بررسی این خودرو به‌عنوان یک خودرو مستقل می‌توان گفت که خطوط طراحی متعدد روی دماغه‌ خودرو، در کنار سپر و دیفیوزرها (ورودی هوا) نمایی متمایز به S۵ بخشیده است. ترکیب قرارگیری این خطوط با دیفیوز ذوزنقه‌ای شکل بزرگ سپر در کنار چراغ‌های کشیده بافرم خاص خود و خطوط متعدد روی سپر و کاپوت نمایی جالب و البته جسور و قدرتمندی به این خودرو بخشیده است.
قوی‌ترین شاسی‌بلندهای چینی در بازار ایران
داخل این خودرو نیز تا حد بسیار زیادی شبیه هیوندای ix35 است، به‌خصوص در قسمت داشبورد و کنسول میانی که به‌جز نوار باریک نقره‌ای سرتاسری که از صفحه‌نمایش و کلید‌های تنظیم کنسول میانی می‌گذرد، چراغ هشدار قرمزرنگ، دقیقاً در مرکز این نوار قرارگرفته است، در باقی قسمت‌ها این شباهت به چشم می‌خورد. جک S5 توربو با داشتن موتور 2000 سی­‌سی توربو و با تولید 176 اسب بخار توان در رده دوم قوی­‌ترین چینی قرار می­‌گیرد. تولید 96 این خودرو با قیمتی حدود 95 میلیون در بازار معامله می‌­شود.

بی‌­وای‌دی سانگ

این خودرو اولین حضور خود در ایران را در نمایشگاه خودرو تهران تجربه کرد ولیکن هنوز به‌طور رسمی روانه بازار نشده است و باید تا زمان عرضه به بازار صبر نمود. این خودرو نیز مجهز به موتور ۲۰۰۰ سی‌سی توربو بوده و قادر به تولید به ۲۰۳ اسب بخار توان است.
قوی‌ترین شاسی‌بلندهای چینی در بازار ایران
سانگ قدرتمندترین چینی است که بازار بی‌صبرانه منتظر ورود آن است . قیمت این خودرو در پیش‌بینی‌های انجام شده، 1277 میلیون است که به نظر چندان به مذاق خریداران خوش نخواهد آمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قویترین؟؟؟!!!! اونوقت چینی؟؟؟؟؟ قبل از انتشار مطلب یکم در موردش فکر کنین

    • بدون نام

      مالیاقتمون خودروهای چینی نیست ترکیه و اذربایجان ببینیدبه کجارسیدن انوقت ماچسبیدیم به جنسهای بنجل چینی روسی چراازژاپن جنس واردنمیکنید والاه کشوربی طرفیست ازلحاض سیاست

    • بدون نام

      ماانتخابهایمون درخودرو مبتنی بر منافع مون نیست بلکه پاداشهای سیاسی است که ما ازشون درسیاستها کمک گرفتیم چین وبه زودی روسیه بزرگان خودروسازی آلمان و ژاپن و جایی ندارند متاسفم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج